Fusie TSB & B~i~B

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De fusie is niet goed verlopen..
Dus weer twee stammen, hoe eerder dit topic weg is, des te minder jullie eraan herinnert worden. :rolleyes:

misschien dat in de toekomst men nog een poging waagt, spelers stoppen met het spel en verscillen in meningen kunnen bijgelegd worden..
 

DeletedUser

Guest
De fusie is niet goed verlopen..
Dus weer twee stammen, hoe eerder dit topic weg is, des te minder jullie eraan herinnert worden. :rolleyes:

is het erg dan om herrinnert te worden aan iets waarvan je geleerd hebt?
zou het echt zijn dat we er zwakker uit gekomen zijn?
ik denk dat we er wel beter op geworden zijn ondanks dat de fusie fout liep vind ik niet dat het slecht is geweest.
 

DeletedUser5435

Guest
Structureel gezien is de stam top en de fusie geslaagd. Echter krijg ik mijn twijfels over de capaciteiten van sommige noorderlijke spelers.

lol... je hebt het wss over mij ($h!tfly), G.TH en nog wat andere zoals BuchD ofzo? nou dream on weet niet of je het in de gaten hebt maar jullie eigen speler biwa heeft jullie verlaten voor G.TH dus G.TH heeft geen tijd voor jullie en hij was zelf ook met animus bezig.

BuchD heeft cadavez even paar harde klappen gegeven dus dan zou ik eerder wat op jullie kunnen aanmerken. donjoop heeft volgens mij ook wat op cadavez nog gedaan dat weet ik niet zeker.

verder heb ik het zelf druk genoeg met animus zoals je zelf denk ik ook nog wel kunt zien en 1 x toen ik wel ff tijd enzo had voor het noorden was het voor groot gedeelte mislukt tenminste in verhouding met aantal dorpen die we hadden voor legers die ik er aan had opgeofferd samen met G.TH.

verder is er geen aandacht besteed aan EP maar met dit soort opmerkingen speel je jezelf meer in de kijker...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan