geblokkeerde dorpen

DeletedUser

Guest
hoeveel dagen duurt het voordat een geblokkeerd dorp wordt omgezet in een verlaten dorp?
 

DeletedUser

Guest
Ligt eraan. Volgensmij is het twee weken maximaal. Als al eerder vaststaat de de gebruiker niet aan de regels heeft voldaan duurt het minder lang. Maar meestal krijg hij een kans zich te verdedigen, daarom wordt het dorp 2 weken 'gelocked'.
 

DeletedUser

Guest
Als je gelocked bent, ben je verdacht en krijg je de kans jezelf verdedigen. Uit bescherming voor je omgeving word je dan beschermd.

Ik spreek trouwens niet uit ervaring. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, ik ken wel mensen die alsnog het tegendeel wisten te bewijzen en zo hun dorpen behielden ;).
 

DeletedUser

Guest
ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik hoop dat ze toch een grondige reden hebben voordat ze je dorp locken...
 

DeletedUser

Guest
Ligt eraan. Volgensmij is het twee weken maximaal. Als al eerder vaststaat de de gebruiker niet aan de regels heeft voldaan duurt het minder lang. Maar meestal krijg hij een kans zich te verdedigen, daarom wordt het dorp 2 weken 'gelocked'.


Daar heb je volkomen gelijk in. Soms is het ook voor ons niet 100% duidelijk of een speler 2 accounts heeft. Dan worden bijde accounts gebanned maar niet verwijderd. Iedereen heeft een kans zich te verdedigen.
Ook bij beledigingen wordt er soms een speler gebanned. Afhankelijk van de soort belediging wordt de speler dan na een kort gesprek weer vrijgegeven met een kleine straf ( smederij 3 levels terug of zo).

Als wij spelers vinden die overduidelijk meerdere accounts hebben, mogen ze 1 account verder spelen, die andere worden dan ook relatief snel verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je volkomen gelijk in. Soms is het ook voor ons niet 100% duidelijk of een speler 2 accounts heeft. Dan worden bijde accounts gebanned maar niet verwijderd. Iedereen heeft een kans zich te verdedigen.
Ook bij beledigingen wordt er soms een speler gebanned. Afhankelijk van de soort belediging wordt de speler dan na een kort gesprek weer vrijgegeven met een kleine straf ( smederij 3 levels terug of zo).

Als wij spelers vinden die overduidelijk meerdere accounts hebben, mogen ze 1 account verder spelen, die andere worden dan ook relatief snel verwijderd.
Dus spelers met 2 accounts wordt verwijderd bij onduidelijkheden en bij overduidelijkheden niet?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je volkomen gelijk in. Soms is het ook voor ons niet 100% duidelijk of een speler 2 accounts heeft. Dan worden bijde accounts gebanned maar niet verwijderd. Iedereen heeft een kans zich te verdedigen.
Ook bij beledigingen wordt er soms een speler gebanned. Afhankelijk van de soort belediging wordt de speler dan na een kort gesprek weer vrijgegeven met een kleine straf ( smederij 3 levels terug of zo).

Als wij spelers vinden die overduidelijk meerdere accounts hebben, mogen ze 1 account verder spelen, die andere worden dan ook relatief snel verwijderd.
buiten dat de andere worden verwijderd, krijgen ze toch ook een straf, niet?
 

DeletedUser

Guest
maar als de spelers worden verwijderd worden het dan van die verlaten dorpen of wordt het gewoon weer een lege plek?
 
Bovenaan