Gefeliciteerd Arithmetic

Reactiescore
358
Statement Arithmetic

Beste circlejerkers,

Na een dag vol gelach en het genieten van geweldige en creatieve memes, achten wij het passend om te reageren op wat jullie beschouwen als het "boosten" van ons account.
In eerdere werelden zijn wij inderdaad samen gestart met Highlordgimli en zijn we uiteindelijk samen verder gegaan.
Ook op deze wereld zijn we weer gezamenlijk begonnen. (iets dat niet verboden is) De speler die normaal gesproken als Highlordgimli speelt, neemt nu deel op ons account, terwijl een andere speler die graag wilde, is gestart op het account van Highlordgimli vanwege de voordelen die dit bood met betrekking tot vlaggen.
Highlordgimli begon met de bedoeling om geleidelijk aan als moraalbreker te groeien in een latere fase.
Echter kwamen we erachter dat hij katapulten gebruikte tegen meerdere spelers in de omgeving, iets waar wij niet achter staan.
Bovendien verliep de samenwerking niet optimaal vanwege zijn eigenzinnigheid.
Om deze redenen hebben we besloten om hem te clearen en vervolgens te edelen. Als we in deze wereld wilden boosten, zouden we dat natuurlijk op een minder opvallende manier hebben gedaan.
a7748bab76c4c0aba3e5.svg

De onderstaande/bijgevoegde afbeeldingen deel ik ter ondersteuning van de bovenstaande tekst.

Uiteraard begrijpen wij dat vanwege het vele talent dat momenteel aanwezig is op ons account jullie kosten wat kost een end game tegen ons willen voorkomen.

Wij wensen jullie alle een hele prettige avond!

Met vriendelijke groet,
Team Artih

Ik speel niet eens op deze wereld maar god damn jij hebt ster allures

"Uiteraard begrijpen wij dat vanwege het vele talent dat momenteel aanwezig is op ons account jullie kosten wat kost een end game tegen ons willen voorkomen."

Wat ne foemp
 
Reactiescore
2.064
Gefeliciteerd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
XDDD
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ondertussen heeft iedere actieve forumgebruiker die post al geliked? Nouja behalve arithmetic
 
Reactiescore
5.693
Ik speel niet eens op deze wereld maar god damn jij hebt ster allures

"Uiteraard begrijpen wij dat vanwege het vele talent dat momenteel aanwezig is op ons account jullie kosten wat kost een end game tegen ons willen voorkomen."

Wat ne foemp
Alsof ook maar iemand bang is voor een endgame tegen arith hahahaha
 
Bovenaan