Fusie TSB & B~i~B

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10066

Guest
:D Dit voel ik aan als een regelrechte aanslag op mijn persoonlijkheid, krijg ik hier een ban te zien?!:confused:

ach lovedd laat hem verder maar praten is al zn post probeert ie dtw af te zeiken, tlijkt wel of die continu met dtw in zn hoofd zit, miss jaloers dat hij niet bij ons zit :D


enja laten we t verder over tsb en b~i~b hun fusie hebben hé, t moet niet in elk topic over ons gaan.
 

DeletedUser4045

Guest
ach lovedd laat hem verder maar praten is al zn post probeert ie dtw af te zeiken, tlijkt wel of die continu met dtw in zn hoofd zit, miss jaloers dat hij niet bij ons zit :D


enja laten we t verder over tsb en b~i~b hun fusie hebben hé, t moet niet in elk topic over ons gaan.

*DTW* is de vijandige stam, dit is een propaganda forum, waar denk je dat dat voor dient?

Ik verkondig mijn mening, en die is over *DTW* niet positief.
Leef er maar mee :rolleyes:
 

DeletedUser10066

Guest
*DTW* is de vijandige stam, dit is een propaganda forum, waar denk je dat dat voor dient?

Ik verkondig mijn mening, en die is over *DTW* niet positief.
Leef er maar mee :rolleyes:

dit is een propaganda forum, daar ben ik het mee eens, de ene stam is er meer mee bezig dan de ander maar oké

jij verkondigd je mening ? op de verkeerde plekken.
de propaganda van ons over cdm zou positief moeten zijn dan?:p

ik bedoel er zijn veel meer stammen die een hekel hebben aan cdm dan dat er stammen een hekel hebben aan dtw.

en welke stammen er een hekel hebben aan ons is allemaal propaganda van jullie ja, opzich slim, maarja al die stammen die er voor de rest een hekel aan ons hebben zeggen t alleen met woorden net zoals er op dit forum gebeurd woorden woorden en nog is woorden maar daden kennen ze blijkbaar niet?
 

DeletedUser3621

Guest
dit is een propaganda forum, daar ben ik het mee eens, de ene stam is er meer mee bezig dan de ander maar oké
goed zo

jij verkondigd je mening ? op de verkeerde plekken.
propaganda forum = plaats om je mening en propaganda te verkondigen, dus dit is de juiste plek.

de propaganda van ons over cdm zou positief moeten zijn dan?:p
dat zeggen we toch niet? -.-

ik bedoel er zijn veel meer stammen die een hekel hebben aan cdm dan dat er stammen een hekel hebben aan dtw.
laat ze van t forum gebruik maken zou ik zeggen.... =\

en welke stammen er een hekel hebben aan ons is allemaal propaganda van jullie ja, opzich slim, maarja al die stammen die er voor de rest een hekel aan ons hebben zeggen t alleen met woorden net zoals er op dit forum gebeurd woorden woorden en nog is woorden maar daden kennen ze blijkbaar niet?
bekijk het Awardsforum, voor hoevaak dtw als slechtste stam word aangewezen of Julia als slechtste leider. en niet alleen door CDM-ers.


en daden? leg jij maar is uit hoe julia op 1 nachtje al zn aanvalsdorpen geveegt zag worden? ^^
 
Reactiescore
28
bekijk het Awardsforum, voor hoevaak dtw als slechtste stam word aangewezen of Julia als slechtste leider. en niet alleen door CDM-ers.


en daden? leg jij maar is uit hoe julia op 1 nachtje al zn aanvalsdorpen geveegt zag worden? ^^

Egtwel - Scalune 1 - 0 =D
 

DeletedUser

Guest
zo mooi,

overigens gaat dit over onze stam TSBIB,

kunnen we geen topic aanmaken over *DTW* afkraken?
 

DeletedUser

Guest
ik stem voor :p


jaja, scalune wij hebben niet veel stammen nodig om jullie aan te kunnen daarbij nemen we er ook nog ene paar andere als vijand omdat we anders ons vervelen , jullie zijn met zo velen en halen het nog niet dus maakt niet echt uit of er nu meer of minderstammen tegen jullie of ons zijn...;)

en dan er zijn werkelijk genoeg daden, bv: Al capone, die zijn stats zijn bv:

al capone 22- *DTW* 0

zegt al genoeg
 

DeletedUser4045

Guest
dit is een propaganda forum, daar ben ik het mee eens, de ene stam is er meer mee bezig dan de ander maar oké

jij verkondigd je mening ? op de verkeerde plekken.
de propaganda van ons over cdm zou positief moeten zijn dan?:p

ik bedoel er zijn veel meer stammen die een hekel hebben aan cdm dan dat er stammen een hekel hebben aan dtw.

en welke stammen er een hekel hebben aan ons is allemaal propaganda van jullie ja, opzich slim, maarja al die stammen die er voor de rest een hekel aan ons hebben zeggen t alleen met woorden net zoals er op dit forum gebeurd woorden woorden en nog is woorden maar daden kennen ze blijkbaar niet?

CdM heeft zeker ook wel daden tegen jullie..
En jullie propaganda op ons hoeft niet pro-cdm te zijn, zou ik zelfs raar vinden, maar ik ken Dtw nu wel een beetje..
En dit is mijn oordeel erover...
 

DeletedUser10066

Guest
goed zo


propaganda forum = plaats om je mening en propaganda te verkondigen, dus dit is de juiste plek.

dat zeggen we toch niet? -.-

laat ze van t forum gebruik maken zou ik zeggen.... =\

bekijk het Awardsforum, voor hoevaak dtw als slechtste stam word aangewezen of Julia als slechtste leider. en niet alleen door CDM-ers.

en daden? leg jij maar is uit hoe julia op 1 nachtje al zn aanvalsdorpen geveegt zag worden? ^^

... dit topic gaat niet over dtw of iets dtw heeft met dit topic nix te maken dus het is wel de verkeerde plek om het hier dan te posten.

en nee, die stammen die een hekel aan cdm hebben, hoeven dit forum niet te gebruiken om het te laten merken.

en ja over dat award forum dat zeg ik je net. door jullie propaganda en al zeggen ze dat ze kennen dtw verder niet ze hebben er nix mee te maken ze praten alleen maar mee.


CdM heeft zeker ook wel daden tegen jullie..
En jullie propaganda op ons hoeft niet pro-cdm te zijn, zou ik zelfs raar vinden, maar ik ken Dtw nu wel een beetje..
En dit is mijn oordeel erover...


en wat weet je van dtw? alleen de negatieve dingen worden naar buiten gebracht zoals dat bij elke stam zo ongeveer gebeurd. zou je mij iets positiefs vragen over cdm zou ik daar ook nix op weten.

ik stem voor :p


jaja, scalune wij hebben niet veel stammen nodig om jullie aan te kunnen daarbij nemen we er ook nog ene paar andere als vijand omdat we anders ons vervelen , jullie zijn met zo velen en halen het nog niet dus maakt niet echt uit of er nu meer of minderstammen tegen jullie of ons zijn...;)

en dan er zijn werkelijk genoeg daden, bv: Al capone, die zijn stats zijn bv:

al capone 22- *DTW* 0

zegt al genoeg

dat zegt niet veel. dat is maar een klein deel van het hele gebeuren, en dit zal vast ook wel omgekeerd zijn ;) dat er spelers van cdm dorpen verloren hebben maar nooit iets terug gedaan hebben dusja. hier kan je niet veel van zeggen door 1 speler te bekijken het gaat om de stammen he niet om 1 speler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
aangezien dit toch besproken gaat worden heropen ik dit zelf maar meteen.
TSB en BIB hadden na een lang goed lopend BG besloten om samen te gaan in 1 stam.
de fusie is nu enige tijd achter de rug en er blijken toch wel wat verschillen in mening en dergelijke te zijn waardoor het niet zo liep hoe we hadden gehoopt.
hierdoor is besloten om terug te gaan naar het oude waardoor zowel TSB als BIB weer appart gaan.
we zullen gewoon elkaar blijven helpen en wij zullen zeker geen gevechten tegen elkaar gaan uitvoeren.
de fusie is mislukt maar ik zelf denk dat we bijde hiervan hebben geleerd en dat de band tussen de 2 stammen groter is dan voor de fusie waardoor we nog steeds tesamen zullen strijden en elkaar zoveel mogelijk zullen helpen.

ik wou alle geruchten even voor zijn vandaar dat ik dit nu hier meld;)

gr pmook

ps suc6 met roddelen en discusseren;)
 

DeletedUser

Guest
de fusie is mislukt maar ik zelf denk dat we bijde hiervan hebben geleerd en dat de band tussen de 2 stammen groter is dan voor de fusie waardoor we nog steeds tesamen zullen strijden en elkaar zoveel mogelijk zullen helpen.

Het is beide ;) niet dat ik geen taal fouten maak maar wou het toch maar zeggen.

Ook vind ik het jammer dat de fusie is mislukt, het leek toch alsof het redelijk vlotjes ging desondanks het grote ledenaantal en jullie er zin in hadden om het te doen lukken.

Volgende keer beter zou ik zeggen en mischien heeft het jullie bg wel beter gemaakt dus zal het wel iets van nut hebben gehad.
 

DeletedUser

Guest
aangezien dit toch besproken gaat worden heropen ik dit zelf maar meteen.
TSB en BIB hadden na een lang goed lopend BG besloten om samen te gaan in 1 stam.
de fusie is nu enige tijd achter de rug en er blijken toch wel wat verschillen in mening en dergelijke te zijn waardoor het niet zo liep hoe we hadden gehoopt.
hierdoor is besloten om terug te gaan naar het oude waardoor zowel TSB als BIB weer appart gaan.
we zullen gewoon elkaar blijven helpen en wij zullen zeker geen gevechten tegen elkaar gaan uitvoeren.
de fusie is mislukt maar ik zelf denk dat we bijde hiervan hebben geleerd en dat de band tussen de 2 stammen groter is dan voor de fusie waardoor we nog steeds tesamen zullen strijden en elkaar zoveel mogelijk zullen helpen.

ik wou alle geruchten even voor zijn vandaar dat ik dit nu hier meld;)

gr pmook

ps suc6 met roddelen en discusseren;)



:Dleuk dat je hier even iedereen op de hoogte brengt:D
 

DeletedUser

Guest
ach het zou toch bekend worden waarna ik zou moeten reageren dus denk begin het gesprek zelf even:p

ik kan niet zeggen dat het slecht verliep het ging wel goed enkelt soms zijn er wat verschillen waar je op later termijn pas achter komt waardoor het toch beter is om terug te gaan naar hoe het was.
in mijn ogen is de fusie wel goed geweest ik denk dat wij er allemaal van geleerd hebben en dat we er enkelt beter van zijn geworden.
 

DeletedUser

Guest
dit betekent dus dat =FL= weer kans heeft op dipomatieke betrekkingen?


mvg
 

DeletedUser

Guest
of als je een stam zoek met niveau heb je exodus:eek::p
of je kan ook anders een gelijkaardige stam nemen om te fuseren en een andere noobstam zoeke

maar ik denk dat jullie de juiste beslissing hebben genomen door weer uitelkaar te gaan en gwn elkaars bg te blijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan