gerealiseerde uitbouw ook voor ingeplande opdrachten meetellen

DeletedUser

Guest
Het viel mij op dat wanneer je een aantal opdrachten planned, de verbeteringen die je realiseerd geen gevolgen hebben voor de volgende reeds ingeplande opdrachten.

Bijvoorbeeld: Je geeft een bouwopdracht voor achtereenvolgens je hoofdgebouw en je kazerne. De tijd die de bouw gaat duren wordt helaas bij het inplannen bepaald en niet bijgewerkt wanneer je hoofdgebouw is verbeterd. Het uitbouwen van je kazerne kost dus zoveel tijd als het gekost zou hebben met je oude hoofdgebouw. Dat je inmiddels sneller kunt bouwen wordt niet doorberekend in de ingeplande opdrachten.

Ik ga er van uit dat hetzelfde het geval is wanneer je je kazerne uitbouwd. De reeds ingeplande troepen zullen dan op de oude snelheid worden gerecruteerd. (dit laatste heb ik overigens niet getest)

Ik weet ook niet of het andersom zou werken: eerst veel troepen recruteren en ondertussen je kazerne degraderen (b.v. door een aanvallende vijand). Op welke snelheid worden de resterende troepen dan gerecruteerd?


Het idee is dan dus ook om gerealiseerde uitbreidingen/degradaties even door te rekenen in de ingeplande opdrachten, of aan het begin van een bouw even te bekijken welke levels de bouwer heeft en dus hoe snel gebouwd gaat worden. Het is vreemd dat een gebouw gebouwd wordt met de snelheid van de bouwer op het moment dat de opdracht ingeplanned wordt ipv op het moment dat de bouw daadwerkelijk plaatsvindt.
 

DeletedUser

Guest
liefst niet nee, de admins lezen het zowieso ooit wel...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er ergens iets is misgegaan bij het aanpassen van de post. Ik had echt niet het idee dat ik wel een antwoord zou krijgen als ik dezelfde vraag 2 minuten later nog eens zou stellen. Maar ik kan mij moeilijk voorstellen hoe je per ongeluk een tweede topic kunt openen met dezelfde inhoud. Daar zijn redelijk wat handelingen voor nodig, of is er een "submit als nieuw topic" knop in de buurt van de "save" knop?

Mijn eerste gedachte is dat er een foutje in het forum zit (levert een aanpassing in een nieuw topic zonder replies misschien nieuw topic op?), maar omdat er geen 'probeersels' forum is en ik het forum niet wil vervuilen, ga ik het niet uitproberen.
 
Bovenaan