Geheimen !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9420

Guest
In dit dorp bevindt zich geen geheim

Ik neem aan dat we los zijn ? De geheimen hebben zich verspreid, we kunnen eindelijk op jacht ??
 

DeletedUser

Guest
Schiet mij maar in een condoom als er nu al geheimen zijn...
 

DeletedUser9420

Guest
gister stond er nog: De geheimen van deze wereld zijn nog niet bekend. Nu dit.. Het lijkt er wel op, of mis ik iets ?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wat berichten doorgekeken en wat dorpen via de kaart aangeklikt, voor de rest wat rond geklikt maar ik kan dit nergens lezen.

Op de ranglijst>geheimen staat zover ik weet altijd al ''De geheimen van deze wereld zijn nog niet ontdekt.'', dit kan ik ook verkeerd hebben. Die geheimen zullen me namelijk een worst wezen tbh :')

e:Maar al zouden ze er nu al zijn, lijkt het me wel erg vroeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9420

Guest
Ik heb wat berichten doorgekeken en wat dorpen via de kaart aangeklikt, voor de rest wat rond geklikt maar ik kan dit nergens lezen.

Op de ranglijst>geheimen staat zover ik weet altijd al ''De geheimen van deze wereld zijn nog niet ontdekt.'', dit kan ik ook verkeerd hebben. Die geheimen zullen me namelijk een worst wezen tbh :')

e:Maar al zouden ze er nu al zijn, lijkt het me wel erg vroeg.

denk dat je gelijk hebt... ik reageerde even te enthiousiast... :D

Het staat bij verzamelplaats toch?
ja man, ik keek verkeerd. Bij geheimen in drop down menu staat nog steeds dat ze niet bekend zijn.

Slotje !!
:D
 

DeletedUser44415

Guest
denk dat je gelijk hebt... ik reageerde even te enthiousiast... :D


ja man, ik keek verkeerd. Bij geheimen in drop down menu staat nog steeds dat ze niet bekend zijn.

Slotje !!
:D

binnenkort ging iedereen al barbs gaan nobelen dankzij jouw misverstand :p.
 
Reactiescore
539
Wat willen jullie:
- praten in dit topic over geheimen, wanneer ze moet komen etc.
- slotje, en wachten tot de geheimen er zijn en dan een heropening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan