Gentle v Brain

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Die stats boeit mij nog niet zoveel, gewoon de manier waarop wel dat is zielig binnen Gentle zit nog genoeg kwaliteit om het als nog moeilijk straks te maken alleen hoelang accepteren die spelers het nog zoals hier op W26 word gespeeld want vele hebben al geen zin meer erin om zo door te spelen.

Zoals NIMT al aangeeft is dit al 1 van de zwakste werelden en als er nu nog een stam zou vallen blijft er niet echt veel meer over om tegen op te vechten.

Eens, ik hoop dat Gentle zijn activiteitsproblemen kan oplossen.
 

DeletedUser67607

Guest
Ja YYZ, ben dat helemaal met je eens, ook al zijn we vijanden we gunnen elkaar eerlijke kansen, en als er niemand op een acc zit word dat moeilijker
 

DeletedUser

Guest
Graag zou ik even willen reageren betreffende het onderwerp Thor en zijn account, waar problemen mee zijn.

Allereerst, laat aub duidelijk zijn dat de leiding van Brain, die weer door mij geleid wordt, een FAIR PLAY game wil. Betrokkenen ingame, zullen precies begrijpen wat ik hiermee bedoel.
Gentle heeft ons geen reden gegeven tot een vuile oorlog en verdient dat dan ook niet wat mij betreft.

Ik zou het op prijs stellen als verwijzingen en beschuldigingen naar Brain toe en zelfs naar onze rotzooistam Brains toe, uit blijven in vervolg. Als, en ik zeg Als, dit een eenmansactie is, dan is het NIET in opdracht van de vertrouwde leden van Brain, die allen een leuke sportieve oorlogen willen met respect voor de tegenstander.

Ook een beetje jammer dat de houding jegens Brain is zoals die is, alhoewel, ik ken niet veel anders van het AF. Het valt eigenlijk nog reuze mee hier ivm vroegere werelden, waarom ik hier dan toch wil posten. De mooie oorlogen van weleer in oudere werelden, worden nog weleens heroisch overschat en er wordt nog weleens vergeten welke belachelijke rol het AF daarin heeft gespeeld.

Gentle en Brain voeren oorlog, Thor zijn account is kennelijk vern@@kt, maar laat het aub duidelijk zijn dat wij dit als een teleurstelling zien. Het doet af aan wat er ingame gebeurd met troepen, jullie kunnen hier in dit topic mooi teruglezen hoe Thor met zijn grote mondje de aanvallen op hem heeft onderschat. Ik weet natuurlijk wel dondersgoed WELKE dingen ik vanaf 106 uur al opzichtig laat lopen he...

Oorlogjes als deze worden niet in zijn volledigheid bepaald door spelers en rapporten, maar vooral ook door activiteit en het tegenovergestelde daarvan.

Er was een tijd dat Brain zich in de touwen gelegd voelde door Gentle (lang geleden 'ingame time'), wat ook vooral kwam doordat de toenmalige Love Work Play erachter kwam dat zijn leventje voor tw mooier was als tijdens, toen hij een paar weekjes op vakantie was.
Inactiviteit/stoppend account dus.

Hoe dan ook. Het frustreert me dat een teamprestatie van Brain in 3 rondes en individuele prestaties van mensen als basbas, door recente ontwikkelingen gevoelsmatig teniet worden gedaan. Dit spijt mij. basbas kan getuigen dat er toch echt wel degelijk mensen op Thor waren die hebben geprobeerd de massa tegen te houden of wat dan ook, ze hebben verloren en/of het opgegeven, lafaardjes.

Ik hoop dat de volgende WEL blijft zitten, of dat nu bij ons of bij Gentle is.
 

DeletedUser

Guest
Ja YYZ, ben dat helemaal met je eens, ook al zijn we vijanden we gunnen elkaar eerlijke kansen, en als er niemand op een acc zit word dat moeilijker

Er zaten 2 spelers op, alleen deze zijn niet er op gekomen om account te redden maar nog meer te slopen.
Wat men wil bereiken met die acties weet het ook niet schijnbaar zijn er als nog spelers die dit leuk vinden om andere accounts en stammen naar de kl.te te helpen.

Gisterenavond zijn er nog gesprekken geweest met degene die op Thorr speelt en is duidelijk dat wij geen andere keus hadden dan Thorr te kicken en support het laten uitzoeken omdat wij vermoedens hebben dat er niet volgens de regels op dat account word gespeeld.

Wij hebben wel namen maar ga die niet posten hier want zolang support dit nog is aan het onderzoeken weten wij dit ook niet 100% zeker, iedereen weet dat Brain/Brains vijand is en kan zomaar namen roepen van spelers die waarschijnlijk niks ermee te maken heeft.

Hoop alleen als dit wel zo zou zijn dat betreffende stammen dit soort spelers ook aanpakken mits ze dit ook afkeuren wat er bij Thorr is gebeurt, als die zelf het goed vinden vraag ik mij af wat men ermee wil bereiken om account van 3 milj gewoon te verkl.ten. (buiten de aanvallen die Brain/Brains gedaan heeft op Thorr die goed zijn gedaan daar is geen opmerking op, als wij vv of account hadden kunnen bezetten hadden wij iets terug kunnen doen misschien nog)

Dit voorval zal misschien ook zorgen ervoor dat nog meer spelers op delete zullen gaan, ik hoop het niet voor W26 maar als dit wel zo zou zijn is er helemaal niks meer te doen hier op de wereld behalve 3 stammen en een BB zee van dorpen denk niet dat hier vele op zitten te wachten.
 

DeletedUser67609

Guest
We mogen inderdaad niet vergeten dat het ook deels wel een verdienste van Brain is dat Joris aka Thor gestopt is!

Verder ga ik binnenkort maar eens mijn oude stammetje versterken wanneer mijn stage tijd voorbij is en ga ik het jullie flink lastig maken! :)
 

DeletedUser

Guest
Dat Joris gestopt is heeft zekers met die mass te maken gehad, maar de spelers waar Joris account aan heeft achter gelaten hebben het definitief naar 0 terug gebracht.
De bedoeling is dorpen nemen en verliezen dit is oorlog dat is het leuke van het spel, eerst was het Gentle wat goed ging en nu Brain/Brains maar of men het nog lastiger kan maken ik weet het niet denk dat het dieptepunt bereikt is binnen Gentle en dat er 2 dingen kunnen gebeuren: Gentle komt uit die dip en laat zien dat er nog goede spelers in zitten die wel nog willen strijden of dat de stam zal vallen maar ik kan niet vooruit kijken wat het word dus maak nu het beste ervan.
 

DeletedUser67607

Guest
Dat Joris gestopt is heeft zekers met die mass te maken gehad, maar de spelers waar Joris account aan heeft achter gelaten hebben het definitief naar 0 terug gebracht.
De bedoeling is dorpen nemen en verliezen dit is oorlog dat is het leuke van het spel, eerst was het Gentle wat goed ging en nu Brain/Brains maar of men het nog lastiger kan maken ik weet het niet denk dat het dieptepunt bereikt is binnen Gentle en dat er 2 dingen kunnen gebeuren: Gentle komt uit die dip en laat zien dat er nog goede spelers in zitten die wel nog willen strijden of dat de stam zal vallen maar ik kan niet vooruit kijken wat het word dus maak nu het beste ervan.

Ja, laten we nu teruggaan naar tw en gewoon kijken wie de beste spelers in de stam hebben, welke stam het beste samenwerkt etc.
Dat zal de uiteindelijke winnaar zijn:)
 

DeletedUser

Guest
Beste Brain-spelers, AF-lezers, en iedere andere geïnteresseerde.

De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer met tegenzin m'n laptopje opstart om tribalwars te gaan spelen op deze wereld. Jullie snappen dus waarschijnlijk ook waar dit heen gaat.

Ik heb lang op wereld 26 met plezier gespeeld. Dit plezier is echter de laatste twee, drie maanden geheel verdwenen. Ik doe veel, heel veel, voor de stam. Heb veel geprobeerd te regelen daarnaast om het levendig en actief te krijgen.

Maar dat is allemaal niet gelukt. Er zijn meer spelers verdwenen. De samenwerking, het sociale deel van tribalwars, en nog wel meer daarom heen is weg uit Gentle. Zoals het lang geweest is, een topstam met potentie, een topstam met gezelligheid. Een topstam met de activiteit van stuk voor stuk toppers. Is het al lang niet meer. En het is mij niet gelukt dit te veranderen. Dit reken ik mezelf aan maar is ook veelal door onverwachte wendingen tot stand gekomen.

NowItsMyTurn gaat dus verdwijnen. Dit komt om de bovengenoemde reden en daarnaast ook het feit dat ik in mijn examenjaar zit. Ik wil dit jaar perfect afsluiten en merk dat ik niet de tijd ga hebben om dit account aan de top te houden als er een massa zou binnenkomen. De problemen die daarop zouden volgen wil ik de andere leden in Gentle dan ook besparen. En vooral mijzelf. Dan weet ik wel weer dat ik als een gek tijd ga investeren om te deffen. Maar die tijd heb ik simpelweg niet.

NowItsMyTurn gaat op delete. Ik wil niemand het plezier in het spel ontnemen door een half jaar lang te gaan internen.

Hierbij gaan meerdere accounts uit Gentle ook mee de afgrond in. Dan zal er ook door jullie gemerkt worden hoe het er in Gentle qua activiteit aan toe was. Ik heb veel accounts die ik direct op delete kan zetten zonder bespeler. Er gaan dus accounts verdwijnen. Maar niet eens alles zonder speler verdwijnt dan. Wellicht had men al zo zijn vermoedens erover, wellicht ook niet. E. (Bulls Eye) en ik hebben lange tijd een stuk of 6, 7 van de 13 accounts beheerd binnen Gentle. Daarnaast zijn er nog andere inactieve accounts behalve deze 6.

Ik wens een ieder op Wereld 26 een goede tijd toe. Wellicht ooit weer eens tot ziens.

Wereld 27 ben ik nog altijd te bereiken mocht iemand contact willen leggen.

Yours Sincerely,

The Gentleman | B.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67607

Guest
Beste Brain-spelers, AF-lezers, en iedere andere geïnteresseerde.

De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer met tegenzin m'n laptopje opstart om tribalwars te gaan spelen op deze wereld. Jullie snappen dus waarschijnlijk ook waar dit heen gaat.

Ik heb lang op wereld 26 met plezier gespeeld. Dit plezier is echter de laatste twee, drie maanden geheel verdwenen. Ik doe veel, heel veel, voor de stam. Heb veel geprobeerd te regelen daarnaast om het levendig en actief te krijgen.

Maar dat is allemaal niet gelukt. Er zijn meer spelers verdwenen. De samenwerking, het sociale deel van tribalwars, en nog wel meer daarom heen is weg uit Gentle. Zoals het lang geweest is, een topstam met potentie, een topstam met gezelligheid. Een topstam met de activiteit van stuk voor stuk toppers. Is het al lang niet meer. En het is mij niet gelukt dit te veranderen. Dit reken ik mezelf aan maar is ook veelal door onverwachte wendingen tot stand gekomen.

NowItsMyTurn gaat dus verdwijnen. Dit komt om de bovengenoemde reden en daarnaast ook het feit dat ik in mijn examenjaar zit. Ik wil dit jaar perfect afsluiten en merk dat ik niet de tijd ga hebben om dit account aan de top te houden als er een massa zou binnenkomen. De problemen die daarop zouden volgen wil ik de andere leden in Gentle dan ook besparen. En vooral mijzelf. Dan weet ik wel weer dat ik als een gek tijd ga investeren om te deffen. Maar die tijd heb ik simpelweg niet.

NowItsMyTurn gaat op delete. Ik wil niemand het plezier in het spel ontnemen door een half jaar lang te gaan internen.

Hierbij gaan meerdere accounts uit Gentle ook mee de afgrond in. Dan zal er ook door jullie gemerkt worden hoe het er in Gentle qua activiteit aan toe was. Ik heb veel accounts die ik direct op delete kan zetten zonder bespeler. Er gaan dus accounts verdwijnen. Maar niet eens alles zonder speler verdwijnt dan. Wellicht had men al zo zijn vermoedens erover, wellicht ook niet. E. (Bulls Eye) en ik hebben lange tijd een stuk of 6, 7 van de 13 accounts beheerd binnen Gentle. Daarnaast zijn er nog andere inactieve accounts behalve deze 6.

Ik wens een ieder op Wereld 26 een goede tijd toe. Wellicht ooit weer eens tot ziens.

Wereld 27 ben ik nog altijd te bereiken mocht iemand contact willen leggen.

Yours Sincerely,

The Gentleman | B.

Veel succes met je examens en voor de rest in rl,
Jij bent een van de waardigste netste tegenstanders die ik ooit heb gehad,
Misschien nog tot in de toekomst
 

DeletedUser

Guest
Balen om te horen, maar zeker niet onlogisch na de laatste gebeurtenissen tijdens onze massa. Op een barbarenzee zitten we denk helaas niet te wachten idd, het niveau was hier al niet heel hoog, ook nog een barbarenzee te edelen straks.. Maar jou keuze staat voor op en sta ik achter, mag ik denk ook namens mijn co zeggen. Wij zijn beide blij je laatst nog ff gesproken te hebben, was zeker gezellig! En ik hoop je nog wel een keer te spreken, maar dat komt wel goed denk. Namens mij (en mijn co), zet hem op bij je eind examens en ga hem daar ff knallen. Je eind examen binnen halen en dan horen we zeker nog van je, mocht het niet hier zijn op een andere wereld. Maar ik spreek je nog wel! Je was, weet ik zeker, een van de sterkste uit Gentle en wij verheugden ons eigenlijk al op de strijd met de echte toppers op de wereld ipv ons rim vriendjes :)

Het ga je goed en haal die eindexamen even haha, dan horen we nog van je! ;)

J.
 

DeletedUser

Guest
Helaas Bjarne maar je weet dat ik zelfde mening als jou heb, wij hebben ons best gedaan nog en gehoopt de stam nog erboven op te krijgen maar Thorr is te veel geweest, dit heeft het laatste hoopje weg gehaald binnen de stam.
Zoals Bjarne aangeeft hebben wij meerdere vv gedraaid en uiteindelijk met eigen account erbij word het teveel, zoals meerdere ook weten is er voor deze wereld weinig animo om nieuwe spelers te vinden en omdat mijn buurman vertrek zie ik het nut niet meer in om ook hier verder te spelen. Omdat ik ook niet naar een andere stam wil over gaan (heeft niks met die stammen te maken of spelers) heb ik besloten ook te stoppen met W26.

Mijn oud account is overgenomen en ZjiZje kan zijn dat die verdwijnd kan ook zijn dat er als nog nieuwe spelers op komen maar dit zal men snel merken als dit het geval is.
Dat wij stoppen heeft niet te maken met die aanvallen van Brain ofzo maar meer doordat veel spelers gestopt zijn die Gentle hebben opgebouwd en die zijn zoals nu ook duidelijk is onvervangbaar.

Verder wens ik iedereen ook veel plezier nog toe hier op W26, wat er over zal blijven van Gentle is afhankelijk van de spelers die nog door willen gaan maar zoals Bjarne aangeeft zullen er ook verdwijnen binnen korte tijd.

Als laatste een compliment naar Brain toe en voornamelijk YYZ voor de goed geplande aanvallen.

Mvg,
Erwin (ex-Bulls Eye voormalig ZjiZje)
 

DeletedUser

Guest
Jammer Bjarne dat je stopt

Zeker ik je wel gezellige praatgast vond. Maar je je zo verwittigd niet via AF spelers te nemen.... remember op skype en zowel jij als je co neen wij screenen genoeg.

Lol op Af vertellen ze wat ze willen en ook op skype of andere plekken... zelfs tw lullen ze er leugens uit.

Ooit w17 zelf gehad speler meldde hij ons was op w10 lol halve stam w10 zat op w17 in stam en had nooit van die speler gehoord en ik wist hij geen co was en m'n medespeler wist ook hij nooit bij ons zat... dus ja screenen is moeilijk hé.

Wij hadden bijna voor met één account hier op w26 toen we werden verwittigd via w17... of was ook bb zee geworden dan daar op account w26.

Ik weet niet simpel is spelers voor w26 te vinden maar geduld levert soms op.

Maar gaat je goed rl en zal je skype nog wel horen en sowieso rl gaat steeds voor spel.

greats

Iquest aka Heisenberg
 

DeletedUser

Guest
Jammer maar begrijpelijk.
Als je zoveel VV'ers hebt, en het interesseerd niemand iets had ik dezelfde keus gemaakt.

Gl IRL!
 

DeletedUser5312

Guest
Dus Gentle, als jullie een vv zoeken, kan ik gerust een keertje een dag draaien :).

Twan, ga anders eens een poosje meedraaien met speler bij mij in de buurt :p leuk gevechtje met willemurk kan ook geen kwaad, en ik ben nu ook een Brainer die jij zo haat dus wat houd je tegen ^^



Verder jammer dat je stopt Bjarne, maar ik snap het ook wel en rl is sowieso belangrijker.
 

DeletedUser63354

Guest
Twan, ga anders eens een poosje meedraaien met speler bij mij in de buurt :p leuk gevechtje met willemurk kan ook geen kwaad, en ik ben nu ook een Brainer die jij zo haat dus wat houd je tegen ^^



Verder jammer dat je stopt Bjarne, maar ik snap het ook wel en rl is sowieso belangrijker.

Je wilt tegen mij :D?
Moet je niet Nikki erbij roepen hé :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Veel succes met je examens en voor de rest in rl,
Jij bent een van de waardigste netste tegenstanders die ik ooit heb gehad,
Misschien nog tot in de toekomst

Balen om te horen, maar zeker niet onlogisch na de laatste gebeurtenissen tijdens onze massa. Op een barbarenzee zitten we denk helaas niet te wachten idd, het niveau was hier al niet heel hoog, ook nog een barbarenzee te edelen straks.. Maar jou keuze staat voor op en sta ik achter, mag ik denk ook namens mijn co zeggen. Wij zijn beide blij je laatst nog ff gesproken te hebben, was zeker gezellig! En ik hoop je nog wel een keer te spreken, maar dat komt wel goed denk. Namens mij (en mijn co), zet hem op bij je eind examens en ga hem daar ff knallen. Je eind examen binnen halen en dan horen we zeker nog van je, mocht het niet hier zijn op een andere wereld. Maar ik spreek je nog wel! Je was, weet ik zeker, een van de sterkste uit Gentle en wij verheugden ons eigenlijk al op de strijd met de echte toppers op de wereld ipv ons rim vriendjes :)

Het ga je goed en haal die eindexamen even haha, dan horen we nog van je! ;)

J.

Jammer Bjarne dat je stopt

Zeker ik je wel gezellige praatgast vond. Maar je je zo verwittigd niet via AF spelers te nemen.... remember op skype en zowel jij als je co neen wij screenen genoeg.

Lol op Af vertellen ze wat ze willen en ook op skype of andere plekken... zelfs tw lullen ze er leugens uit.

Ooit w17 zelf gehad speler meldde hij ons was op w10 lol halve stam w10 zat op w17 in stam en had nooit van die speler gehoord en ik wist hij geen co was en m'n medespeler wist ook hij nooit bij ons zat... dus ja screenen is moeilijk hé.

Wij hadden bijna voor met één account hier op w26 toen we werden verwittigd via w17... of was ook bb zee geworden dan daar op account w26.

Ik weet niet simpel is spelers voor w26 te vinden maar geduld levert soms op.

Maar gaat je goed rl en zal je skype nog wel horen en sowieso rl gaat steeds voor spel.

greats

Iquest aka Heisenberg

Jammer maar begrijpelijk.
Als je zoveel VV'ers hebt, en het interesseerd niemand iets had ik dezelfde keus gemaakt.

Gl IRL!

Twan, ga anders eens een poosje meedraaien met speler bij mij in de buurt :p leuk gevechtje met willemurk kan ook geen kwaad, en ik ben nu ook een Brainer die jij zo haat dus wat houd je tegen ^^



Verder jammer dat je stopt Bjarne, maar ik snap het ook wel en rl is sowieso belangrijker.

Thnx allen. Hetzelfde uiteraard, en veel spelplezier hier. ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Nu kan ik ook geen kijkje meer nemen op 26 helaas :(

Tot over een aantal rondes allen!

Groetjes Rik |Gentle!
 

DeletedUser

Guest
Jammer. Zag er beetje aan te komen. Gentle verloor heel wat activiteit op de accounts als individu. Zo kan je uiteraard niet verder blijven gaan als stam.

Ik neem aan dat gans gentle op deleten (of inactief) gaat? Toch drastisch ook, vind je niet? Er waren toch nog accounts voldoende bezet om zich ergens aan te sluiten.

Ammumu accountje is reeds naar the Bunnies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan