geen respect

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
FFC is de laagste stam van heel tribalwars.nl

bloemstein is gehackt en gelijk zijn er miljoenen punten geedeld door ffc van deze speler. zwak vind ik dit. maakt niet uit of jullie ze gehackt hebben of niet maar zwak is het. opvallend genoeg weet ffc dit direct en hebben ze veel edels tot hun beschikking. ook gan volgt later met edelen.

ik zeg niet dat ze daardoor de hackers zijn, maar de schijn hebben ze tegen.

nu vraag ik me af wat jullie zelf van deze actie vind, of jullie vinden dat dit door de beugels kan of niet?

hoe vind Gan zo'n actie? de naam dat ze een waardige en sportieve stam zijn gaat bij mij in ieder geval kapot.


als laatste de stats van dit verhaal.

bloemenstein:

Meeste punten 3,705,481 2008-12-21 01:13:57

huidig punten aantal bloemenstein. Punten: 918.812



Side 1:
Tribes:
Players: Bloemstein

Side 2:
Tribes: ~FFC~ GAN
Players:

Timeframe: 07/01/2009 00:00:00tot10/01/2009 20:19:29

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 243
Verschil: 243

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 2,425,007
Verschil: 2,425,007

image.php
 

DeletedUser

Guest
FFC is de laagste stam van heel tribalwars.nl

bloemstein is gehackt en gelijk zijn er miljoenen punten geedeld door ffc van deze speler. zwak vind ik dit. maakt niet uit of jullie ze gehackt hebben of niet maar zwak is het. opvallend genoeg weet ffc dit direct en hebben ze veel edels tot hun beschikking. ook gan volgt later met edelen.

ik zeg niet dat ze daardoor de hackers zijn, maar de schijn hebben ze tegen.

nu vraag ik me af wat jullie zelf van deze actie vind, of jullie vinden dat dit door de beugels kan of niet?

hoe vind Gan zo'n actie? de naam dat ze een waardige en sportieve stam zijn gaat bij mij in ieder geval kapot.


als laatste de stats van dit verhaal.

bloemenstein:

Meeste punten 3,705,481 2008-12-21 01:13:57

huidig punten aantal bloemenstein. Punten: 918.812



Side 1:
Tribes:
Players: Bloemstein

Side 2:
Tribes: ~FFC~ GAN
Players:

Timeframe: 07/01/2009 00:00:00tot10/01/2009 20:19:29

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 243
Verschil: 243

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 2,425,007
Verschil: 2,425,007

image.php

ik geef je hierover 100% gelijk .
 

DeletedUser

Guest
het is jammer, maar wat wil je hiermee bereiken? ik denk niet dat het zo veel uitmaakt en ik denk eigenlijk dat bloemstein niet te redden valt :rolleyes: en dat ze nu zijn dorpen gewoon massaal zullen overnemen, wat wil je hier aan doen? ik zou in hun plaats dit niet doen omdat het op een te makenlijke manier is. Maar mischien zijn ze niet ingeligt? of gaan ze over lijken;) indien dit zo is dan is dit hun speelstijl maar geraken ze op termijn toch niet ver;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat het spelletje heel smerig wordt gespeeld. Vroeg had ik nog wel respect voor de kleinere stammen die opbokste tegen de grote, maar tegenwoordig is het wel heel erg vaak dat kleinere stammen betrokken raken bij deze smerige praktijken.
 

DeletedUser

Guest
zo ging het ook met joppeter
hij werdt gehackt en Gan en FFc zater er in 1 sec boven op.
 

DeletedUser19486

Guest
Ik vind dat het spelletje heel smerig wordt gespeeld. Vroeg had ik nog wel respect voor de kleinere stammen die opbokste tegen de grote, maar tegenwoordig is het wel heel erg vaak dat kleinere stammen betrokken raken bij deze smerige praktijken.

Owja? Welke andere kleine stammen kun je dan allemaal noemen en met welke praktijken?

Ik moet me echt erg inhouden niet in te gaan op die eerste zin uit jóuw mond.. :x
 

DeletedUser

Guest
Ze moeten gewoon het spel veel beter verdedigen tegen hacken,
Het is nu gewoon nog veelste makkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik voor heel FFC spreek als ik zeg dat we er direct dovenop zitten omdat we zien dat er iets mis is. Dat we verder inS uit K56 willen werken is ook logisch omdat dat onze ''playground'' is.

En we waren al heel lang van plan bloemstein over te nemen maar dat hij het langer volhoud als jj kan ik ook niet helpen.

En ik vind het vreemd dat iemand die niet eens van inS is gaat klagen over leden.
 

DeletedUser

Guest
Het feit buiten beschouwing of GAN/FFC nu hackers zijn of niet, die dorpen mogen ze gerust nemen, iedere stam zou dat nu eenmaal doen, of denk je dat ze zullen zeggen, van ja oké, we laten dit met rust omdat het jullie zijn?
Trouwens als jullie weten dat hij gehackt is, kunnen zij dat even goed weten. En wie zegt dat hij gehackt is? Mss geeft hij zijn dorpjes wel vrijwillig af ofzo.

Als hij gehackt is, door wie dan ook dan vind ik dat niet fair en er zou iets aan gedaan moeten worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Altijd erg vermakelijk hoor. Warneer er een grote speler door kleine spelers wordt overgenomen is hij gelijk gehackt;)


Kijk is makkelijk praten, als ik massaal wordt aangevallen gelijk roepen ik ben gehackt!! maar er komen nooit bewijzen.

Dus als je gehackt wordt toon dit dan en de admins zullen maatregelen nemen.
En dan is er pas spraken van hacken,niet als je massaal word aangevallen en er te laat achterkomt en niet meer te helpen bent.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat het op deze manier moet. :mad:
Dat er speler(s) zijn die via vals spel willen winnen is in en in triest.
We moeten wel voorzichtig zijn met daders aanwijzen vind ik.

Wees voorzichtig met het geven van je wachtwoord. Het kan niet vaak genoeg worden gezegd.

Een oproep voor de hackers:

Jullie plegen een strafbaar feit. Ook al is het maar een spelletje. Houd er rekening mee dat door jullie gedrag jullie de naam van Tribal Wars op het spel zetten. Dit gaat de eigenaren een heleboel geld kosten. Houd er ook rekening mee dat zodra er bewijzen zijn er aangifte gedaan kan worden. Daarnaast kan er een civielrechtelijke procedure gestart worden waarin schadevergoeding zal worden geeist. Dit gedrag is geen spelletje meer, dit kan je een fors strafblad opleveren. Jullie zijn gewaarschuwd.
 

DeletedUser

Guest
Hij is weldegelijk gehackt, hoor
Bloemstein houd het al maanden vol, geen optie dat hij in een weektijd ineenstort...
Maja, what to do about it, het ligt aan InS om ze terug te pakken, I guess
 

DeletedUser

Guest
En ik vind het vreemd dat iemand die niet eens van inS is gaat klagen over leden.

Probeer je de aandacht van het hoofdpunt af te leiden ^^
Zoals je zelf wrs al had ondervonden was Bloemstein goed bevriend met meerdere IF-ers waaronder ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Peevee1 is jouw stam op een of andere manier betrokken bij deze zaak?

Dat iemand uit een stam is is 1 ding, hacken is een ernsterige zaak (dit is nog steeds niet bewezen), dat wij hacken lijkt me sterk. Want als je hackt hack je toch gelijk een hele stam? is veel makkelijker. Vreemd is wel dat dit al de 2e speler is waarmee iets is gebeurd in het kader van ww verandering van inS.
Is dit een opeenhoping van EM spelers die ik te woord moet staan voor FFC?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat het spelletje heel smerig wordt gespeeld. Vroeg had ik nog wel respect voor de kleinere stammen die opbokste tegen de grote, maar tegenwoordig is het wel heel erg vaak dat kleinere stammen betrokken raken bij deze smerige praktijken.

dat heb ik ook. voor zowel ffc als gan HAD ik respect met deze actie is die gewoon verdwenen.

@ wizardIII

mormaal gesproken wordt een gehacked persoon met rust gelaten totdat ofwel de speler zelf niet terug lijkt te keren, of de stam zelf is begonnen met internen.
 

DeletedUser25733

Guest
Weet je jullie zitten bijna allemaal in ins of hebben er goede banden mee, en of dat acc gehackt is dat weet ik niet echt maar wij zijn allemaal vastberaden om tegen jullie te blijven strijden... Ik heb hier snel een acc aangemaakt zodat ik 1 iets kon zeggen:

In het verleden hebben jullie iets gelijkaardigs gedaan met voltak, en dan hebben wij allemaal al het mogelijke gedaan om hem te helpen maar het was te laat, ik beschouw dit als een wraakactie. Jullie moeten de gevolgen maar dragen van wat jullie met hem gedaan hebben. Ik persoonlijk probeer er zoveel mogelijk van hem te edelen zodat het zo snel mogelijk zou gaan want ik wil verder oprukken en zal steeds jullie bevechten!

mvg,
dinky dinosaur...;)
 

DeletedUser

Guest
Heeft het er misschien wat mee te maken dat er een 'frietenstein' in de stam FFC zit in W11?
Ik zeg maar wat, kan even goed dat die 2 niks met elkaar te maken hebben, maar misschien is het dezelfde persoon?
Schiet me maar af als ik onzin verkondig, maar het leek me een leuk weetje. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan