Gedrag in deze wereld

DeletedUser44067

Guest
Er zijn nog steeds spelers die niet in error zitten en toch nog met plezier spelen. De wereld eerder sluiten omdat men het beu klinkt als een wanhoopspoging om toch de overwinning op naam te krijgen.

Error zit ook met EMP nog niet aan de 60% plus ze hebben veel meer dan 50 spelers dan. Als beide stammen in hun geheel zouden meetellen zouden ze richting 90% van de dorpen moeten bezitten. (1,2% per speler) En dan ook nog 3 maanden vasthouden. Als dat lukt dan hebben ze echt bewezen het waard te zijn.

Maar voorlopig lijkt het er nog niet op.
Zolang er nog veel oudere werelden open zijn zie ik ook geen reden deze met haast te sluiten. Andere opties als prijs van munten te verlagen - naar 75% of 50% van de kosten - zou kunnen helpen met het proces iets te versnellen. Enquette hierover openen IG?
 
Reactiescore
154
Een wanhoopspoging is het allerminst.

Begrijp ons goed, wij willen jullie helpen. Iedereen die nu nog w40, of tw in het algemeen speelt, verdoet zijn tijd, ik ook. Ik ben me daarvan bewust, maar sommigen niet, en dat is echt niet bevorderlijk voor je rl.

De wereld winnen doen we toch, dus is het enkel goed voor je rl, tw is en blijft een verslavend kutspel.

Sluiten die handel.
 

DeletedUser

Guest
Error heeft de recruits nodig laat ze dan ook maar de moeite doen, om de volle 60% te halen:rolleyes:
 
Reactiescore
154
Heeft nodig? Wilt/Wou ze doen, om deze w zsm af te sluiten.
 
Reactiescore
1.075
recruits nodig? error heeft deze wereld de laatste 12 maanden 0,0 tegenstand gehad joh :D
 

DeletedUser75122

Guest
recruits nodig? error heeft deze wereld de laatste 12 maanden 0,0 tegenstand gehad joh :D

Nou, coalitie XUQ-Hack-Bibber had een op zich goed georganiseerde massa. Probleem was, toen werd er gestabt op THS en zakte alles als een kaartenhuis in
 

DeletedUser44067

Guest
Een wanhoopspoging is het allerminst.

Begrijp ons goed, wij willen jullie helpen. Iedereen die nu nog w40, of tw in het algemeen speelt, verdoet zijn tijd, ik ook. Ik ben me daarvan bewust, maar sommigen niet, en dat is echt niet bevorderlijk voor je rl.

De wereld winnen doen we toch, dus is het enkel goed voor je rl, tw is en blijft een verslavend kutspel.

Sluiten die handel.

Voor Innogames is dit geen reden om een wereld sneller te sluiten. Als je er zo over denkt dan kan je beter radicaal stoppen en account op delete zetten. O wacht, dat helpt Error niet aan de overwinning natuurlijk. :D
Maar als je het echt zo'n verspilling van je tijd vind waarom blijf je dan toch spelen? Toch niet om te kunnen pochen dat je een wereld gewonnen hebt? Want na deze wereld heb jij toch niets meer met het spel te maken? :confused:
 
Reactiescore
154
Voor Innogames is dit geen reden om een wereld sneller te sluiten. Als je er zo over denkt dan kan je beter radicaal stoppen en account op delete zetten. O wacht, dat helpt Error niet aan de overwinning natuurlijk. :D
Maar als je het echt zo'n verspilling van je tijd vind waarom blijf je dan toch spelen? Toch niet om te kunnen pochen dat je een wereld gewonnen hebt? Want na deze wereld heb jij toch niets meer met het spel te maken? :confused:

Simpel, ik wil een heel aantal mensen, waarmee ik soms een jaar of langer mee samenspeel(de), niet in de steek laten. Daarbij wil ik ook niet graag dat mensen als Ringo, met hun RL-uitschelden, deze wereld winnen.
 

DeletedUser

Guest
Het is een zinloze discussie dit. De overwinningsvoorwaarden zijn bekend. Er is alleen wel een mogelijkheid om als twee stammen samen de wereld af te sluiten. Althans, het is niet bij voorbaat afgewezen en dus zullen wij het aanvragen als het zover is als Error en EMP 60% hebben. Wellicht komt er dan een stemming en dan is het afwachten wat de wereld wil. En als het niet mag of de stemming valt anders uit dan wij hopen, dan rekruteren we gewoon EMP bij en zullen we accounts gaan internen. Het zal een paar weken extra kosten, maar meer dan dat ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Het is een zinloze discussie dit. De overwinningsvoorwaarden zijn bekend. Er is alleen wel een mogelijkheid om als twee stammen samen de wereld af te sluiten. Althans, het is niet bij voorbaat afgewezen en dus zullen wij het aanvragen als het zover is als Error en EMP 60% hebben. Wellicht komt er dan een stemming en dan is het afwachten wat de wereld wil. En als het niet mag of de stemming valt anders uit dan wij hopen, dan rekruteren we gewoon EMP bij en zullen we accounts gaan internen. Het zal een paar weken extra kosten, maar meer dan dat ook niet.

Oh jazeker dan heb je je volgende stab alweer klaar dan intern jij EMP, sta jij nr 1 en krijg jij de meeste PP en de emp leden krijgen niks en worden gedumpt

precies zoals op elke wereld in jouw draaiboek staat

vuile stabber tjoek tjoek je trein komt er aan
 

DeletedUser60969

Guest
Oh jazeker dan heb je je volgende stab alweer klaar dan intern jij EMP, sta jij nr 1 en krijg jij de meeste PP en de emp leden krijgen niks en worden gedumpt

precies zoals op elke wereld in jouw draaiboek staat

vuile stabber tjoek tjoek je trein komt er aan

Het is toch eigenlijk ook lachwekkend hoe jij werelden lang jezelf in bijna elke post belachelijk kunt maken...
 

DeletedUser

Guest
Oh jazeker dan heb je je volgende stab alweer klaar dan intern jij EMP, sta jij nr 1 en krijg jij de meeste PP en de emp leden krijgen niks en worden gedumpt

precies zoals op elke wereld in jouw draaiboek staat

vuile stabber tjoek tjoek je trein komt er aan

Ik heb niks aan die paar PA punten. Daarnaast maakt mij die eerste plek voor speler niks uit, anders stond ik dat wel, dus ga ook zeker niet internen zoals jij al heel W40 lang doet.
 
Bovenaan