Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat zoeperman daar neer heeft getypt, is dus precies wat er in mijn hoofd rondspookt.

Top post.
 

DeletedUser58227

Guest
Ten eerste was daan een lid van de bg stam waarin jij kwam te zitten.
Ten tweede is hij niet verantwoordelijk zoals ik eerder al zei.
Ten derde zit daan in de luxe positie om te bepalen of hij WEL of GEEN vv van zo'n k*t account wilt
Ten vierde zou ik mijn tijd als ik daan was ook beter besteden, vooral als het gaat om hoe de toestand op Aegon was.
Ten vijfde zou ik dus toch je mondje maar weer sluiten en en je activiteiten op W22 verder zetten waar je mijn inziens nog geluk hebt dat je niet tegen een serieuze front speler ligt.
1. Klopt, so?
2. Klopt, zei ik ook
3. Oke, chill voor hem dan
4. Klopt, zou ik ook doen echter was er ook nog een tijd voordat het een "k*t" account was.
5. Doe ik & klopt niet :p

Ik zie niet bepaald haat van Daan afkomen naar jouw adres, eerder minachtende woorden omdat jij hem aanwijst als 1 van de oorzaken waardoor het mooie account Aegon nu geen toegevoegde waarde meer heeft op w21
Ik wel maargoed, ehm ja doordat mensen zoals Daan geen vv hebben aangenomen, of vv aannemen en vervolgens niets doen daardoor krijg je dat er edels verkeerd getagt worden enzo ja. Begrijp niet me verkeerd, ik ben ook weldegelijk een hoop personen wel erg dankbaar voordat dat daar misverstand over bestaat ;)

Jouw prestaties kunnen als noob betiteld worden, dus om het dikgedrukte nu in de mond te nemen is wat overdreven van jouw kant. Je hebt op deze wereld telkens gehopt naar de "in jouw ogen" sterkste kant. Zo eerst Sweet, Plague en laterna Resist omdat je persoonlijke geschillen had met een deel Fruit. leden. Dat getuigt toch niet van kwaliteiten maar eerder van een staart tussen de benen.
Blijkbaar heb jij een andere betekenis voor noob dan mij, daarbij was noob in die zin spottend bedoelt.
Ik heb nooit gehopt naar de in mijn ogen sterkste kant, Sweet kon ik niet "hoppen" daar zat ik al in toen ik op de prof kwam :rolleyes: De professor daarna vrijwillig opgegeven zodat ik naar Plague kon komen. Want jij & Floris enzo hadden me er graag bij, ja Jack dat is zo voordat je dit snel gaat ontkennen. Sterker nog ik kon samen met jou op Twiki. Daarbij Aegon zat al in Plague, dus hoppen?? Naar Resist/Hap! is alles behalve met m`n staart tussen de benen vertrekken. Maar dat ontkracht je zelf hierboven eigenlijk al door een andere reden te noemen :p

Zijn informatie klopt gewoon hoor, kijk naar je prestaties hier waar je hoofdverantwoordelijke was voor meer accounts dan Aegon. Waar zijn al die accies nu? Buiten Aegon (die rustig opgeruimd wordt) bestaat er geen enkele meer.

Aegon & De Professor, hier boven al uitgelegd. Dus welke accounts mogen dat allemaal zijn dan?

Zoals ik hierboven ook al gezegd heb, lig je op W22 niet aan een serieuze front speler. Je ligt daar tegen een speler aan die stamloos is en waar je zonder hulp van je bg nog weinig gepresteerd zou hebben. Want die bg is in dit geval maar al te handig om je klusjes op te knappen. Waarom ze je tot nog toe dan top 20 of "beter" schatten heeft dan de volgende reden: Je bent op w22 nog niet in zo'n situatie geraakt als je hier telkens op W21 had. Eerst met de professor en daarna WEER met Aegon. In zulke situaties komt het ware aard van het beestje bovendrijven.
Gelukkig ken je mijn situatie op w22 erg goed. :rolleyes: Not, ik lig tegen Barry, lag tegen Lara Barbara, lig tegen Striker & King@Marcel en nog enkele. Je kunt ze nu wel betitelen als geen serieuze tegenstanders en dat ik mee lift met m`n bg. Allemaal leuk en aardig maar slaat werkelijk nergens op. Dat niet al deze 4 de spelers de beste van w22 zijn wil ik niet zeggen maar floppers zijn het ook zeker niet. Daarbij lift ik absoluut niet mee op de bg.
Daarbij zouden ze me niet top 20, 10 of 5 ranken als ik nog geen ene flikker van me zelf had laten zien en enkel op de bg had mee gelift. Dan zouden ze me juist niet top 20 waardig benoemen. Oftewel is die vast & zeker wel verdient.

Nu op W22 lig je veilig met je kont in de rim en heb je nogmaals geen serieuze tegenstander omdat je tegen een speler aan ligt die safe is en mijn inziens nog geeneens actief acteert.
Veilig, gezien hoe groot mijn front is? Ondertussen alweer een stukkie kleiner. De rest is gewoon ronduit weer onzin. Dat ik tegen 1 speler (??) lig die als safe te benoemen valt. Wel grappig om te lezen.

Verder op het niveau van W22 kan ik wel wat zeggen aangezien ik daar ook inlogervaring heb. Het niveau daar is echt wel beneden dat van W21. Er worden weinig deftige massa's opgezet waarmee de teller zo hoog komt als die hier komt.
Doordat er niet massa uit worden gevoerd met een dergelijk hoog aantal als hier ligt het niveau gelijk lager? Juist man...
Wacht tot je mij tegenkomt daar Stannetje !
Eerst even die bg van je van de kaart vegen ^^
Oke doe ik :)

Gebaseerd op dat dit door meerdere mensen (waaronder ik) de laatste tijd wordt gezegd in de chat. En gebaseerd op de kennis die ik heb van w22 omdat ik er zelf speel. Als je mij nu komt vertellen dat het niveau van w22 hoger ligt dan dat van w21 verklaar ik je helemaal zot !

Zei ik dat het niveau van w22 hoger ligt dan die van w21? :confused:

Benieuwd waar jullie op w22 spelen dan, of bang om dat naar buiten te brengen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Zei ik dat het niveau van w22 hoger ligt dan die van w21? :confused:

Benieuwd waar jullie op w22 spelen dan, of bang om dat naar buiten te brengen?

Zeg ik ergens dat jij dat gezegd hebt ? :confused:

Jah ik ben bang dat jij mij meteen aanvalt en wegedelt :D
 

DeletedUser58227

Guest
Nee dat zeg je nergens, was enkel een vraag. :)
Oh, ondanks dat je bang bent zeg toch maar ff waar je speelt.
 

DeletedUser62862

Guest
niveau.jpg
 

DeletedUser

Guest
1. Klopt, so?
2. Klopt, zei ik ook
3. Oke, chill voor hem dan
4. Klopt, zou ik ook doen echter was er ook nog een tijd voordat het een "k*t" account was.
5. Doe ik & klopt niet :p

Over puntje 4. Direct na je toetreding kreeg je aanvallen op je dak. Je wist dat het zo gebeuren voor je op de uitnodiging van HAP! accepteerde. En er was maar een gering deel van het front gestackt. Die voorbereiding bestempeld alleen al dat het een k*t account was voordat er uberhaupt een aanval binnenkwam. Mijn vv-ers zullen altijd een voorbereiding zien en als die er niet is dan hoeven ze van mij uit geeneens iets te doen.

In rl hoef je toch ook niet de rommel van een ander op te ruimen? Alleen als je daartoe straf gekregen hebt, bijvoorbeeld op school met corvee :p

Ik wel maargoed, ehm ja doordat mensen zoals Daan geen vv hebben aangenomen, of vv aannemen en vervolgens niets doen daardoor krijg je dat er edels verkeerd getagt worden enzo ja. Begrijp niet me verkeerd, ik ben ook weldegelijk een hoop personen wel erg dankbaar voordat dat daar misverstand over bestaat ;)

Even snel tussen neus en lippen door zeggen dat je wel dankbaar bent, terwijl je naar horen zeggen vooral hebt lopen zeveren op het forum dat het vvwerk niet voldoende was etc. Dus die misverstand help je zelf de wereld in door zoiets te zeggen.

Blijkbaar heb jij een andere betekenis voor noob dan mij, daarbij was noob in die zin spottend bedoelt.
Ik heb nooit gehopt naar de in mijn ogen sterkste kant, Sweet kon ik niet "hoppen" daar zat ik al in toen ik op de prof kwam :rolleyes: De professor daarna vrijwillig opgegeven zodat ik naar Plague kon komen. Want jij & Floris enzo hadden me er graag bij, ja Jack dat is zo voordat je dit snel gaat ontkennen. Sterker nog ik kon samen met jou op Twiki. Daarbij Aegon zat al in Plague, dus hoppen?? Naar Resist/Hap! is alles behalve met m`n staart tussen de benen vertrekken. Maar dat ontkracht je zelf hierboven eigenlijk al door een andere reden te noemen :p

Destijds wilde ik je inderdaad bij mij op Twiki hebben. Niet puur vanwege je kwaliteiten, maar omdat ik een speler zocht die erbij kwam omdat ik in die tijd nogal druk was. Een speler die ik persoonlijk ken en daardoor makkelijk zaken mee kan bespreken buiten de laptop om is natuurlijk veel gemakkelijker dan met co's die je alleen via skype of tw kunt spreken. De reden dat ik je destijds in Plague wilde heb je ook zelf voor elkaar gekregen. Daar je zei veranderd te zijn op tw gebied en ik daarin niet echt een keuring zag. Ook omdat ik je persoonlijk ken en daarin dus zoiets had van het zit wel snor. Achteraf gezien niet een al te slimme keuze geweest omdat je lang niet geboden hebt wat je zei dat je zou bieden.

Over je hop verhaal. Je bent van Sweet naar Plague gehopt (accie doet er niet toe). Je bent in Sweet begonnen, en toen bleek dat wij een paar accies weggespeeld hadden kwam het drama rondom de professor naar buiten waar jij zou bespioneren. Ik heb er persoonlijk voor gezorgd dat je er doorgang verleend is door met de adviesraad om de tafel te gaan en de in mijn positieve redenen die er destijds waren voor te leggen. Adviesraad ging akkoord en je was binnen in Plague. Toen Plague viel was er buiten Fruit en Resist/hap! geen sterke partij meer aanwezig. FTNWO zou alleen maar een tijdreksel zijn geweest en die zouden uiteindelijk kleur bekennen bij 1 van de 2 genoemde partijen of dood gespeeld worden. Daar jij persoonlijke conflicten had met enkele oud FTNWO-ers heb je voor de andere kant gekozen ook omdat zij in haar korte bestaan beter uit de verf kwamen dan fruit en op offensief vlak destijds meer uitblonken heb je voor die kant gekozen. Echter maakte je daar juist de vergissing, door de haat jegens jouw als persoon. Heeft Fruit. geborreld. De nieuwe recruits hebben uitgelegd wat het verhaal was en toen duidelijk werd dat jij naar Hap! ging, want dat was het al voordat je hun joinde, stonden onze troepen al klaar om jouw kant op te lopen. Dan is je keuze voor Hap! nog geeneens de doorslag geweest om op je te lanceren want dat plan stond al klaar. Echter na het joinen van Hap! waren er enkele leden extra gemotiveerd om op jouw te lanceren (de namen hoef ik niet te noemen die zijn als het goed is wel bekend.) Waarna voor jouw de troep begon en het account vanaf aanval 1 een k*t account was. Iets wat je zelf op je afgeroepen hebt en ook nog eens zelf voor elkaar gekregen.

Zonde van het account Aegon, een account dat zo'n grote invloed heeft gehad op W21 met de eerdere bespelers erop. Een account dat jij in de tijd dat je erop speelde nooit uit de slop hebt kunnen krijgen en uiteindelijk zelfs de vernieling in hebt gebracht.


Aegon & De Professor, hier boven al uitgelegd. Dus welke accounts mogen dat allemaal zijn dan?
Accies op andere werelden waar ik mensen over jouw heb horen spreken.

Gelukkig ken je mijn situatie op w22 erg goed. :rolleyes: Not, ik lig tegen Barry, lag tegen Lara Barbara, lig tegen Striker & King@Marcel en nog enkele. Je kunt ze nu wel betitelen als geen serieuze tegenstanders en dat ik mee lift met m`n bg. Allemaal leuk en aardig maar slaat werkelijk nergens op. Dat niet al deze 4 de spelers de beste van w22 zijn wil ik niet zeggen maar floppers zijn het ook zeker niet. Daarbij lift ik absoluut niet mee op de bg.
Daarbij zouden ze me niet top 20, 10 of 5 ranken als ik nog geen ene flikker van me zelf had laten zien en enkel op de bg had mee gelift. Dan zouden ze me juist niet top 20 waardig benoemen. Oftewel is die vast & zeker wel verdient.
Je situatie ken ik momenteel niet heel erg goed. Heb vluchtig gekeken en gaat dan ook op het huidige kaartje. Dus hoe het daar altijd is geweest weet ik niet en is ook zoals gezegd op het huidige kaartje gebaseerd. Een ding ben ik zeker van als je eenmaal tegen een serieuze tegenstander gelegen bent zal je zo uit die top 20 waardering vallen.

Veilig, gezien hoe groot mijn front is? Ondertussen alweer een stukkie kleiner. De rest is gewoon ronduit weer onzin. Dat ik tegen 1 speler (??) lig die als safe te benoemen valt. Wel grappig om te lezen.

Zoals gezegd niet gezien doordat ik het huidige kaartje bekeken heb.

Doordat er niet massa uit worden gevoerd met een dergelijk hoog aantal als hier ligt het niveau gelijk lager? Juist man...

Ja dan ligt het niveau lager. Een massa duid op samenwerking, door die samenwerking is er van de verdediger een hoger def niveau gevraagd omdat het anders niet juist afgewikkeld kan worden. (Zoals je zag gebeuren met jouw op Aegon) Uiteraard heeft de stam van het account dat onder aanval ligt ook een rol, echter was die bij jouw al duidelijk voordat je joinde. Daar je zei het zelf te kunnen draaien.e


Benieuwd waar jullie op w22 spelen dan, of bang om dat naar buiten te brengen?

Enige wat ik hoef te zeggen over het accie op W22 is dat ik nu al of in zeer korte tijd boven jouw ranking sta ;)
 

DeletedUser71860

Guest
Omdat je op je andere AF-account een pernamente ban hebt en je daar blijkbaar hebt misdragen en tegen de regels van dit forum bent ingegaan.

Een ander account maken vind ik dan ook een belachelijke weg. Probeer je eruit te lullen zoals je hier zo vaak doet of probeer een weg te vinden via de regels om jouw account terug in werking te laten treden.
Je discussieert blijkbaar toch niet goed genoeg om het van een moderator/ het moderatorteam te winnen.

Je blijft toch een grap jij. Ik had je minuscule post bijna gemist tussen al het gebash op je aartsrivaal Sensation hier (wat ik niet lees wegens uitgemaakte zaak :p)

Net als jij in principe een uitgemaakte zaak bent. Jij bent een prachtexemplaar wist je dat. Over hoe krachtig propaganda kan zijn. Je bent door zowat iedereen uitgespuwd door je capriolen op Karel, Ettie & Bisdejugend. Je reputatie staat onder nul. Als schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, ga ik je zeker verwerken in mijn educatief geschiedenistopic :). Een vrij twijfelachtige eer maar soit, dat kan afterall niet iedereen zeggen.

Ik heb niks op een W21 fora te zoeken omdat ik ooit een spamwaarschuwing van Graspop tot 2-maal toe genegeerd had. Wat een glashelder argument. Is dat werkelijk het enige dat je te zeggen he. Je hebt een hele dag gehad :D Maar goed, dat was misschien het meest wijze ja.

En meer inhoudelijk: Auseinandersetzung wilde me graag unblocken. Duckje als vrij inactieve communitymanager zijnde negeert me min of meer. Wat ook ongetwijfeld komt door de pittige strijd die ik samen met W21 voerde om de W21 Courant (ons eigen krantje , geen tww dus) er door te krijgen. Maar dat kan een forumleek als jij natuurlijk niet weten. Maar geen nood. Ook dat verhaal zal ik nog oprakelen :). Voor verder haatreacties verwijs ik je door naar de praathoek.

