Gezocht: Schrijvers en Website-makers!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Praktisch vraagje. Als ik via Opera naar de site ga is alles normaal. Maar via Safari zijn grote delen zwart

Maak er eens PrtScrn van effe kijken want ik heb ook alle bij maar zijn zelfde xD Safarie is toch google chrome? of niet?
 

DeletedUser

Guest
Jup, die heb ik wel.

Mss ook eens een poging wagen?

De huidige site is redelijk, dus je kan deze proberen te verbeteren/op baseren. Deze 5 mogelijkheden (over ons, nieuws...) zouden we moeten hebben. 21,er courant is een goeie naam, maar mss kan de print (andere tekening/geen tekening?) nog beter...

http://wereld21-tw.weebly.com/versterk-ons-team.html

Voorwaarden:
-Vernieuwend, maar toch nog een beetje twstijl
-Overzichtelijk
-Duidelijk
-Stijl van een krantje

Veel vrijheid dus als iemand een poging wil wagen:D
Concreter:

Mogelijkheden
-Column
-Cartoonist..
-Artikels

Bij de mogelijkheid ‘nieuws’ zou er plaats moeten zijn voor een rubriek ( column) en plaats voor een cartoon ( ) en daarenboven nog een artikel of 2. Dat op 1 pagina.
Opmaak:
Links de rubriek column , rechts artikel 1
Daaronder artikel 2
Daaronder een cartoon/spotprent.

Het Archief zou overzichtelijk moeten zijn
-Titels moeten linken naar het artikel, gewoon overzichtelijk.

Tot slot; een zoekfunctie zou geweldig zijn maar geen must.


3 dingen zijn dus vooral belangrijk denk ik

1: de overall layout moet clean , overzichtelijk en mooi zijn
2: De optie nieuws. Moet bijvoorbeeld artikel1 bevatten, daarnaast een Column, onder die twee stukjes artikel 2 en daaronder plaats voor een cartoon/spotprent
3: Het archief moet clean, overzichtelijk en makkelijk navigeerbaar zijn
En dan alles in een vernieuwend jasje gegoten , maar toch nog een beetje twstijl

Als iemand wil proberen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat ik het heb wil niet zeggen dat ik het kan gebruiken ;)

Download altijd de adobe master collection, daar zit die bij in.
Als ik een website maak (met nadruk op als) dan doe ik dat in Joomla.
 

DeletedUser

Guest
Mss ook eens een poging wagen?

De huidige site is redelijk, dus je kan deze proberen te verbeteren/op baseren. Deze 5 mogelijkheden (over ons, nieuws...) zouden we moeten hebben. 21,er courant is een goeie naam, maar mss kan de print (andere tekening/geen tekening?) nog beter...

http://wereld21-tw.weebly.com/versterk-ons-team.html

Voorwaarden:
-Vernieuwend, maar toch nog een beetje twstijl
-Overzichtelijk
-Duidelijk
-Stijl van een krantje

Veel vrijheid dus als iemand een poging wil wagen:D
Concreter:

Mogelijkheden
-Column
-Cartoonist..
-Artikels

Bij de mogelijkheid ‘nieuws’ zou er plaats moeten zijn voor een rubriek ( column) en plaats voor een cartoon ( ) en daarenboven nog een artikel of 2. Dat op 1 pagina.
Opmaak:
Links de rubriek column , rechts artikel 1
Daaronder artikel 2
Daaronder een cartoon/spotprent.

Het Archief zou overzichtelijk moeten zijn
-Titels moeten linken naar het artikel, gewoon overzichtelijk.

Tot slot; een zoekfunctie zou geweldig zijn maar geen must.


3 dingen zijn dus vooral belangrijk denk ik

1: de overall layout moet clean , overzichtelijk en mooi zijn
2: De optie nieuws. Moet bijvoorbeeld artikel1 bevatten, daarnaast een Column, onder die twee stukjes artikel 2 en daaronder plaats voor een cartoon/spotprent
3: Het archief moet clean, overzichtelijk en makkelijk navigeerbaar zijn
En dan alles in een vernieuwend jasje gegoten , maar toch nog een beetje twstijl

Als iemand wil proberen ;)

dat met die krant layout vind ik ook wel leuk ik ga er gelijk mee aan het werk :)
 

DeletedUser

Guest
dat met die krant layout vind ik ook wel leuk ik ga er gelijk mee aan het werk :)

Held :). Ik vind je huidige site niet slecht hoor, maar wil o zo graag het tww pownen en iedereen van goeie artikels voorzien in een ijzersterke layout:)
 

DeletedUser

Guest
btw, blijkbaar behoor ik bij het TW weekblad ( zie onder mijn naam), en ik heb er totaal geen idee van:D. Wat moet ik nu doen? Daar gaan schrijven of hier?:confused:
 

DeletedUser

Guest

Ja ik kon ineens het interne forum zien... Dat vond ik al raar... :D En dan zie ik dat er TW weekblad onder mijn naampje staat... Niemand heeft me gezegd dat ik aan het weekblad mocht meedoen:D

F*ckd up :confused: .

Maar ik laat jullie sowieso niet in de steek:), mss kan ik men artikels op beiden publiceren. Eens kijken dat er van aan is, rare recruitvorm:eek:, Mail gecheckt, niks van tw
 

DeletedUser

Guest
Mensen die tijd, zin en de skills hebben voor een column mogen ook altijd een voorbeeldje hier neerplanten:)
 

DeletedUser

Guest
Lunatic zei me trouwens in een privébericht dat hij wel de cartoons/spotprenten wou verzorgen... Heb er vertrouwen in dat hij dat goed zal doen:)
 

DeletedUser54934

Guest
Haha dit is gewoon epic.

ROFL

Heb geen mail gehad nee, haha heb 1x gesolliciteerd bij TWW en 2 maand later staat er dit onder mijn naam.

Naja boeiend vind het wel cool.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan