/Future verklaart de oorlog aan CAI.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser33231

Guest
.:Beste mensen:.
Bij deze verklaard Future officieel de oorlog aan Cai.

De laatste paar dagen is er veel ruzie geweest tussen Future leden en de Cai leden over het vallen van ARR, beide geven ze elkaar de schuld. Veel verwijten worden naar elkaar gegooid op het algemeen forum. De leden van Future zijn het onderhand zat geworden en hebben besloten de oorlog te verklaren aan Cai terwijl de beide stammen nog geen week bestaan!

Cai zijn grotendeels de leden van het oude Zero dat al een lange tijd geleden gevallen was, toen zero viel zijn de leden naar arr gegaan. Het furure zijn grotendeels de leden van arr voor de fusie. Toch na een lange tijd bij elkaar in de stam gezeten te hebben, hebben ze na het vallen van arr bijna geen goed woord over tegenover elkaar. Terecht? Misschien. Niet aan mij om dat te zeggen.

.:Info stammen:.

2enlouv.png


Future, de eerste spelers van ARR. na het vallen van ARR is er een nieuwe stam van 20 leden opgericht. Ze komen daarmee 5de te staan in de wereld met een puntengemiddelde van bijna 5 mil. ik als Revo. lid vind dat toch redelijk netjes. Doordat de stam pas net bestaat, is de od nog in de top 1000. Zo daar is nog niks over te zeggen. Ze zijn een nieuwe stam, nieuwe kansen, en ze moeten zich opnieuw bewijzen dat ze deel uitmaken van de top van w14. Iets dat ARR niet geheel gelukt is..

fp1qae.png


Cai., een klein stammetje. Ze hebben 16 leden en gemiddelde van 3 mil. Best laag gemiddelde voor een kleine stam die normaal juist hoger moet zijn dan een grote stam. Od is ook nog niks over te zeggen. De spelers van Cai. zeggen dat het een hecht vrienden groep is met voldoende skillz. Maar is dat ook zo, en als het heet onder hun voeten word, zijn ze dan ook echt trouw aan elkaar..? het is af te wachten...

.:Stats:.

Cai. VS Future
Info: Doordat de stammen pas een week bestaan zijn de stats amper toepasbaar momenteel.

Side 1:
Tribes: Cai.
Players:

Side 2:
Tribes: Future
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 5
Verschil: 5

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 46,257
Verschil: 46,257

chart

.:Kaarten:.

Future VS cai kaart:
2w4zaqv.png

Future VS cai kaart (ingezoomd):
33jr2oj.png
[/IMG]


.:Afsluiting:.
Ik als Revo. lid wenst allebei de partijen veel succes, laat het een mooie strijd worden waar we allen van kunnen genieten. Liefst fair play, maar dat zal niet aan mij zijn om te beslissen. Laat de oorlog maar los barsten en nu maar hopen dat hij niet in een uur voor bij is maar stukje langer duurt. ;)

Geschreven door: .Howlin
uitgegeven door: Future
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
982
Moet ik een oorlogs verklaring maken? :p

Succes aan beide kanten, mogen de beste winnen ;)
 

DeletedUser

Guest
dat zijn toch 2 aftreksels van ARR?
nouja,succ6 dan maar
laat hem langer duren dan een uur
 

DeletedUser33231

Guest
Niet als revo de verklaring maakt ;)

Dat werkt heel goed heb je gemerkt... :D

Nee is het oude Zero en het oude Prog die nu tegenover elkaar staan.
 

DeletedUser

Guest
ik ga dan maar men artikel wat bijschaven xp

succes beiden!!
 

DeletedUser

Guest
Waar ligt cai, waar ligt future
dat wil ik wel even weten, de stam die naast revo ligt gaat verliezen :D
 

DeletedUser

Guest
Waar ligt cai, waar ligt future
dat wil ik wel even weten, de stam die naast revo ligt gaat verliezen :D

beide volgens mij,aangezien ze beide uit ARR komen grenzen ze allebei eraan

dus deze oorlog is beslist:revo wintXD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan