Gedeelde bevelen op kaart zien

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 88 98,9%
  • Nee

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    89

DeletedUser73972

Guest
Toen ik de 'berichten delen' functie zag verschijnen sprong ik, en waarschijnlijk ook veel anderen, bijna ene gat in de lucht.
Een nieuwe, degelijke functie voor tw waar ik op had gewacht.
Ook al is het nu al handig, toch heeft het me teleurgesteld aangezien er veel opties niet benut worden.
Nu moet ik elke keer op het dorp zelf klikken en dan pas kijken of mijn stamgenoot er al aanvallen op heeft lopen.

Mijn idee is om dit al op de kaart zichtbaar te maken, want klikken op elk dorp is voor miljoenenaccounts gewoon niet echt doenbaar.

Hoe zichtbaar maken?
Simpel, je hebt een gewoon bijltje bij het dorp op de kaart als je er zelf een aanval op hebt lopen, ik dacht dan aan een lichtblauw bijltje (zelfde vorm) om aan te geven dat je stamlid daarop al een aanval uitvoert zo kan je gemakkelijk zien welke zone je strijdmakker al aanvalt en jij dus niet meer hoeft aan te pakken.

Dit is 1 idee omtrent de 'bevelen delen' functie, een ander is om bij het overzicht 'bevelen' ook naar de bevelen van je stamgenoten te kunnen kijken in datzelfde overzicht door op hun naam te klikken ofzo. Maar dit idee zal ik nog verder uitwerken en een ander topic voor maken. Eerst Mijn eerste idee, dit moet er echt door komen!

Mvg,
Matthias
 
Reactiescore
431
Goed idee, is wat overzichtelijker. Zeker voor grote accounts is het echt geen doen anders.

Is dit trouwens niet te maken met een script?
 

DeletedUser30312

Guest
Ik heb gehoord dat er scripts voor zijn/waren. Maar dit is zeker een goed idee.
 

DeletedUser69459

Guest
Hier zijn inderdaad scripts voor, alleen worden ze niet gedeeld met anderen :p
 

DeletedUser73972

Guest
Grrrrrrr, officieel dan maar voor iedereen maken!

Grote kans dat als het word doorgestuurd het ook effectief word uitgevoerd, TW IG kan ook wat scriptjes vervangen he, kan enkel positief zijn voor het spelniveau van (minder) goede spelers denk ik dan, als ook de betere spelers zonder een rasechte scripter in de stam :p

Stemmen dus! :D
 
Reactiescore
431
Hier zijn inderdaad scripts voor, alleen worden ze niet gedeeld met anderen :p

Een script voor gedeelde bevelen wordt niet gedeeld?:D

Afijn, het lijkt me nog steeds handiger om het vast in het spel te hebben.
 

DeletedUser73904

Guest
100% voor, idd top idee matthias!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Sws is het voor de servers van TW minder moeite dan voor scripts, dus het is zeker een goed idee!
 

DeletedUser59685

Guest
Er zullen normaal nooit scripts zelf in TW worden gebouwd, ik had dit al eens bij ideeën gepost maar werd meteen afgewezen zonder een enquête of iets en er was een domme reden voor die op niets sloeg, welke weet ik niet meer
maar ik denk dat er veel het juist wel leuk vinden om met gelijke wapens (scripts) oorlog te voeren
en je vinkt aan wat je wilt activeren of uit wat je niet wilt
 

DeletedUser73972

Guest
zelfs voor de mensen die zulk stamscript reeds hebben zou het handiger zijn moest dit rechtstreeks in TW ingebouwd worden denk ik zo...
al is het al maar om niet oneindig veel scripts in je tampermonkey te hebben staan.
 

DeletedUser73972

Guest
Aanpassing aan het originele idee:
Iemand heeft tegen me de terechte opmerking gemaakt dat er een probleem zal zijn met farms, dat heel je kaart bijna vol bijltjes zal staan als er wat stamleden actief liggen te farmen.

Uiteraard werkt dat niet goed, dus hierbij wil ik toevoegen dat het dan best niet werkt op barbarendorpen/ aanvallen verstuurd met FA

Eveneens even een bump voor meer stemmen :D hoeveel was het minimum nu? 50 of 100?
 

DeletedUser72891

Guest
lijkt mij een heel goed idee is zeer handig voor massa's

mvg
vincent
 
Reactiescore
1.367
nee, 2 maand en dan word er gekeken of die 50+ stemmen heeft

Nieuwe regel voor ideeën!

Een idee wordt geplaatst. Na 2 maanden zal er naar het aantal stemmen gekeken worden.
De eisen om goedgekeurd te worden:

- Minimaal 50 stemmen
- Minimaal 75% van de stemmen moet voor zijn.

Indien eis 1 niet voldaan is --> idee blijft staan voor een nieuwe maand
Indien eis 2 niet voldaan is --> idee is afgekeurd

Mocht iemand hier vragen of opmerkingen voor hebben, kan die daarmee privé komen. Linkje is in mijn handtekening te vinden!

Bestaande ideeën worden deze week beoordeeld naar de nieuwe standaarden.
...
 

DeletedUser72568

Guest
zelfs voor de mensen die zulk stamscript reeds hebben zou het handiger zijn moest dit rechtstreeks in TW ingebouwd worden denk ik zo...
al is het al maar om niet oneindig veel scripts in je tampermonkey te hebben staan.

Als je al tampermonkey gebruikt gaat het niet veel uitmaken dat er een paar scripts meer in staan. :D

Iig goed idee, bevelen delen is gewoon waardeloos nu op de grotere accounts.
 
Bovenaan