Geheimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer zijn de mods van travian en TW gewisseld? Geef toch toe, die geheimen zijn noob
 

DeletedUser24056

Guest
Dat heeft niks te maken over hem en z'n pro-heid.??

O jawel hoor. Een echte pro heeft al eens te maken gehad met mij.
:p nvm. Was klinkklare onzin:D

Fout antwoord het antwoord was : Rukurt is noob hop terug naar de schoolbanken!

Waarop baseer je dat Robske? Waaruit leid je af dat ik een noob ben? Ik ben benieuwd naar je argumentatie.

ela rustig tegen robxskeep :eek:

Ik ben de rustigheid zelve.
 

DeletedUser

Guest
O jawel hoor. Een echte pro heeft al eens te maken gehad met mij.
:p nvm. Was klinkklare onzin:D


Waarop baseer je dat Robske? Waaruit leid je af dat ik een noob ben? Ik ben benieuwd naar je argumentatie.



Ik ben de rustigheid zelve.

Vanuit je posts, en ik geen enkel account ken van jou
 

DeletedUser24056

Guest
Vanuit je posts, en ik geen enkel account ken van jou

Een onbekende speler is per definitie een slechte speler? Wat een oerdomme redenering Robske.
Daarnaast ben jij juist de speler die vaak geco't heeft op een 'topaccount'. Heb je er zelf al ooit een opgestart?

En leg eens a.d.h.v. mijn posts uit waarom ik een noob ben. Leg me eens uit welke delen van mijn post een indicatie geven dat ik noob ben. Ik ben wel benieuwd.

En bedankt Blond!
 

DeletedUser

Guest
Een onbekende speler is per definitie een slechte speler? Wat een oerdomme redenering Robske.
Daarnaast ben jij juist de speler die vaak geco't heeft op een 'topaccount'. Heb je er zelf al ooit een opgestart?

En leg eens a.d.h.v. mijn posts uit waarom ik een noob ben. Leg me eens uit welke delen van mijn post een indicatie geven dat ik noob ben. Ik ben wel benieuwd.

En bedankt Blond!

Ah vind je reacties gewoon zo noob, gaat vn mens tot mens hoe je over mensen gaat denken, verder heb ik slechts 1 top acc vn me niet opgebouwd dus ga je bronnen esnakijken. Oja die heb je niet. Moet je ze nou echt weten waarop ik zelf starte? Ok : Kapseljd,Insidious x,1965 starte ik alemaal zelf op en staan dus ook op mijn emails
 

DeletedUser53985

Guest
Iedereen die in dit topic post failed.

Ow oeps. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan