geschiedenis

DeletedUser

Guest
haha jah jij bent awsome..
awsome in het verneuken van w7 xD en jah klopt met mij erbij verneuk je het net iets meer xD
 

DeletedUser

Guest
doordat jij zo goed bent stoppen er teveel xD
je 1 april plan een maand verlengen xD
 

DeletedUser25172

Guest
???:)

Maar mijn 1 aprilplan is geen succes.
En dat terwijl ik doodserieus ben/was.
 

DeletedUser25172

Guest
Dude kijk dan naar me.

Ik own hem met 1 hand aan mijn zwans
 

DeletedUser

Guest
Aan de berichten hierboven te merken is er nog niet veel veranderd op W7 ;)

Suc6 jullie op W7.

Grtz,
13
 

DeletedUser

Guest
Voor degene die geintresseert zijn hier even een beknopte geschiedenis van mijn voormalige stam La Famiglia (LF). :)

Mijn komst naar LF was pas in een relatief laat stadium, ik zal mij daarom beperken tot het moment van mijn komst. ;)

Vroeger toen ik nog niet was gefuseert met het account waar ik nu op speel zat ik in LF2, de kleine zusterstam van LF, jaja ongelooflijk.
Na een tijd besloten wij over te stappen naar ~FFG~, omdat wij ons daar toen beter mee konden identificeren.

Destijds bestonden er twee relatief grote stammen die toen al goed konden samenwerken, namelijk: ~FFG~ (Fight For Glory) en LF (La Famiglia).
Het werd als snel duidelijk dat beide stammen een vergelijkbare agenda hadden en dezelfde vijanden, namelijk Ronin en -TA-.

Na een tijdje op deze manier te hebben samengewerkt werd duidelijk dat om effectief weerstand te bieden, de stammen het beste konden fuseren.
De stammen hadden toen na, een langdurig overleg, besloten samen te gaan als de stam LFFG (La Famiglia For Glory). :p

Als LFFG hadden we veel last van -TA-. Het duurde dan ook niet lang voordat we twee stammen vonden met een gemeenschappelijk probleem, namelijk K 32 en Ronin.
Al snel laaide de discussie op om te fuseren met Ronin, danwel K 32. Na overleg met beide stammen bleven er meningsverschillen binnen LFFG. :(

Dit resulteerde in een gedeeltelijke overstap van leden naar K 32 en naar Shh!. (ook wel Pfff genoemd :p)

Shh! heet inmiddels TSG. en verder is de situatie zoals die er nu voor staat.

Tot zover dit verhaal. Voor interessante aanvullingen, kom maar op :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet om het één of ander, maar Exe heeft net zoveel leden als LF op zn hoogtij dagen.... :p

Eigenschappen
Stamnaam: Execution
Tag: Exe.!
Aantal leden: 52
Punten van de 40 beste spelers: 584.429.852
Puntentotaal: 641.151.469
Puntengemiddelde: 12.329.835
Rang: 1
 
Bovenaan