Gezocht: Speedronde #1400 - Special ronde

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De eerste ronde was ook met een nacht erbij, en dat was vooralsnog de beste dus ik ben hier zeker voor :D
 
Reactiescore
575
kan je dan niet zoals al die oude concepten om een uur of 1-2 beginnen tot 9
Het concept dat we bedacht hebben, past niet echt binnen 7-8 uren. Daarom hebben we er voor gekozen om de ronde dit keer eerder te laten beginnen. Daarbij hebben we rekening gehouden met het feit dat er 's avonds meestal meer mensen kunnen starten dan bijvoorbeeld zaterdagmiddag.

We hebben overigens momenteel één aanmelding binnen. Meer aanmeldingen zijn noodzakelijk en gewenst.

Groetjes,
 

DeletedUser66220

Guest
Ik dacht om leider te worden maar k meld me af, sorry. Ik slaap uit op zondag en ga niet tot laat door op zaterdag.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
zaterdag avond cv kan ik doen de nacht zou ik kunnen doen indien die speed dan eindigd in voormiddag maar als dat tot zondagavond duurt dan gaat dat er wat over ...

we zien wel
 
Reactiescore
575
zaterdag avond cv kan ik doen de nacht zou ik kunnen doen indien die speed dan eindigd in voormiddag maar als dat tot zondagavond duurt dan gaat dat er wat over ...

we zien wel
De ronde zal vermoedelijk eindigen in de loop van de avond, de ronde zal niet nog eens de hele avond doorgaan.

Groetjes,
 

DeletedUser70435

Guest
Als iemand me wil co'en wil ik me wel aanmelden als stamoprichter/leider.
 
Reactiescore
575
Belangrijk: Wijziging in de ronde​

Beste spelers,

Omdat het aantal aanmeldingen ook deze maal niet erg storm loopt, hebben we besloten voortijdig in te grijpen. We zouden het heel erg jammer vinden als ook deze speciale ronde niet door kan gaan met het bedachte concept. We hebben momenteel 3 aanmeldingen binnen, waarvan eentje (zeer) twijfelachtig is. Dat is dus (nog) niet genoeg om de ronde te kunnen laten doorgaan.

We hebben besloten het concept aan te passen en daarmee zullen dus eveneens de rondetijden worden aangepast. Door enkele (gedwongen) wijzigingen in het concept kan de ronde naar onze mening nu wel binnen 8-9 uur gespeeld worden, zodat we hebben er dus voor gekozen de ronde te 'verplaatsen' naar de zondag. De ronde zal in loop van de middag op zondag starten en later op de avond eindigen. In principe zou dit geen grote problemen of gevolgen met zich mee moeten brengen, omdat de ronde oorspronkelijk ook al in het betreffende tijdvak zou plaatsvinden.

We hopen hiermee echter wel de drempel tot aanmeldingen te verlagen, zodat we nog enkele aanmeldingen kunnen ontvangen. Op deze manier zal de ronde dus niet meer gedeeltelijk in de nacht gespeeld worden, evenals de zaterdagavond komt hiermee te vervallen, waarmee we een aantal spelers toch tegemoet proberen te komen.

Kort samengevat, zal de ronde dus 'verplaatst' worden naar enkel de zondag. De ronde zal starten in de loop van de middag en later op de avond eindigen. Dit is mogelijk geworden door enkele aanpassingen in het concept. Echter is hiermee het tekort aan stamleiders nog niet opgelost.

Daarom nog een dringende oproep aan jullie om je als stamleider of -oprichter aan te melden, als je daarvoor de tijd en motivatie hebt. Als je meer wilt weten over de taken van een stamleider op een speciale ronde kun je bij mij terecht. Wij steken elke keer weer ontzettend veel tijd in het organiseren van een speciale ronde en het zou voor iedereen een domper zijn, als we weer de inspanningen moeten staken. Je zou denken dat met de omvang van onze speedcommunity dit probleem toch zo opgelost zou moeten kunnen zijn?

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser

Guest
Ropiloot als je in het vervolg mij gewoon even aanspreekt op skype (want dit subforum lees ik niet bijzonder vaak) heb je er al bijna zeker 1 aanmelding bij. :)

Zal zo wel even aanmelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan