Gecluster op W13

DeletedUser2626

Guest
Wit: Mijn cluster
Blauw: Mijn stam; BB
Rood: SR
Geel: =3

nl13
Moet idd nog wat beter de gaten vullen.
 

DeletedUser

Guest
hehe idd , hoe kan je nu een deftige aanval doen ? u front is klein en een deel van u clears doen er wss mega lang over.

voordeel is wel daje weinig def nodig hebt
 

DeletedUser20308

Guest
hehe idd , hoe kan je nu een deftige aanval doen ? u front is klein en een deel van u clears doen er wss mega lang over.

voordeel is wel daje weinig def nodig hebt

Je kunt het ook anders bekijken, zou hij uit =3 gaan, is zijn looptijd een stuk minder lang ^^,
 

DeletedUser

Guest
Als je via TWstats op de afbeelding zelf klikt met rechtermuisknop, moet je het adres van de afbeelding kopieren. Dan kan je die wel via
Code:
[img][/img]
laten zien ;)

:) heb ik geprobeert hoor ;) maar het werkte niet :( spijtig
 

DeletedUser

Guest
Lol; wat een crap cluster:p

xD


ik vind het fijn :) Heel de wereld rond ?
hehe idd , hoe kan je nu een deftige aanval doen ? u front is klein en een deel van u clears doen er wss mega lang over.

voordeel is wel daje weinig def nodig hebt

2x gelijk maar , er zijn enkele geheimpjes voor zo'n cluster zodat het helemaal niet zo lang lopen is.
Je loopt wel lang met je aanvallen enz. maar, je kunt met een 5tal spelers edelen van 1 speler als hij een breed rond cluster. Weet hoe moeilijk dat voor een tegenstander is ?

Je kunt het ook anders bekijken, zou hij uit =3 gaan, is zijn looptijd een stuk minder lang ^^,

Is proberen :D ?
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
whaha je cluster lijkt inderdaat ergens op:p
maar wie moet je aanvalle krijge dan, de ene kant is barbaar en de andere kant is noob(sorie inge)
 

DeletedUser

Guest

Front : Zwart
=3 : Blauw

Ik : Geel
United : fel blauw
Choaske : appelblauwzeegroen :D

Je moet het cluster in zijn context bekekijken.

Krijg ik de award voor langste cluster vd wereld :D ?

mvg

ps. in afbeelding plaatsten werkt niet ?


Ik vind het een prachtcluster, is tenminste een cluster die van het begin af aan volledig in de geest van een stam is gemaakt. Getuigt van een sterke samenwerking tussen 3 aangeduide spelers ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3866

Guest
Lol
geheel ingesloten.
Oh nee, je mag rimwaarts:p
Wat een uitdaging:rolleyes:

Val Rain aan als je de ballen hebt, ipv nu al een maanden/jarenlange bg/pbg:rolleyes:

nog ff project GR afmaken. ben ik al eeuwig mee bezig maar goed.
daarna me opties maar is bekijken wat ik kan doen.

trouwens ik zit nog geen jaar op dit account dus is niet eerlijk wat je zegt:(
 
Bovenaan