Gejank viert hoogtij

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ze hadden meer uitgehaald door NIET aan te loggen op de wereld. Dan had men misschien wel gezien dat de wereld niet zo'n goed idee was.

En wie heeft men liggen met zo'n staking, niet diegene die ze willen laten voelen maar diegene die er niet veel mee te maken heeft. Ik gebruik die pa functies niet behalve die oude die op elke wereld gebruikt wordt: de wachtrij. Ik ben geen student, ik werk dus heb ik net zoals elk werkende mens pech om alleen s'avonds online te kunnen zijn en dan niet al te laat.

Maar ja, ik zal wel egoïstisch zijn omdat ik hier graag wil overleven men iemand en dat is te veel gevraagd, hé. :)
 

DeletedUser58575

Guest
Geachte heren, dames en geslachtlozen,

Vandaag, de 26ste januari van het nog prille 2012 ging wereld 26 van start. De start van een wereld is altijd chaotisch. Naast de usual 'ik ga het maken op deze wereld' en 'mijn stam is pro' posts, zijn er nog tal van andere posts die een net begonnen wereld kenmerken. Echter is wereld 26 de enige wereld waar het niet draait om het spel wat hier gespeelt wordt, maar om het grote onrecht wat de community is aangedaan :)rolleyes:).

Neen, ik ben geen rijke snob en ja, ook ik ben het niet eens met de PA-functies. Maar hare krisjna nog aan toe, rot toch op met dat gezanik en gejank over boycotten dit en kata'en dat. Ga gewoon het spel spelen zoals het moet, of stop met Tw.

TW is bijna op zijn einde, dus speel dit spel nog met plezier zo lang het kan. Protesteren heeft echt geen zin. Innogames zal zich heus geen zorgen maken over een paar Hollanders en Belgen die het oneens zijn met hun beleid en hun geld niet meer gaan uitgeven aan PA. Er zullen zat mensen zijn die het wel gaan doen.

Ikzelf ga gewoon spelen zonder PA en dan zie ik wel hoe ver ik kom (vast niet ver, maar dat doet er niet toe :p). Dus, ga allemaal gewoon het spel weer spelen en stop met dat gehuil.

-MC

Je krijgt een bedankje van me. Niet omdat ik het eens ben met wat je zegt.
Maar puur vanwege de woorden:
Maar hare krisjna nog aan toe

Held <3
 

DeletedUser24056

Guest
Als ik jou was had ik je topic 'kotsen' genoemd, maar wie ben ik hè.
 

DeletedUser43257

Guest
Tja, leuk hoor marneus :(
Gewoon beetje wat domme uitdrukkingen die we alledag gebruiken, en iedereen vind het leuk, terwijl je nu alles verprutst, Boycotten :D
 

DeletedUser18987

Guest
Helemaal eens met mister FJ uit Fryslan. Wat een jankers hier. :eek:
 

DeletedUser43257

Guest
we moeten nog eens diplomacy spelen :)

Goed plan :)
maar moet om half 2 examen maken :( dus kan nu niet, spreek je wel eens op skype denk ik dan... OF in het diplomacy topique, kunnen we wel weer TW diplomacy doen :)
 

DeletedUser

Guest
Goed plan :)
maar moet om half 2 examen maken :( dus kan nu niet, spreek je wel eens op skype denk ik dan... OF in het diplomacy topique, kunnen we wel weer TW diplomacy doen :)

jup, maar zal wel voor vanavond zijn. vanmiddag leren :(
succes met je examen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan