gelijkspel in 'oorlog' van Lux en ViB

DeletedUser16256

Guest
Geen fantastische speler =?

Niet de beste spelers die er op de héle wereld bestaan ... ;)
Maar wel zeer degelijk en spelers waarop je kan bouwen :)

En dat kunnen we van ViB niet zeggen wat er zijn constant conflicten in jullie stam, al zijn het maar kleine dingetjes :)
 

DeletedUser25273

Guest
Niet de beste spelers die er op de héle wereld bestaan ... ;)
Maar wel zeer degelijk en spelers waarop je kan bouwen :)

En dat kunnen we van ViB niet zeggen wat er zijn constant conflicten in jullie stam, al zijn het maar kleine dingetjes :)

Maak van een mug een olifant en het lijkt een heel groot probleem. Elke stam heeft af en toe wat peptalk nodig, ons doel is echter wel een gemeenschappelijk doel, waar lux ook voor zal moeten wijken. :D:D:D
 

DeletedUser16256

Guest
Maak van een mug een olifant en het lijkt een heel groot probleem. Elke stam heeft af en toe wat peptalk nodig, ons doel is echter wel een gemeenschappelijk doel, waar lux ook voor zal moeten wijken. :D:D:D

Je bekent hierbij dat er in ViB veel problemen zijn :)
 

DeletedUser25273

Guest
Je bekent hierbij dat er in ViB veel problemen zijn :)

Goed lezen is moeilijk of niet soms? Je hebt mij niks over problemen horen zeggen. Zelfs het best geöliede team heeft weleens een peptalk nodig om er vervolgens met hernieuwde energie weer tegenaan te gaan. Aangezien ons forum publiek besproken is, weten heel wereld 8 wat er bij VIB speelt en wij maken ons nergens zorgen om. Zelfs met alle informatie van de wereld in handen van de vijand, blijven wij ons ding doen en terrein veroveren op de rest van de spelers van wereld 8.
 

DeletedUser16256

Guest
Goed lezen is moeilijk of niet soms? Je hebt mij niks over problemen horen zeggen. Zelfs het best geöliede team heeft weleens een peptalk nodig om er vervolgens met hernieuwde energie weer tegenaan te gaan. Aangezien ons forum publiek besproken is, weten heel wereld 8 wat er bij VIB speelt en wij maken ons nergens zorgen om. Zelfs met alle informatie van de wereld in handen van de vijand, blijven wij ons ding doen en terrein veroveren op de rest van de spelers van wereld 8.

Maak van een mug een olifant en het lijkt een heel groot probleem. Elke stam heeft af en toe wat peptalk nodig, ons doel is echter wel een gemeenschappelijk doel, waar lux ook voor zal moeten wijken. :D:D:D

En zelfs als je het ontkent, weet ik dat het niet zo is. Doc was namelijk niet mijn spion ;)
 

DeletedUser

Guest
Beurre,

Dat het een poging is om ons in een slecht daglicht te stellen dat kan iedereen zien.

Het is jammer dat jullie ons in-game vrezen en daarom ons proberen zwart te maken op het forum.

Er is wel degelijk niets mis in vib, integendeel, laat onze stats daarvan het bewijs zijn.
 

DeletedUser16256

Guest
Beurre,

Dat het een poging is om ons in een slecht daglicht te stellen dat kan iedereen zien.

Het is jammer dat jullie ons in-game vrezen en daarom ons proberen zwart te maken op het forum.

Er is wel degelijk niets mis in vib, integendeel, laat onze stats daarvan het bewijs zijn.

1. Ik stel niks in een slecht daglicht, ik post hier de realiteit.
2. Wij vrezen helemaal niks.
3. Stats bewijzen helemaal niet alles.
 

DeletedUser25273

Guest
En zelfs als je het ontkent, weet ik dat het niet zo is. Doc was namelijk niet mijn spion ;)

Maak van een mug een olifant en het lijkt een heel groot probleem.

Het woord lijkt houdt in de Nederlandse taal in dat het niet zo is, wellicht dat je eens even bij de de LOI aan moet kloppen voor een cursus begrijpend lezen. :p
 

DeletedUser

Guest
1. Ik stel niks in een slecht daglicht, ik post hier de realiteit.

--> Jij post bullshit :)

2. Wij vrezen helemaal niks.

--> Jullie vrezen ons wel degelijk

3. Stats bewijzen helemaal niet alles.

--> Tjah als interner zou ik dat ook zeggen :rolleyes:

:eek:
 

DeletedUser16256

Guest

Vond het trouwens ook wel grappig dat iedereen graag de naam Very Important Bears wou en jij enkel The Oak ...

Soit, als ik zeg dat het zo is, vragen jullie om bewijzen, als ik bewijzen geef, vinden jullie het laf dat ik het erop zet :)

Heel ViB is tegenstrijdig tov mekaar.
 

DeletedUser

Guest
Vond het trouwens ook wel grappig dat iedereen graag de naam Very Important Bears wou en jij enkel The Oak ...

Soit, als ik zeg dat het zo is, vragen jullie om bewijzen, als ik bewijzen geef, vinden jullie het laf dat ik het erop zet :)

Heel ViB is tegenstrijdig tov mekaar.

:confused: Dit bewijst pas dat je van niets weet:D.

Ik heb het nooit gehad voor The Oak maar wel voor een andere naam. Vraag om het even welke vibber :rolleyes:

Ik moet je wel bedanken dat je hiermee komt aandraven. Dit is NOGMAALS het bewijs dat je volledig uit je nek lult ;)
 

DeletedUser16256

Guest
:confused: Dit bewijst pas dat je van niets weet:D.

Ik heb het nooit gehad voor The Oak maar wel voor een andere naam. Vraag om het even welke vibber :rolleyes:

Ik moet je wel bedanken dat je hiermee komt aandraven. Dit is NOGMAALS het bewijs dat je volledig uit je nek lult ;)

Super dat je dat nu denkt ... zit je tenminste op het verkeerde spoor en gaan jullie weer rustig leuke info op het forum plaatsen :D
 

DeletedUser15937

Guest
Vond het trouwens ook wel grappig dat iedereen graag de naam Very Important Bears wou en jij enkel The Oak ...

Soit, als ik zeg dat het zo is, vragen jullie om bewijzen, als ik bewijzen geef, vinden jullie het laf dat ik het erop zet :)

Heel ViB is tegenstrijdig tov mekaar.

Leuk geprobeerd Beurre, je eigen stam is zo lek als een mandje. Wat wil je nu bewijzen hiermee? Ik had je hoger ingeschat namelijk, zal ik is wat leuke dingen van jullie hier op het agf zetten? Nee dit doe ik niet, wij gebruiken onze spionnen in Lux, het verschil in inzicht is dat wij onze informatie gebruiken en het stil houden voor maximale rendement, jij stoeft er enkel mee omdat je weet dat je anders niet kan winnen met die massastam van je. Zorg jij nu maar eerst dat jij Lux aan het draaien krijgt en dat Lux de neusjes dezelfde kant op krijgt, dan mag je hier pas je ballen tonen die je nog niet verdiend hebt. Verder wil ik je een advies geven om wat minder te schrijven en is wat meer energie in je stam te stoppen zodat je daar synergie creeerd. Mensen in je stam vinden dat je je nog al graag op het forum laat zien en dat je nauwlijks tijd investeerd in het leiden van je team, dit zijn niet mijn woorden ;)
 

DeletedUser

Guest
Jamoja, alle ViB'ers tegen Beurre gaat niet op :(. Zal ik hem assisteren, en hem altijd gelijk geven dat ViB zich stoer voelt achter 1 massa-aanval :p.
 

DeletedUser

Guest
Gezien wij de ballen en de power hebben voor een massa-aanval en op de koop toe een groot rendement eruit halen hebben wij als enige stam dat recht :rolleyes:
 

DeletedUser33213

Guest
euhm.. jah, dat bewijst het nog maar eens. Zelf al een forumoorlog.:p
 

DeletedUser

Guest
Leuk geprobeerd Beurre, je eigen stam is zo lek als een mandje. Wat wil je nu bewijzen hiermee? Ik had je hoger ingeschat namelijk, zal ik is wat leuke dingen van jullie hier op het agf zetten? Nee dit doe ik niet, wij gebruiken onze spionnen in Lux, het verschil in inzicht is dat wij onze informatie gebruiken en het stil houden voor maximale rendement, jij stoeft er enkel mee omdat je weet dat je anders niet kan winnen met die massastam van je. Zorg jij nu maar eerst dat jij Lux aan het draaien krijgt en dat Lux de neusjes dezelfde kant op krijgt, dan mag je hier pas je ballen tonen die je nog niet verdiend hebt. Verder wil ik je een advies geven om wat minder te schrijven en is wat meer energie in je stam te stoppen zodat je daar synergie creeerd. Mensen in je stam vinden dat je je nog al graag op het forum laat zien en dat je nauwlijks tijd investeerd in het leiden van je team, dit zijn niet mijn woorden ;)

beste,

Jij negeert mijn post gewoon totaal.
Komt dit omdat je weet dat ik gelijk heb?
dat je eigenlijk vrij weinig weet en gewoon weg in het wilde loopt te praten en met dure woorden loopt te gooien zodat het lijkt dat je intelligent bent?
Of Kan je het niet aan dat je iets niet weet en negeer je het daarom maar?

Mvg Jwt2

Van alles wat jij hier boven post merk ik vrij weinig maargoed:rolleyes:
 

DeletedUser16256

Guest
Leuk geprobeerd Beurre, je eigen stam is zo lek als een mandje. Wat wil je nu bewijzen hiermee? Ik had je hoger ingeschat namelijk, zal ik is wat leuke dingen van jullie hier op het agf zetten? Nee dit doe ik niet, wij gebruiken onze spionnen in Lux, het verschil in inzicht is dat wij onze informatie gebruiken en het stil houden voor maximale rendement, jij stoeft er enkel mee omdat je weet dat je anders niet kan winnen met die massastam van je. Zorg jij nu maar eerst dat jij Lux aan het draaien krijgt en dat Lux de neusjes dezelfde kant op krijgt, dan mag je hier pas je ballen tonen die je nog niet verdiend hebt. Verder wil ik je een advies geven om wat minder te schrijven en is wat meer energie in je stam te stoppen zodat je daar synergie creeerd. Mensen in je stam vinden dat je je nog al graag op het forum laat zien en dat je nauwlijks tijd investeerd in het leiden van je team, dit zijn niet mijn woorden ;)

Leuk geprobeerd Ferdy, maar ik ben wel wat slimmer dan dat :). Of om het met jou woorden te noemen: rationeler. Lux draait, en dat 10x zo goed als ViB. Jullie maximale rendement trekt op niks, 2 spelers gekickt waarvan één de foute. Die foute wil niet terugkeren, dat zegt ook al veel over ViB. Als de interne gang van zaken in ViB goed zou zitten, zou hij al lang teruggekeerd zijn. Dus maw hebben jullie van hem een onrechtstreekse spion gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Leuk geprobeerd Beurre, je eigen stam is zo lek als een mandje. Wat wil je nu bewijzen hiermee? Ik had je hoger ingeschat namelijk, zal ik is wat leuke dingen van jullie hier op het agf zetten? Nee dit doe ik niet, wij gebruiken onze spionnen in Lux, het verschil in inzicht is dat wij onze informatie gebruiken en het stil houden voor maximale rendement, jij stoeft er enkel mee omdat je weet dat je anders niet kan winnen met die massastam van je. Zorg jij nu maar eerst dat jij Lux aan het draaien krijgt en dat Lux de neusjes dezelfde kant op krijgt, dan mag je hier pas je ballen tonen die je nog niet verdiend hebt. Verder wil ik je een advies geven om wat minder te schrijven en is wat meer energie in je stam te stoppen zodat je daar synergie creeerd. Mensen in je stam vinden dat je je nog al graag op het forum laat zien en dat je nauwlijks tijd investeerd in het leiden van je team, dit zijn niet mijn woorden ;)

Ze komen zich niet voor niets zelf aanbieden als spion, we krijgen de sollicitaties rond onze oren. Ik sprak over het leiderschap al eens met Hell-Fish en om het niet té cru te stellen. Jullie nemen het leiderschap een beetje, tja, lichtjes op? Niets draait jullie rusten op een sterke kern van 8 spelers daar stopt het.
 

DeletedUser16256

Guest
Ze komen zich niet voor niets zelf aanbieden als spion, we krijgen de sollicitaties rond onze oren. Ik sprak over het leiderschap al eens met Hell-Fish en om het niet té cru te stellen. Jullie nemen het leiderschap een beetje, tja, lichtjes op? Niets draait jullie rusten op een sterke kern van 8 spelers daar stopt het.

Lichtjes op? Zo te zien hebben jullie wel een erg zwakke spion :D
 
Bovenaan