Gezocht spelers www.tribalwars.ch

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

ik speel samen met 2 vrienden op www.tribalwars.ch elke dag minstens 1 speed.
Er zijn elke dag leuke speeds te spelen, en er word op erg hoog niveau gespeeld.
Nu is het probleem dat wij met max. 3 mensen tegen min. 5 mensen moeten spelen, dan kunnen we 3 tegen 5 nog wel winnen met moeite, maar hoe meer zij hebben, wat nog wel tot 10 mensen op kan lopen, hoe moeilijker het voor ons word.
Ik had het er met ze over om misschien even iets van ons te laten horen op dit forum, kijken of er intresse is om samen met ons daar wat van ons te laten zien. Ons prestaties tot zover:
http://ch.dstotal.de/ladder/profile.php?u=FroZeNLiQuoRmC&s=39 (20e van dit seizoen, word na vanavond top15 minstens, dit ben ik)
http://ch.dstotal.de/ladder/profile.php?u=.Fabeltjeskrant&s=39 (15e van dit seizoen, na vanavon top10, als het beetje meezit)
http://ch.dstotal.de/ladder/profile.php?u=FroZeNLiQuoRjW&s=39 (67e van dit seizoen)
Vanavond is er dus een speed. deze begint al om 16:00 en eindigd om 21:45. Als je komt, kijk eerst even bij gastingang waar ik lig. Ik heet daar: FroZeNLiQuoRmC.
Morgen ga ik de hele dag met een vriend van me spelen, en gaan we ook in de nacht. Het zou leuk zijn als we dan al versterking hebben.
Als je intresse hebt, het zou handig zijn als je skype hebt en een headset hebt, zodat we zo snel mogelijk kunnen OS'en of aanvallen plannen wanneer nodig.
Heb je dus intresse, stuur me even een PM, dan zal ik je mijn skypegegevens sturen en kunnen we even kennismaken.

Mvg, mC.
 

DeletedUser

Guest
alleen maar klapmongolen daar op .ch

kijk die namen alleen al

dan vraag ik me af wat voor een IQ die mensen daar hebben.

vast niet meer dan het IQ van een bevroren visstick. tsja loool zeg nou zelf dan haha.
 

DeletedUser

Guest
alleen maar klapmongolen daar op .ch

kijk die namen alleen al

dan vraag ik me af wat voor een IQ die mensen daar hebben.

vast niet meer dan het IQ van een bevroren visstick. tsja loool zeg nou zelf dan haha.

haha.
Ik denk dat daar het niveau het hoogst is op speeds. Ze komen van heel de wereld;) Daarbij spelen er genoeg duitse toppers, gezien er lang niet zo veel speeds zijn in duitsland, en de taal duits is.
 

DeletedUser

Guest
haha.
Ik denk dat daar het niveau het hoogst is op speeds. Ze komen van heel de wereld;) Daarbij spelen er genoeg duitse toppers, gezien er lang niet zo veel speeds zijn in duitsland, en de taal duits is.

Haha, keep dreaming.
 

DeletedUser10982

Guest
haha.
Ik denk dat daar het niveau het hoogst is op speeds. Ze komen van heel de wereld;) Daarbij spelen er genoeg duitse toppers, gezien er lang niet zo veel speeds zijn in duitsland, en de taal duits is.

De taal daar is niet duits, ze spreken Zwitsers, wat toch zeker wel een sterke verbastering van het Duits is. Dat is net als zeggen ''in limburg(of als je belg bent in Oost-Vlaanderen) spreken ze toch ook Nederlands?", ja, net aan.
 

DeletedUser

Guest
De taal daar is niet duits, ze spreken Zwitsers, wat toch zeker wel een sterke verbastering van het Duits is. Dat is net als zeggen ''in limburg(of als je belg bent in Oost-Vlaanderen) spreken ze toch ook Nederlands?", ja, net aan.

haha
Op school leer ik duits, hoe komt het dan dat ik zowel met alle mensen daar kan praten?
 

DeletedUser

Guest
Toch leuk dat er een paar zijn die altijd van die zielige reacties plaatsen als er iets gepost word door iemand die zie niet kennen :)
Gelukkig wel al 4 aanmeldingen:) Gaat sws leuk worden daar:)
Resultaat vanavond. Ik denk dat we het toch netjes hebben gedaan, als je bedenkt dat er 10 stammen met meer leden waren dan ons. Daarbij is mijn vriend 2uur later begonnen, en heb ik 10min voordat hij begon overnieuw moeten beginnen ivm 4 tegen 1 praktijkjes :)

Mvg, The mC.
 

DeletedUser

Guest
Als ik daar in me 1tje speel houd ik het vaak nog langer uit dan jullie 3'en bij elkaar.
Als ik jullie was zou ik me gewoon in hun speelstijl verdiepen en je daar op concenteren.
Er word vaak 2-3 tegen 1 gespeeld en ze bouwen altijd hun dorp uit tot 5-6K voor ze gaan edelen.
Vaak is 1tje in de stam de deffer en clearen ze enorm veel voor elkaar.
Teamwork staat hoog daar, maak daar handig gebruik van door met teamwork terug te slaan.
 

DeletedUser

Guest
Of je concentreert je meer op het bouwen van troepen en houd het puntenaantal van je dorp laag zodat je niet opvalt en niet snel word geëdelt.
Wacht tot iedereen elkaar een beetje dood heeft geëdelt en sla dan toe met je full clear.
Ong wat ik altijd doe :p
 

DeletedUser60234

Guest
Ik word heel erg treurig van dubbelposts :(
Dan moeten mods weer helemaal hiereen gaan met al dat geklik :(
Echt sneu dit :mad:
 

DeletedUser

Guest
ik stelde me kandidaat en express al skype moeten downloaden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan