Gamen

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil even vermelden dat 2 dagen nadat de chat er kwam ons eerste Black out potje gewonnen is met 3 tw spelers in een 4 mans squad team!

Wij vertegenwoordigen de TW NL server goed op COD!!!!


Is het geen idee als vanuit de NL servers wij gesponsord gaan worden? Ik dacht aan per gewonnen potje 100 euro de man?

Ik doe mee dan!

2 potjes winnen en ik heb mn game drie keer terugverdiend en twintig euries over.
 
Reactiescore
2.495
Sponsoring doen we enkel voor de echte E-sports games, kom maar terug als je een echt spelletje speelt.
 

DeletedUser61134

Guest
Ben professioneel griefer op League.
Ik kan altijd alle Franse spelers zich compleet waardeloos laten voelen door hun 0-10 te laten gaan.

Moeten ze maar eens Engels leren :)
 

DeletedUser79867

Guest
Ben professioneel griefer op League.
Ik kan altijd alle Franse spelers zich compleet waardeloos laten voelen door hun 0-10 te laten gaan.

Moeten ze maar eens Engels leren :)
Jammer dat Fransozen vaak te koppig zijn om een andere taal te willen spreken :p
Heb zelf familie in frankrijk en dus regelmatig in frankrijk geweest :p
 
Reactiescore
3.586
We spelen verre van elke dag en kneus!

En mijn niveau op COD is niet zoals op TW :(

inkoppertje, wie maakt hem?
 

DeletedUser61134

Guest
Nouja als het niveau 1000x zo goed is als TW ga je dus nog steeds 0-10?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik doe op zeer laag niveau AC en last of us.

Was jij dat trouwens die last of us aanraadde Stefan, hele tijd terug in een skypegroep? If so, thx voor de aanrader. Het is een gaaf spel!
 
Reactiescore
1.736
Last of us heb ik ook nog in mijn bibliotheek. Ik speel nu vooral warzone en heb gister star wars battlefront 2 geprobeerd, singleplayer is leuk tot nu toe.
 

Deleted User - 2265087

Guest
waar zit je in the last of us? dan kan ik de rest voor je spoilen.

Ik ben gisteren pas begonnen, dus ben zover als een noob kan komen in 6u tijd: bij die school waar we een werkende auto vandaan wilden halen (was niet zo succesvol xD)

E: en please don't spoiler it :(
 
Bovenaan