geschiedenis

DeletedUser

Guest
Enige correctie,

In TSG. zitten wel degelijk spelers die het spelletje snappen.Het zijn niet allemaal noobs bij elkaar, wat Pff wel was op een gegeven moment.
In pff liep het fout toen 90% van de goede spelers naar Only gingen.
Een deel van Pff kon zich hier niet bij neerleggen en zocht zeer intensief naar een oplossing, wat leidde tot de recrutering van kasparus II,buldozer,tom133,tom88
en bellator rex naar Pff! Dat waren de spelers van LFFG die volgens de leiding van Pff enige potentiel hadden.
Het mocht echter niet baten, al snel ging het weer fout, 22Kev22 richtte de stam ronin² op en bijna alle leden van Pff! gingen er heen (veel veranderde er dus niet)
en toen gingen Poetsie en ikzelf naar -TA-.

Terzelfde tijd viel LFFG uit elkaar en het grootste deel ging naar k32.
Iets later zagen de spelers van Ronin² in dat ze het niet konden halen en joinde ongeveer heel ronin² TSG.
Het ging even goed, tot het al snel duidelijk werd dat er ook daar niets veranderde, want TSG. leed zware verliezen.
Na enige tijd verlieten er weer spelers de stam en stapten ze over naar k32. En 1 ervan, tom133 ging naar TA.

Dus het is eigenlijk verkeerd TSG. de latere versie van Pff (shh) te noemen, want TSG. bestond al véél langer.

Ik hoop voor al diegenen die nogmaals van stam veranderden dat ze nu eindelijk wel een warm nest gevonden hebben.

Grt.
V.
 

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n stukje westerse geschiedenis,kunnen mensen nog iets van leren ...
 

DeletedUser34957

Guest
Of ze nu in K32, Ronin, LF, Lffg, Pfff of TSG zitten maakt niks uit!

Ze liggen gewoon in de weg :ram::ram: , niet meer en niet minder :p
 

DeletedUser

Guest
Lf heeft in zijn dagen meer dan 70 leden gehad :)
mijn geheugen faalt mij nooit en vandaag ook niet.
52/70+ groot verschil
 
Bovenaan