Gamen

DeletedUser73016

Guest
afgelopen week mooiste fifagoal gemaakt :D

[video=youtube;KKdf467WfyE]https://www.youtube.com/watch?v=KKdf467WfyE[/video]
 

DeletedUser73016

Guest
Ik zeg nergens dat het beter is, alleen dat het erg goed is :).




Je speelt heel erg sloom heb ik het gevoel.




Valt wel tegen als je een raid op moeilijkste niveau gaat doen, dan moet je toch wel goed coördineren samen en dat is wel leuk. Verder veel te weinig content t.o.v. de prijs.

Ja ik speel inderdaad redelijk sloom. In alle spellen, ik rush niet echt al te graag (MP is natuurlijk wat anders). In andere games ben ik zelfs eerder een completionist.

Ook FIFA speel ik erg sloom (ook in MP). En dat werkt. Mensen hebben moeite met mijn verdediging. Ik heb 133-29-62 op FUT.
 
Reactiescore
2.039
Deus ex uitgespeeld. Binnenkort maar is aan Thief beginnen :p

Hoe heb je in godsnaam die onzichtbare chick verslagen in die engine room? :|

Ja ik speel inderdaad redelijk sloom. In alle spellen, ik rush niet echt al te graag (MP is natuurlijk wat anders). In andere games ben ik zelfs eerder een completionist.

Ook FIFA speel ik erg sloom (ook in MP). En dat werkt. Mensen hebben moeite met mijn verdediging. Ik heb 133-29-62 op FUT.

52-9-4 rekt
 
Reactiescore
110
Haha ik heb zo'n 650 wedstrijden FUT gespeeld op '15:eek:
Is ook wel zo ongeveer het enige spel dat ik speel moet ik erbij zeggen. :D
 
Reactiescore
110
Dan had je beter kunnen wachten op de nieuwe Fifa. ;)
Mijn stats zijn niet zo geweldig. Ik kan het nu even niet checken omdat de webapp uit de lucht ligt maar ik geloof iets van 250-125-275. Divisie 2-3 is zo ongeveer mijn niveau.
 
Reactiescore
2.039
Juah ik heb die demo gedownload en was niet super enthousiast moet ik zeggen, ook geen zin om dik te lappen meteen. Speel nu toevallig FUT maar verder alleen offline met vrienden. :p
Ben ook te laat met fut begonnen begrijp ik van iedereen omdat munten verdienen nu blijkbaar een stuk lastiger is?
 
Reactiescore
1.733
Hoe heb je in godsnaam die onzichtbare chick verslagen in die engine room? :|



52-9-4 rekt

Simpel, in die engine room zit een terminal daar bij die turrets. Hack dat, kil daarna die psyco soldaten Em die robot. Daarna ren je naar dat wijf toe en knal je haar kapot.
 

DeletedUser73016

Guest
Hoe heb je in godsnaam die onzichtbare chick verslagen in die engine room? :|



52-9-4 rekt

dan ben je beter dan ik :)

Juah ik heb die demo gedownload en was niet super enthousiast moet ik zeggen, ook geen zin om dik te lappen meteen. Speel nu toevallig FUT maar verder alleen offline met vrienden. :p
Ben ook te laat met fut begonnen begrijp ik van iedereen omdat munten verdienen nu blijkbaar een stuk lastiger is?

Spelers zijn nu veel goedkoper.

Wacht even, ik heb ergens mijn teampje staan... En dan mag je David Silva, Thibaut Courtois en Yaya Touré nog niet vergeten, alsook de reserves (tevez oa)

11926438_1623160457951414_1699580159235214148_o.jpg


Mijn niveau is divisie 1 - 2 (steeds promotie/blijven zitten in divisie 2 of eerder degraderen in divisie 1).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Zal aan je team liggen dan, ik prefereer een snellere met clichy-mangala-koscielny-walker. Niet de hoogsten maar wel rap, waar mangala ook nog eens goed kan koppen. Matic er voor en er komt weinig langs, 0,87 goals per wedstrijd volgens de stats.

Dat spelers goedkoper waren begreep ik idd, maar dat daardoor pakketjes minder waard zijn en je zelf niet goed kunt handelen (ook met dat fut founder gedoe) zorgt dat nieuwe spelers een grote gap in munten hebben in vergelijking met ouderen. Ik zal bijv never nooit een team of the season speler kunnen kopen?
 

DeletedUser73016

Guest
benteke is een god niet normaal. Kan er ongelooflijk goed mee spelen. Remy zit in tribune (niet selectie).

Bovendien wil ik naast Tevez/Aguero graag iemand die ook in de lucht sterk is. Benteke is dat, en is ook heel snel en kan ook nog eens lekker afwerken.

Walker vind ik niet goed. Heb ik verkocht. Misschien wel snel, maar er zijn er beter die verdedigen op die positie, en kan niet koppen (al is dat niet nodig op die positie, maar het viel me op en ik ergerde me eraan).

Daarbij, je moet geen team of the season team kopen want dat is geldverspilling - en zelf ik kan dat niet doen. Gewoon matchen spelen, en dan kan je vanzelf wel betere spelers kopen - zeker nu.

In het begin van een nieuwe FIFA zijn de spelers veel duurder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
benteke is een god niet normaal. Kan er ongelooflijk goed mee spelen. Remy zit in tribune (niet selectie).

Bovendien wil ik naast Tevez/Aguero graag iemand die ook in de lucht sterk is. Benteke is dat, en is ook heel snel en kan ook nog eens lekker afwerken.

Walker vind ik niet goed. Heb ik verkocht. Misschien wel snel, maar er zijn er beter die verdedigen op die positie, en kan niet koppen (al is dat niet nodig op die positie, maar het viel me op en ik ergerde me eraan).

Daarbij, je moet geen team of the season team kopen want dat is geldverspilling - en zelf ik kan dat niet doen. Gewoon matchen spelen, en dan kan je vanzelf wel betere spelers kopen - zeker nu.

In het begin van een nieuwe FIFA zijn de spelers veel duurder.

Het moeten kunnen verdedigen van backs vind ik altijd overrated, als ze de vleugelaanvallers bij kunnen houden is dat imo al meer dan genoeg. Heb nu zelf 30k munten maar geen idee wat ik er verder van zou moeten kopen, aangezien ik alle zogenaamde 'betere spelers' enkel kut vind spelen.

Ik speel nu met dit:

Young/schurle - Sturridge/Welbeck - Walcott/Willian
Eriksen
Matic/Ramsey/Ramires
Clichy - Mangala - Koscielny - Walker
Howard

Wanneer ik merk dat ik er bij iemand niet goed door kom zet ik Welbeck erin en strooi ik af en toe met voorzetten, 1/3 keer kopt hij ze erin. Same voor corners, enorm handig. Anders toch de voorkeur aan Sturridge aangezien hij net wat sneller is met een beter schot.. Enige spelers die ik eventueel zou willen zijn Yaya om Eriksen af te wisselen (heb ik tenminste ook nog iemand voor de vrije ballen) en Aguero maar die zijn allebei te duur.
 

DeletedUser73016

Guest
Touré heb ik gedaan als een geupgrade versie van Fellaini. En Aguero speelt ook gewoon lekker. Kan er niet over klagen.

Misschien Matic eens kopen (heb ook 40k nu). Daar heb ik nog niet aan gedacht, en een extra middenvelder kan ik wel gebruiken (want de bruyne en coutinho spelen amper).
 
Reactiescore
2.039
De bruyne en coutinho vind ik sws echt al kut spelen dus die zou ik al nooit kopen. :D
Matic is heerlijk, sinds ik hem heb geen wedstrijd meer verloren, onderschept ongelofelijk veel ballen op het middenveld. Bovendien als je even oplet op te halen voor 600 muntjes +/-?
 

DeletedUser73016

Guest
De bruyne en coutinho vind ik sws echt al kut spelen dus die zou ik al nooit kopen. :D
Matic is heerlijk, sinds ik hem heb geen wedstrijd meer verloren, onderschept ongelofelijk veel ballen op het middenveld. Bovendien als je even oplet op te halen voor 600 muntjes +/-?

Ja, denk dat die in potentie beter zou zijn dan een Silva of Dembele die ik nu geregeld gebruik op middenveld. Al wil ik wel iemand die een aanval kan dirigeren, een beslissende snedige pass kan geven. Dus Matic moet dan wel goede passing hebben - redelijke pace hebben (meer dan 60 dus op centraal middenveld). En dan is het wel goed.
 

DeletedUser73016

Guest
speel je trouwens fifa op PS3/PS4? Anders mag je me toevoegen. mijn psn id is vahnstade. Anderen mogen dat uiteraard ook doen (speel ook wel wat andere games, alleen niet zo veel shooters in mp modus).

en speel zeer veel strategie op de pc dus op steam vahnstad (maar dan zonder eetje)
 
Reactiescore
2.039
Ja, denk dat die in potentie beter zou zijn dan een Silva of Dembele die ik nu geregeld gebruik op middenveld. Al wil ik wel iemand die een aanval kan dirigeren, een beslissende snedige pass kan geven. Dus Matic moet dan wel goede passing hebben - redelijke pace hebben (meer dan 60 dus op centraal middenveld). En dan is het wel goed.

Daar heb je een cam voor, matic is een cvm. :p
Speel op de 360 trouwens, ps is niets voor mij.
 

DeletedUser73016

Guest
i know maar ik heb twee cm's en touré en matic is toch wat teveel van het goede? Of ik moet naar ruit veranderen.

FIFA 16 zal 4-4-2 ruit worden of 3-1-4-2/ 4-1-3-2 (smal)
 
Bovenaan