Gaefig, VAE, DF en TS

DeletedUser

Guest
Hej mensen,

Ik wil graag even jullie mening over de stammen die ik in de topictitel heb gezet.
Tot mijn spijt hebben deze stammen meer dan 80 leden terwijl de rest voorbeeld van W1 volgt en niet zoveel leden in haar stam nemen.

Daar komt bij dat Gaefig, DF, en TS bondgenoten zijn wat hun totaal brengt aan bijna 200 leden. Gelukkig is BAE nog niet aan die onzin begonnen maar wie weet wat ze gaan doen.

Het bovenstaande vind ik een schande, is er inmiddels niet bewezen dat kwaliteit beter is dan kwantiteit?

Wat is jullie mening over deze stammen?
 

DeletedUser

Guest
Slechte stammen die als er een oorlog is zo uit elkaar valt.
Daarom zit ik lkkr een goeie stam met weinig leden :)
Vindt het zo dom dat die stammen hun lesje niet leren.
We moeten maar ME,PKS,R.K.D. erbij halen!:(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind grote stammen niks. Je hebt sterke stammen nodig.
 

DeletedUser

Guest
Het is de eerste dag we zijn net bezig komt allemaal wel goed
 

DeletedUser

Guest
zijn altijd wel noobs waarvan je hun dorpen kan overnemen
 

DeletedUser412

Guest
Na 4 uur spelen kan je nog NIKS zeggen.

Mensen met veel punten zijn nu eerder de n00bs want ze gaan dan alleen voor gebouwen:p
 

DeletedUser

Guest
Een mening:

Dat zijn waarschijnlijk allemaal bangerikjes die denken dat ze veilig zijn in een grote stam.
Ergens hebben ze wel gelijk, want jouw aanvaller wil meestal niet riskeren dat hij jouw megastam op z'n dak krijgt.

Helaas zullen er dus veel spelers zijn die deze stammen ongemoeid laten, waardoor er een wildgroei onstaat van halfverdedigde dorpjes, adelshoeve lvl3 met 100 speertjes ervoor etc etc.
... Totdat een kleine doch krachtige stam het in z'n kop haalt om die leuke dorpjes over te nemen. (neen, ik doel niet op de opus -pks- ~ave~ oorlog)
Dan zullen helaas de meesten in zo'n stam niet of te laat leren hoe je jezelf moet verdedigen.

Ik denk dat het probleem zichzelf wel oplost, er zijn genoeg spelers die de wijze lessen uit wereld 1 meenemen ... en gelukkig zijn er ook een paar bij wie deze lessen er maar niet in willen.

ff een correctie
 

DeletedUser

Guest
vae koud kuis binnen een paar dagen en gaat de actieve leden over houden:p
 

DeletedUser

Guest
O mijn god...

1 Gaefig 172
2 ~D.F~ 121
3 •VAE• 78
4 B.W. 88
5 T.S 106
6 T.C.C. 84
 
Reactiescore
0
O mijn god...

1 Gaefig 172
2 ~D.F~ 121
3 •VAE• 78
4 B.W. 88
5 T.S 106
6 T.C.C. 84

•VAE• is de enige die in leden aantal daalt, we hebben er over de 80 gehad :p , maar wij gaan zeker voor kwaliteit en dat zal de leiding ook wel laten zien de komende tijd!
 

DeletedUser

Guest
we hadden er zelfs 91:p dus een kleine leegloop is gebeurd(gelukkig):D en warlo veel succes
 

DeletedUser

Guest
Na 4 uur spelen kan je nog NIKS zeggen.

Mensen met veel punten zijn nu eerder de n00bs want ze gaan dan alleen voor gebouwen:p

... jaja


Ik zou iig willen zien:

  1. Een Opus-kloon met een andere naam
  2. Stammen die verot worden gebombardeerd door troepen omdat ze teveel leden hebbem
  3. Stammen die kapot worden gemaakt omdat ze teveel relaties met andere stammen hebben
 

DeletedUser

Guest
Ik zie jouw stam nog niet teveel leden hebben laat staan veel connecties met andere stammen ;)
 
Bovenaan