Gesprekpartners

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
mooi, maar kan het niet gewoon bij normale gesprekken? en misschien moet er ook een tekentje komen (als je het dan toch zo doet) dat er een bericht is bij groepsgesprek, apart van een bericht bij mededelingen.
 

DeletedUser

Guest
ohh starten ok is ook goed. ik haal mijn woorden terug. zet er anders neet 'groepsgesprek starten' . da's wat duidelijker...
 

DeletedUser

Guest
Ik hoor alleen positieve reacties, een moderator die kan kijken of dit uitvoerbaar is?
 

DeletedUser

Guest
:p:p:p moeilijk??? heb mijn afbeelding op 5min gemaakt:

afbeelding: is voor een groeps gesprek te starten!!!
groepsgesprek11kq0.png

[uitleg:] juist het zelfde als een mededeling schrijven, maar als je bij groeps gesprek, bij Aan: 2namen in vult dan en dan op verzenden drukt zit je met meer dan 2spelers in 1gesprek bezig, voor de rest het zelfde als bij mededeling schrijven nu(PS let maar niet op die 2BB-code tools).​

ziet er goed uit! wat mij betreft voer maar in!
 

DeletedUser

Guest
is misschien wel makkelijk met paint gedaan maar volgens mij moeilijk uitvoerbaar
 
Reactiescore
276
Overbodig idee, lastig te implementeren en bovendien niet altijd even handig.

Ik vind dat wat Fazant zegt helemaal zo gek nog niet. Als je iets actief wilt plannen is realtime chatten (MSN & Chat) toch het handigste. Een kanaal aanmaken is kinderspel.
 

DeletedUser

Guest
Overbodig idee, lastig te implementeren en bovendien niet altijd even handig.

Ik vind dat wat Fazant zegt helemaal zo gek nog niet. Als je iets actief wilt plannen is realtime chatten (MSN & Chat) toch het handigste. Een kanaal aanmaken is kinderspel.

sinds die chatknop weg is, denken sommige mensen dat de chat weg is :S

terug chatknop! sommige willen niet eens met een IRC werken.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Overbodig idee, lastig te implementeren en bovendien niet altijd even handig.

Ik vind dat wat Fazant zegt helemaal zo gek nog niet. Als je iets actief wilt plannen is realtime chatten (MSN & Chat) toch het handigste. Een kanaal aanmaken is kinderspel.

Ik heb al 2x beargumenteert, waarom dat onhandiger is... maarja, als jullie niet het toppic willen doorlezen, dan niet he...:rolleyes:
 
Reactiescore
276
Ik heb al 2x beargumenteert, waarom dat onhandiger is... maarja, als jullie niet het toppic willen doorlezen, dan niet he...:rolleyes:

Hmm, ja ik had wel het hele topic doorgelezen, maar na nogmaals goed zoeken kon ik inderdaad één keer twee minimaal onderbouwde puntjes vinden van jou;

Zoals de andere al zijde:
1. Dan moet iedereen online komen
2. Niet iedereen mag overal bij zijn, anders moet je steeds een nieuwe kanaal aanmaken

1. Als je iemand gezamelijk wilt aanvallen, is het zowieso wel handig dat iedereen ook online is, niet?
2. Je kunt je kanaal een sleutel geven, dan kan niet iedereen erbij (al is de kans dat ze je kanaalnaam raden al minimaal).

Verder is 3. Realtime chatten beter, dan kun je beter maatregelen nemen als er bijvoorbeeld een tegenaanval gepland wordt,

4. Er bestaat voor zoiets ook iets als een stamforum (En als je je eigen stamforum al niet vertrouwd ivm spionnen raad ik je aan een andere stam te zoeken) dat EXACT doet wat jij beschrijft.

Ik blijf er dus bij: Nutteloos idee.
 

DeletedUser

Guest
1. Als je iemand gezamelijk wilt aanvallen, is het zowieso wel handig dat iedereen ook online is, niet?

Als je dorpen claimt, kun je die later in de mededeling terugzien... als je niet op de chat bent, tja....:rolleyes:

2. Je kunt je kanaal een sleutel geven, dan kan niet iedereen erbij (al is de kans dat ze je kanaalnaam raden al minimaal).

Dus steeds als het ergens anders overgaat, steeds een ander pass erop:eek: en dan hebk nog niet over, als er over nog iets moet gediscuseer worden

Verder is 3. Realtime chatten beter, dan kun je beter maatregelen nemen als er bijvoorbeeld een tegenaanval gepland wordt,

Nogmaals: op de chat kun je niks terugzien(als je er niet bent), mededeling wel

4. Er bestaat voor zoiets ook iets als een stamforum (En als je je eigen stamforum al niet vertrouwd ivm spionnen raad ik je aan een andere stam te zoeken) dat EXACT doet wat jij beschrijft.

Elke stam heeft lekken...:rolleyes:[/QUOTE]
 
Reactiescore
276
Als je dorpen claimt, kun je die later in de mededeling terugzien... als je niet op de chat bent, tja....:rolleyes:

Korte termijngeheugen? Als ik een dorp claim heb ik hem de volgende dag. Niets zo makkelijk als je eigen naam eronder hebben als markering.

Dus steeds als het ergens anders overgaat, steeds een ander pass erop:eek: en dan hebk nog niet over, als er over nog iets moet gediscuseer worden

Misschien ben jij onhandig. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat is.

Nogmaals: op de chat kun je niks terugzien(als je er niet bent), mededeling wel

Copy Paste, bedankt.
En als diegene er niet was, heeft die zowieso niets te zoeken in dat gesprek.

Elke stam heeft lekken...:rolleyes:

Neen.

---
In ieder geval; Ik heb mijn mening gegeven, bekvechten met jou heeft weinig nut dus daar houd ik nu ook mee op :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Korte termijn geheugen? Als ik een dorp claim heb ik hem de volgende dag. Niets zo makkelijk als je eigen naam eronder hebben als markering.

JIJ wel, maar wie zegt dat iedereen dat heeft?

Misschien ben jij onhandig. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat is.

Als je geen @ (echte) was op een channel, kon je geen key zetten, en als je tussen 3 personen chat, kan je geen echte @ worden, en in het geval dat je genoeg personen hebt, moet je eerst best lang wachten :p




Maar dan moet je heletijd refreshen, en in een chat hoef je alleen maar te klikken.

In ieder geval; Ik heb mijn mening gegeven, bekvechten met jou heeft weinig nut dus daar houd ik nu ook mee op :rolleyes:

Dan bekvecht je toch met mij :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon er niks over vinden*

Beste Forumlezers,


Ik zit er al een tijdje mee dat je via mededelingen niet met 2 gesprekpartners(of meer) tegelijk kunt pm'n, dit is bijvoorbeeld handig als je een gezamelijke aanval op een speler wilt doen. Zo kun je makkelijk weten wie welke dorpen claimt/cleart, zonder dat je dat steeds moet doorsturen.

Bij MSN* kun je bijvoorbeeld met 2(of meer) contactpersonen praten, meschien ook een idee om dit met mededelingen te doen.

Hier is idd het forum voor, maar ik denk dat veel stammmen aanval via pm plannen, om spionage te voorkomen.

Maar er zijn nog een aantal voorbeelden waarbij het handig is met meer gesprekspartners kunt praten, als je bijvoorbeeld een sollicitatie hebt binnengekregen, dan kun je met 2 leiders en de sollicitant pm'n.. zonder dat je steeds die mededelingen moet doorsturen.

Ik hoop dat jullie mijn idee een beetje snappen...


Met Vriendelijke Groeten,

Thomas(Huismus)

*Dit lijkt mij geen reclame...?


dit is een goed idee miss kun je zoiets maken dat bij mededeling hoort waarbij je gewoon de persoon toevoegd dan kun je ook met bondgenoten maar ondertss met mensen van je stam spreken over een aanval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan