Gelukkig nieuw jaar!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53131

Guest
misschien beetje laat maar, toch nog een fijn en gelukkig nieuwjaar toegewenst aan alle mensen hier op het forum ;)
 

DeletedUser24056

Guest
Dus dat ik hier nog nooit geweest ben maakt dat ik hier niet mag posten? Rare politiek betreft nieuwkomers voeren jullie.

Jullie blijven rare mensen, jullie grafische lui.
 

DeletedUser63918

Guest
Nee, iedereen mag posten, maar nieuwjaarsstemming verpesten is wel iets anders hé!

Dat laatste slaat echt nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Haha nja, eerlijk is eerlijk op nieuwjaarsnacht is niet het eerste wat in me opkomt eventjes een post starten >.>
 

DeletedUser24056

Guest
Nee, iedereen mag posten, maar nieuwjaarsstemming verpesten is wel iets anders hé!

Dat laatste slaat echt nergens op.

Wat versta jij precies onder nieuwjaarsgedachte?

En dat laatste klinkt nog niet zo gek als ik lees wat als 'leuk' omschreven wordt in dit topic.
 

DeletedUser67010

Guest
oke dit soort dingen kan ik dus beter niet meer posten met al die mierenneukers...
 

DeletedUser60895

Guest
Dus, als ik het goed begrijp, heb jij nadat je met paps en mams afgeteld hebt direct je computer gepakt en dit gepost? Dat is wel behoorlijk sad moet ik zeggen.

Agreed

Bi, niet op reageren. Dat is wat de spammers willen.

Hij heeft een punt tbh.
Ga naar buiten met oudjaar, get a life :rolleyes:

oke dit soort dingen kan ik dus beter niet meer posten met al die mierenneukers...

http://www.youtube.com/watch?v=8XxOh1ChwvI
 

DeletedUser51694

Guest
Haha nja, eerlijk is eerlijk op nieuwjaarsnacht is niet het eerste wat in me opkomt eventjes een post starten >.>

Laat hem gewoon lekker.

Waar is de bedankknop :D

images
 

DeletedUser51694

Guest
Nee hoor.



Dus wij moeten tolerant zijn tegenover mensen die topics willen openen maar als wij een mening hebben is tolerantie plots helemaal niet meer nodig? Neenee, want als iemand een andere mening heeft dat jij hoeft dat natuurlijk niet getolereerd te worden! N

stfu1.jpg
 

DeletedUser24056

Guest
Julle blijven rare mensen, jullie grafische lui

Hoe is dit geen generalisatie dan? :eek:

Het is een uitspraak niet alleen gebaseerd op de uitspraken van BeIntelligent. ´Blijven´ suggereert al dat ik voorheen ook al dacht dat grafische lui rare mensen waren.
Die gedachtegang is ontstaan door het hoge spamgehalte hier, vreemde topics als deze. Als grafisch poster maak je direct deel uit van de gemeenschap die op ieder forumgedeelte min of meer bestaat. Door in te stemmen met topicopeners als deze accepteer je het niveau van diezelfde topicopener -> rare lui.
 

DeletedUser63918

Guest
Lol, gedachtegang, topics, SPAM?
We hebben andere topics want dit is geen p&p forum.
Verder is hier veel minder spam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan