Gesprekpartners

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit topic staat er al vlot 2 maand, iedereen voor. Maar wordt hier ook iets mee gedaan?
 

DeletedUser

Guest
hoop het wel,
heb het ook hard nodig, want heb nu een adel team van 4 spelers (3 anderen en ik)
en we moeten allemaal met elkaar praten, en doorsturen wat de ene zegt enz. enz.
dus hopelijk wordt het snel ingevoerd! ;)
 

DeletedUser

Guest
Net als je zegt iedereen heeft msn, spreek elkaar daarover gaat ook veel sneller of maak jezelf een chatroom aan op de TW-Chat

Niet iedereen heeft zo snel z'n msn-adres weg, vandaar vind ik het ook een top idee!!

uitvoeren maar.
 

DeletedUser

Guest
wat er nog is, als het gwn naar iedereen apart word doorgstuurd zoals rondschrijven is de handigheid eraf, het moet dan in 1 "gesprek" komen, zoals nu als je reageerd in een PM, dat is iets moeilijker ;-)
maar een ++++idee:D
 

DeletedUser

Guest
*Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon er niks over vinden*

Beste Forumlezers,


Ik zit er al een tijdje mee dat je via mededelingen niet met 2 gesprekpartners(of meer) tegelijk kunt pm'n, dit is bijvoorbeeld handig als je een gezamelijke aanval op een speler wilt doen. Zo kun je makkelijk weten wie welke dorpen claimt/cleart, zonder dat je dat steeds moet doorsturen.

Bij MSN* kun je bijvoorbeeld met 2(of meer) contactpersonen praten, meschien ook een idee om dit met mededelingen te doen.

Hier is idd het forum voor, maar ik denk dat veel stammmen aanval via pm plannen, om spionage te voorkomen.

Maar er zijn nog een aantal voorbeelden waarbij het handig is met meer gesprekspartners kunt praten, als je bijvoorbeeld een sollicitatie hebt binnengekregen, dan kun je met 2 leiders en de sollicitant pm'n.. zonder dat je steeds die mededelingen moet doorsturen.

Ik hoop dat jullie mijn idee een beetje snappen...


Met Vriendelijke Groeten,

Thomas(Huismus)

*Dit lijkt mij geen reclame...?

Ik vind het een zeer goed idee, maar alleen moet het een beetje beperkt blijven... een man of 5 per gesprek maximum

en eigenlijk kun je dit met rondgaande toch zo ongeveer doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan