Gefeliciteerd Pi!

DeletedUser73668

Guest
Gefeliciteerd PI, mis af en toe nog wel de duizenden incommings van jullie hoor :p
 

DeletedUser33425

Guest
Neuh dank je... 1 wereld per keer... zodra w26 definitief gedaan is, begin ik weer op de eerstvolgende. :)
 

DeletedUser

Guest
gefeliciteerd iedereen die het tot op het einde heeft volgehouden, jullie waren een leuke stam om in te zitten. Veel leuke spelers leren kennen en spijtig genoeg ook van enkele afscheid moeten nemen. Als je zolang bij elkaar zit, leer je elkaar goed kennen en leuk om te zien dat er vriendschappen en zelfs meer uit voortgekomen zijn.
Bedankt voor alles!
 

DeletedUser

Guest
Dunie!
was jij ook al gestopt dan?

Hey Jagdje,

Ik heb zo'n 2 jaar onder vv gestaan, de laatste maanden 'speelde' ik terug zelf, maar was het niet meer gewoon om regelmatig in te loggen. Het einde kwam dus juist op tijd:)
Hoe gaat het met jou?
 

DeletedUser33425

Guest
Oh ik had niet verwacht dat jij ooit zou stoppen Ilse...
 

DeletedUser

Guest
Oh ik had niet verwacht dat jij ooit zou stoppen Ilse...
Ik moest wel: het was niet meer te combineren met werk en tw werd meer een verplichting dan een spel, dus dan is de lol er snel van af. Maar ik wou mijn acc ook niet opgeven, dus was vv de enige manier. Toen ik weer zelf on kwam, was de wereld ver op zijn einde gelopen...
 

DeletedUser37875

Guest
Hey Jagdje,

Ik heb zo'n 2 jaar onder vv gestaan, de laatste maanden 'speelde' ik terug zelf, maar was het niet meer gewoon om regelmatig in te loggen. Het einde kwam dus juist op tijd:)
Hoe gaat het met jou?

vandaar dat m'n contact toen met je verwaterde... XD
 

DeletedUser

Guest
Het blijft klef.

Trouwens Pi is officieel nog steeds niet als winnaar aangewezen, wanneer gebeurt dat nu eindelijk?
(en waar blijft de beloning?)
 

DeletedUser74506

Guest
Gefeliciteerd met de overwinning aan PI ik zelf kom niet uit beide grote stammen eerder was dit me begin wereld
op me eerste acc bramo king met graaf ommie als een zeer goede pbg en een stam als ~A~ , w9 is 1 van de weinige werelden die ik nooit zal vergeten
 

DeletedUser

Guest
Hop, klaar met tw. Nice work Pi-maatjes.

En veel geluk! xx
 
Bovenaan