Gamen

DeletedUser58575

Guest
Klopt. Nu doet hij op short range veel meer damage dan longrange. Maar voor de nerf was zijn wapen even sterk op elke range, kortom hij werd gebruikt als sniper zonder scope en won vaak longrange 1v1's vs een widowmaker... En dat is niet de bedoeling van de hero. maar sinds open beta is hij idd goed gebalanceerd. Nog wel aan de sterke kant maar niet broken.
 

DeletedUser58575

Guest
Volgende ronde is een lange. Vanaf nu 7 weken lang elke week een match tegen een van de andere top 8 spelers. Aan het eind gaan de 4 best scorenden door naar de finale!

Schedule

Dus 19 mei weer spelen nu. :)
 
Reactiescore
770
[video=youtube;1EPohLeoduE]https://www.youtube.com/watch?v=1EPohLeoduE&feature=youtu.be&ab_channel=skrub[/video]
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wel zonde van de cod4 re-release.. Die had tenminste de helft likes verdiend. Legendarische game.
 
Reactiescore
110
Wel zonde van de cod4 re-release.. Die had tenminste de helft likes verdiend. Legendarische game.

Had het spel zelfs opnieuw gekocht omdat mijn laptop geen cd-drive heeft hahah. Maar re-release, wat houdt dat in?
 

DeletedUser58575

Guest
Volgende ronde is een lange. Vanaf nu 7 weken lang elke week een match tegen een van de andere top 8 spelers. Aan het eind gaan de 4 best scorenden door naar de finale!

Schedule

Dus 19 mei weer spelen nu. :)

Voor degenen die hierin geïnteresseerd waren nog:

Data en tijden dat ik moet spelen:

Nb6X7U9.png


Games worden gestreamed op een van de ESL Benelux twitch channels. Nog niet bekend welke. :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Had het spel zelfs opnieuw gekocht omdat mijn laptop geen cd-drive heeft hahah. Maar re-release, wat houdt dat in?

Als je de legacy edition koopt krijg je er een cd key bij voor Cod4. Dwz, je kan cod4 weer spelen op de next gen.
 
Bovenaan