Je bent wel het ergste geval van heel W21. Speeders is misschien niet zo sterk in propaganda. Jij bent gewoon de grootste rat ingame gebleken.

Aan W21: Als iemand een grotere rat kent op deze wereld, zeker posten dan. Lees het graag! :D
 

DeletedUser58227

Guest
Een aantal waarheden en een hoop onwaarheden. Ga er niet de tijd vooruittrekken om weer alles zorgvuldig uittreschrijven, omdat ik het langzaam aan meer en meer moe wordt.
Laat het duidelijk zijn dat ik niet zomaar tussen neus en lippen door meld dat ik er aantal wel degelijk dankbaar ben, dat heb ik toendertijd ook verscheidene keren gemeld ;) Enkel zijn er ook een hoop geweest die geen ruk uit hebben gevoert, en daar heb ik gwn gelijk in.
Wbt toetreding Hap! en die voorbereiding heb ik al eerder uitgelegd, ga ik niet weer doen. Als je daar het fijne van wilt weten moet je maar even teruglezen.
Daarbij meld je nu dat er al lang een plan klaar stond om op Aegon te bashen, fijn om te weten dat er toendertijd dus ook gewoon ronduit gelogen is tegen mij. Er is namelijk meerdere malen gemeld dat Fruit. ons niets zou doen als Aegon hen niets zou doen. Maar goed, had niets anders kunnen verwachten uiteraard van enkele daar ;)
Ik heb wel degelijk ook goede dingen op Aegon gedaan, Mark & ik hebben ook verschillende tijden goed doorgeëdelt en hebben enkel pech gehad dat er 2 grote spelers op delete zijn gesprongen wat een groot deel van onze dorpjes moest zijn.

(Zoals je zag gebeuren met jouw op Aegon) Uiteraard heeft de stam van het account dat onder aanval ligt ook een rol, echter was die bij jouw al duidelijk voordat je joinde. Daar je zei het zelf te kunnen draaien.e
Ronduit onzin, weer van een of andere vage bron van je gehoord zeker?

Nogmaals de vraag waar je op w22 speelt, of toch zo bang?
De rest is gewoon te onnozel om op te reageren, zo kunnen we steeds dieper, dieper en nog dieper in detail gaan en hebben we straks 1000 deelonderwerpjes waar we over door kunnen lullen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wel maargoed, ehm ja doordat mensen zoals Daan geen vv hebben aangenomen, of vv aannemen en vervolgens niets doen daardoor krijg je dat er edels verkeerd getagt worden enzo ja. Begrijp niet me verkeerd, ik ben ook weldegelijk een hoop personen wel erg dankbaar voordat dat daar misverstand over bestaat ;)

Uhm, het was al verprutst voordat er kansen waren om vv te pakken, want het was in no time al een ramp.
 

DeletedUser58227

Guest
Knap dat je dat kunt weten als je zelf geen vv hebt gedraait. Zeker ook weer gebaseerd op geruchten van...
Misschien moet je je dan toch eens af gaan vragen hoe die o zo grote ramp is onstaan Daantje ;)
 

DeletedUser

Guest
Knap dat je dat kunt weten als je zelf geen vv hebt gedraait. Zeker ook weer gebaseerd op geruchten van...
Misschien moet je je dan toch eens af gaan vragen hoe die o zo grote ramp is onstaan Daantje ;)

Omdat iedereen die de vv in handen kreeg zei dat het een ramp was :rolleyes:

En omdat je direct bakken met dorpen verloor, en sowieso niets was gestackt, dus dan is het sowieso al een ramp.
 

DeletedUser58227

Guest
Omdat iedereen die de vv in handen kreeg zei dat het een ramp was :rolleyes:

En omdat je direct bakken met dorpen verloor, en sowieso niets was gestackt, dus dan is het sowieso al een ramp.

Als er geen stacks beschikbaar zijn kun je moeilijk je front stacken he knul
 

DeletedUser

Guest
Wat ben je nou neer kijkend op poss aan het reageren, hij staat nog overeind op w21 als nummer 1 het hoort eigenlijk andersom gezegd te worden :rolleyes: Dus ga maar weer lekker w22 spelen hier bereik jij niets meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan