GEEN SPAM: vraagje over ONS forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dus Ramoth, kort samen gevat:

Wij zijn afhankelijk van wat 'jullie' off-topic vinden?
 

DeletedUser

Guest
De mods mogen eigenlijk blij zijn dat spammers bestaan, anders zitten ze zonder werk :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het geprobeerd spelers en ik denk dat het punt nu ook wel duidelijk is!

Daarom is de verstandigste oplossing mijn inziens nu om de gebande spelers weer toegang te geven.

Het punt is duidelijk nu en de leiding van TW heeft zijn punt duidelijk gemaakt waarom dan nu nog de spelers bannen die in zijn geheel genomen toch een bijdrage leveren aan het o zo goede forum W12?

Laat de leiding van TW nu hun waardigheid tonen en de gebande spelers weer toegang geven en aan het einde van deze dag zullen alle mooie momenten die we ook hebben op het forum er ook weer zijn.

In ieder geval tot de volgende spamronde dan :D
 

DeletedUser

Guest
Wat wij, de mods en je medeforumgebruikers off-topic vinden. Er bestaat namelijk nog zoiets als het rappoteerknopje dat ook wel eens gebruikt wordt

Fair enough. Maar maak anders hier eens publiekelijk bekend (Withciz vind dat vast niet erg) wat Withciz allemaal op z'n kerfstok heeft staan. Ik zou zeggen, laat de community dan oordelen of het echt zoveel off-topic-drama is.

Er zijn er een aantal terecht, maar je hebt ook reacties verwijderd van Withciz naar bijvoorbeeld .sleepless, waar gewoon heel leuk tikkie-heen-tikkie-terug wordt gespeeld, en volgens mij zijn er posts zelfs verwijderd voor iemand, behalve een mod, ze gelezen heeft.

Is het niet mogelijk de reacties op een bepaalde reactie af te wachten, en dan te bepalen of het echt zo off-topic is?
 

DeletedUser34519

Guest
Weer 2 spammers van het forum verdwenen :(. Impressive.Action was 2 dagen geleden gebanned, en nu weeral XD.
 

DeletedUser

Guest
En daar waar Ramoth nu normaal het gesprek aangaat, komt Hopsie met een ban...


Waarom gaat de ene mod het gesprek aan, en blokkeert de andere mod de aangesprokene? Kunnen jullie even op 1 lijn gaan zitten alstublieft, ik raak in de war.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En daar waar Ramoth nu normaal het gesprek aangaat, komt Hopsie met een ban...


Waarom gaat de ene mod het gesprek aan, en blokkeert de andere mod de aangesprokene? Kunnen jullie even op 1 lijn gaan zitten alstublieft, ik raak in de war.

Eh mods die hun aggresie kwijt moeten komen automatisch richting w12?
 

DeletedUser

Guest
en jij blijft maar overleven:p

nah, ben net unblokt,

toen ik geblokt was:
ben ik op een nieuw account gegaan, namelijk extoblish2 (geblokt vanwege die ban regel.).
en toen op een oud account petridder2 (die werd geblokt vanwege spam ^^)
 

DeletedUser

Guest
Eh mods die hun aggresie kwijt moeten komen automatisch richting w12?

Leuk dat ze dat dan op mij botvieren. Hebben ze wel de 'juiste' uitgezocht. Ik ben gewend tegengas te geven, en ik ben gewend frontaal te botsen bij onrecht.

Maar alle speler-vs-mod-heid op een stokje:

Waarom bannen jullie voor off-topic? Wie heeft daar ooit last van gehad? Ik irriteer me ook wel eens aan posts van sommige spelers, die on-topic zijn, en die zijn soms nog vervelender dan de "spam" van bepaalde "spamkoningen" hier. Maar omdat dat ontopic is mag dat.

:/

nah, ben net unblokt,

toen ik geblokt was:
ben ik op een nieuw account gegaan, namelijk extoblish2 (geblokt vanwege die ban regel.).
en toen op een oud account petridder2 (die werd geblokt vanwege spam ^^)

Dus je hebt ook 2 forum accounts? Zelfde avatar, bijna zelfde naam, en jij krijgt geen dubbelban? Niet dat ik zeg dat je hem moet krijgenl. Wel zeg ik dat er met 2 maatstaven gemeten werd/wordt/zal worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 73340

Guest
Ik heb het geprobeerd spelers en ik denk dat het punt nu ook wel duidelijk is!

Daarom is de verstandigste oplossing mijn inziens nu om de gebande spelers weer toegang te geven.

Het punt is duidelijk nu en de leiding van TW heeft zijn punt duidelijk gemaakt waarom dan nu nog de spelers bannen die in zijn geheel genomen toch een bijdrage leveren aan het o zo goede forum W12?

Laat de leiding van TW nu hun waardigheid tonen en de gebande spelers weer toegang geven en aan het einde van deze dag zullen alle mooie momenten die we ook hebben op het forum er ook weer zijn.

In ieder geval tot de volgende spamronde dan :D

Bans worden niet met derden besproken. Ik heb al gezegd wat ik te zeggen heb over die bans. Klachten daarvoor kunnen via PM of support. De meeste accounts zijn zondag of maandag weer gewoon terug.

De mods mogen eigenlijk blij zijn dat spammers bestaan, anders zitten ze zonder werk :D.

Ik zou juist blij zijn als de spammers weg zijn. En dat mijn werk niet nodig zou zijn op dat gebied. Dan kan ik weer gewoon rustig mezelf bezig houden met het vragenforum bv, alle vragen van spelers beantwoorden

Fair enough. Maar maak anders hier eens publiekelijk bekend (Withciz vind dat vast niet erg) wat Withciz allemaal op z'n kerfstok heeft staan. Ik zou zeggen, laat de community dan oordelen of het echt zoveel off-topic-drama is.

Er zijn er een aantal terecht, maar je hebt ook reacties verwijderd van Withciz naar bijvoorbeeld .sleepless, waar gewoon heel leuk tikkie-heen-tikkie-terug wordt gespeeld, en volgens mij zijn er posts zelfs verwijderd voor iemand, behalve een mod, ze gelezen heeft.

Is het niet mogelijk de reacties op een bepaalde reactie af te wachten, en dan te bepalen of het echt zo off-topic is?

Dit zal niet publiek bekend worden gemaakt, niet door mij en ook niet door jouw. De ban daarvan is tussen jou en mij. Klachten kunnen via support. Je bent herhaaldelijk gewaarschuwd, berispt en nu ook al een aantal keer geband.

pff, weer 2 bans :(

Wel even bedenken dat sommige mensen ook op andere fora posten ;)

En daar waar Ramoth nu normaal het gesprek aangaat, komt Hopsie met een ban...


Waarom gaat de ene mod het gesprek aan, en blokkeert de andere mod de aangesprokene? Kunnen jullie even op 1 lijn gaan zitten alstublieft, ik raak in de war.

Hopsie volgt de regels door jou te bannen zoals het hoort. Ik heb jouw en iedereen de kans gegeven zijn/haar zegje te doen en dat wil ik nog steeds. Het posten van je ontvangen berispingen is niet toegstaan. Net zo min als ban ontwijken.
 

DeletedUser

Guest
Ho, wacht even. Plotwending:

Altijd wordt gezegd "bans worden niet openbaar besproken".

Ik zeg, ik bespreek ze niet, ik toon alleen aan waar de bans/berispingen/waarschuwingen vandaan komen.

Nu wordt dat opeens "bans worden niet openbaar getoond"?

Ik lok geen reacties er op uit, ik wil gewoon dat men nadenkt waarvoor en waarover hier geband en gewaarschuwd wordt.

Zodat, bijvoorbeeld, mijn medemens, want zo'n filantrofist ben ik dan weer wel, niet geband worden op mijn, kennelijk, illegale uitspraken.

En ik ben je zeer dankbaar dat je het gesprek aan wilt gaan :).
 

DeletedUser

Guest
Ho, wacht even. Plotwending:

Altijd wordt gezegd "bans worden niet openbaar besproken".

Ik zeg, ik bespreek ze niet, ik toon alleen aan waar de bans/berispingen/waarschuwingen vandaan komen.

Nu wordt dat opeens "bans worden niet openbaar getoond"?

Ik lok geen reacties er op uit, ik wil gewoon dat men nadenkt waarvoor en waarover hier geband en gewaarschuwd wordt.

Zodat, bijvoorbeeld, mijn medemens, want zo'n filantrofist ben ik dan weer wel, niet geband worden op mijn, kennelijk, illegale uitspraken.

En ik ben je zeer dankbaar dat je het gesprek aan wilt gaan :).

Ik wil daar nog aan toevoegen dat als ze getoond worden (en niet besproken) kan ik leren wat ik moet doen om niet gebannen te worden.
Aan de getoonde redenen kan ik zien wat wel kan en wat niet kan (leermoment reden en nut van het forum)

Ik beloof dan dat ik er niet over zal praten:D
 

Deleted User - 73340

Guest
Dus je hebt ook 2 forum accounts? Zelfde avatar, bijna zelfde naam, en jij krijgt geen dubbelban? Niet dat ik zeg dat je hem moet krijgenl. Wel zeg ik dat er met 2 maatstaven gemeten werd/wordt/zal worden.

Ik weet niet van iedereen wie welke accounts allemaal heeft. Als ik niet door heb dat iemand onder een andere account post dan zal dus ook geen ban volgen. Elk account checken is niet mogelijk. Maar bij jouw valt het snel op en worden de accounts dus snel geband voor ban ontwijken.


Ho, wacht even. Plotwending:

Altijd wordt gezegd "bans worden niet openbaar besproken".

Ik zeg, ik bespreek ze niet, ik toon alleen aan waar de bans/berispingen/waarschuwingen vandaan komen.

Nu wordt dat opeens "bans worden niet openbaar getoond"?

Ik lok geen reacties er op uit, ik wil gewoon dat men nadenkt waarvoor en waarover hier geband en gewaarschuwd wordt.

Zodat, bijvoorbeeld, mijn medemens, want zo'n filantrofist ben ik dan weer wel, niet geband worden op mijn, kennelijk, illegale uitspraken.

En ik ben je zeer dankbaar dat je het gesprek aan wilt gaan :).

Berispingen tonen is nooit toegestaan geweest. En bans zijn altijd voor tussen 3den geweest maar ik probeer hier jullie gewoon wat meer duidelijkheid te verschaffen. Al blijkt dat op sommige gebieden eerder avrechts te werken. Waarvoor bestraft/gewaarschuwd wordt staat duidelijk in de forum regels
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet van iedereen wie welke accounts allemaal heeft. Als ik niet door heb dat iemand onder een andere account post dan zal dus ook geen ban volgen. Elk account checken is niet mogelijk. Maar bij jouw valt het snel op en worden de accounts dus snel geband voor ban ontwijken.




Berispingen tonen is nooit toegestaan geweest. En bans zijn altijd voor tussen 3den geweest maar ik probeer hier jullie gewoon wat meer duidelijkheid te verschaffen. Al blijkt dat op sommige gebieden eerder avrechts te werken. Waarvoor bestraft/gewaarschuwd wordt staat duidelijk in de forum regels

Nee, ik probeer gewoon te kijken hoe jij er over denkt. Jij staat in een ander schuitje dan wij. In principe zou innogames met hun regelvoorwaarden ons kunnen dwingen, onze ziel te verkopen, voordat we op 't AF mogen. Als we dat niet willen is het vrij simpel: Dan-mag-je-hier-ook-niet-posten.

Ik snap niet waar zo'n strict beleid in een spel voor nodig is. Ja, leuk, mods hebben het laatste woord, maar waarom? Ik ben niet iemand die "nou, daarom" kan accepteren of voor lief zal nemen, omdat gewoon de hele regelgeving onduidelijk is. De maatstaven, de subjectiviteit van mods, de interpretatie van wanneer iets off-topic, spam, of on-topic is.

Sorry als ik provocerend overkom, maar dat schijnt de enige manier te zijn om hier een gesprek te voeren. Als ik me te lief opstel, wordt er namelijk over me heen gewalst.
 

DeletedUser33483

Guest
het lijkt me een zeer goed idee om zon SPAM topic te maken dan zijn en de mods van een irritante tijdrovende klus af en zijn de spammers blij en maken niet steeds nieuwe accounts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan