Fur. strikes First.!

Reactiescore
372
Jep :)

En even voor de duidelijkheid; Ik ben niet weg door interne problemen in Demo. Benji is weg uit Demo omdat hij graag solo speelt, en hij het gevoel had dat hij niets kon bereiken in Demo. Niet door ruzies.

Je vertelt ons nu wel het een en ander, maar gisteren zei je nog dat er heel wat mis was binnen Demo. Ik heb ook met enkele Demo spelers gesproken (uit respect zal ik geen bewijs posten) die mij hebben verteld dat er wel degelijk ruzies en veel interne problemen binnen Demo zijn.

Uit je post kan ik niet opmaken of je bedoelt dat deze interne problemen niet de reden zijn dat jij weg bent gegaan, of dat er gewoon helemaal geen problemen binnen Demo zijn?
 

DeletedUser72763

Guest
Je vertelt ons nu wel het een en ander, maar gisteren zei je nog dat er heel wat mis was binnen Demo. Ik heb ook met enkele Demo spelers gesproken (uit respect zal ik geen bewijs posten) die mij hebben verteld dat er wel degelijk ruzies en veel interne problemen binnen Demo zijn.

Uit je post kan ik niet opmaken of je bedoelt dat deze interne problemen niet de reden zijn dat jij weg bent gegaan, of dat er gewoon helemaal geen problemen binnen Demo zijn?

Er zijn inderdaad wel wat problemen (denk aan bv mich1, hack van arne, ruzie met Roar OTL, Benji die weg gaat) maar daarvoor ben ik niet weg.
 
Reactiescore
1.039
Ja klopt, tegen Daunt doen jullie niet zo veel

b72854305d0bfc4e9a606d7648db29ec.png

5394b60d7706f1456cd18a03a87d939f.png
 

DeletedUser14653

Guest
Ja klopt, tegen Daunt doen jullie niet zo veel

b72854305d0bfc4e9a606d7648db29ec.png

5394b60d7706f1456cd18a03a87d939f.png

Hou mezelf niet teveel bezig met reageren op het AF maar wil hier wel even wijzen op de data van de overnames van dauntless. De overnames van Blaze Up dateren van begin september en zijn hier dus totaal niet meer van toepassing. Met andere woorden, Dauntless heeft 1 dorpje overgenomen van bartjeuh tot nu toe in de huidige situatie.

Gelieve geen fout beeld te scheppen door zulke screenshots te plaatsen :)
 

DeletedUser73715

Guest
Hou mezelf niet teveel bezig met reageren op het AF maar wil hier wel even wijzen op de data van de overnames van dauntless. De overnames van Blaze Up dateren van begin september en zijn hier dus totaal niet meer van toepassing. Met andere woorden, Dauntless heeft 1 dorpje overgenomen van bartjeuh tot nu toe in de huidige situatie.

Gelieve geen fout beeld te scheppen door zulke screenshots te plaatsen :)

iedereen ziet de stats hoor...en de datums...
 

DeletedUser14653

Guest
iedereen ziet de stats hoor...en de datums...

Dan klopt zijn argument dat we niets doen tegen dauntless gewoon niet en is zijn post nutteloos behalve dat die voor de snelle lezer een slecht beeld schept van Fur. Dat is het enige waar ik op wijs hoor :).
 

DeletedUser73715

Guest
Dan klopt zijn argument dat we niets doen tegen dauntless gewoon niet en is zijn post nutteloos behalve dat die voor de snelle lezer een slecht beeld schept van Fur. Dat is het enige waar ik op wijs hoor :).

Dat is het doel van propaganda :p

Nieuw op het forum?:)
 

DeletedUser

Guest
Het dorpje dat Daunt gepakt heeft van Bart heeft hij kunnen pakken door de aanvallen van MJND op Bart, dus meeste credit moet gewoon naar MJND :p
 

DeletedUser69459

Guest
was jij niet die super goede deffer die weg is gespeeld en op een nieuw account moest gaan?:)

Je bedoelt, het account dat mijn broer heeft opgebouwd en waar ik 2 weken op speelde en dat letterlijk in 2verdeeld werd door son of a beach? ;)

En 110k punten tegen 600k punten, dat is toch een evidentie he? :eek:
 

DeletedUser44415

Guest
Hou mezelf niet teveel bezig met reageren op het AF maar wil hier wel even wijzen op de data van de overnames van dauntless. De overnames van Blaze Up dateren van begin september en zijn hier dus totaal niet meer van toepassing. Met andere woorden, Dauntless heeft 1 dorpje overgenomen van bartjeuh tot nu toe in de huidige situatie.

Gelieve geen fout beeld te scheppen door zulke screenshots te plaatsen :)

Hij toont enkel aan dat maakjenietdruk niet enkel in beeld is tegenover je stam.ook in een maand tijd kan er massastacks verminderd worden door tijdelijk aanvallen uit te voeren op verschillende accounts. Best een mooi strategie eigenlijk :)
 
Reactiescore
1.039
Hou mezelf niet teveel bezig met reageren op het AF maar wil hier wel even wijzen op de data van de overnames van dauntless. De overnames van Blaze Up dateren van begin september en zijn hier dus totaal niet meer van toepassing. Met andere woorden, Dauntless heeft 1 dorpje overgenomen van bartjeuh tot nu toe in de huidige situatie.

Gelieve geen fout beeld te scheppen door zulke screenshots te plaatsen :)
Fur blijft Fur en Divine blijft Divine? Hoe lang het ook geleden is, het geeft weer dat Dauntless toch iig een grens heeft met Fur en zich daar zo af en toe ook good mee bezig houd. Ik weet trouwens nog wel dat Blaze up toendertijd de grootste speler in ons cluster was,[sarcasm] hij was echt goed in deffen[/sarcasm]

Dan klopt zijn argument dat we niets doen tegen dauntless gewoon niet en is zijn post nutteloos behalve dat die voor de snelle lezer een slecht beeld schept van Fur. Dat is het enige waar ik op wijs hoor :).

Ik heb express de data erbij dus ik wil nu niet direct zeggen dat ik nu echt een verkeerd beeld wil tekenen?
 

DeletedUser14653

Guest
Hij toont enkel aan dat maakjenietdruk niet enkel in beeld is tegenover je stam.ook in een maand tijd kan er massastacks verminderd worden door tijdelijk aanvallen uit te voeren op verschillende accounts. Best een mooi strategie eigenlijk :)

Fur blijft Fur en Divine blijft Divine? Hoe lang het ook geleden is, het geeft weer dat Dauntless toch iig een grens heeft met Fur en zich daar zo af en toe ook good mee bezig houd. Ik weet trouwens nog wel dat Blaze up toendertijd de grootste speler in ons cluster was,[sarcasm] hij was echt goed in deffen[/sarcasm]



Ik heb express de data erbij dus ik wil nu niet direct zeggen dat ik nu echt een verkeerd beeld wil tekenen?


Wie praat over die tijd weet dat toen blaze up helemaal afgezonderd lag. Destijds was het nog het plan om LWNC aan te vallen en door hen naar blaze up te edelen. Door de overstap van sjaak enzo zijn daar destijds echter veranderingen ingekomen. Ik was op dat moment zelf op reis dus weet er het fijne niet helemaal van en ga dus ook niet uitwijden over de politiek. Hoe dan ook lag blaze helemaal afgezonderd toen en had hij besloten om gewoon te deffen tot die overgenomen werd. Hij had zelf gevraagd om niet te OS'n omdat het toch een verloren zaak was. Als jullie nu dan willen zeggen dat Fur. al lang op de radar van Divine ligt omdat toen een afgezonderde speler die toch ging stoppen geëdeld werd door Dauntless, dan is dat jullie keuze. In mijn ogen hebben wij een volledig nieuw cluster sinds de fusie met LWNC en doet het er wel degelijk toe dat overnames gebeurd zijn in een situatie waar Fur. anders was opgesteld dan nu het geval is. Om dan statistieken erbij te halen van voor die tijd, geeft volgens mij een fout beeld van het Fur. dat nu bestaat.

Mvg,
 
Bovenaan