FUL Vs. GoH XL

DeletedUser3368

Guest
b5788e0429b60ccc0536cb5.gif

Aan de ene kant: FUL

Aan de andere kant: 40+

De situatie
ful40plus.png

Waarom deze oorlog?
Daarvoor moeten we terug in het verleden. FUL bestaat uit spelers van de vroegere stammen *SY*, Fallen en Dice.. 40+ is in het verleden gefuseerd met Rebel. *SY* en Rebel hadden oorlog waardoor de verstandhouding tussen beiden stammen niet erg positief was. Door de fusie was dit even stilgezet.
CCC16 liet beiden stammen (FUL en 40+) aan één zijde vechten, tegen Astra*. Maar al gauw werd duidelijk dat 40+ op langer termijn een oorlog wilde maken met FUL, uit onderschepte berichten.

Ons eerste bewijsstuk hiervoor kwam vanuit zluwdark11. Deze speler zat in het vroegere *SY* en was niet overgestapt naar FUL door onder andere de reden om informatie te winnen en te helpen met andere doeleinden. Zo viel hij dorpen van 40+ in zijn cluster aan en nam joek al gauw contact op met hem. Natuurlijk nam zluwdark11 de positie in om informatie te winnen. Hierin valt duidelijk af te leiden dat 40+ niet geheel neutraal tegen ons staat.
joek op 31.07. om 19:51 uur
Hoi,

ik begrijp niet erg wat je denkt te bereiken met die aanvallen. Je bent waarschijnlijk door tinkie en/of Yero ingezet om dat te doen met een belofte dat je dan in Ful kan komen ofzo. Ful heeft een BG met 40+ maar als jij na ons aangevallen te hebben in Ful komt, dan zal die BG nooit voor jou gaan gelden. Je hebt jezelf door die aanvallen dus tot target gemaakt en geen BG die daar wat aan kan veranderen.

Ik weet niet hoe je tegen de zaak aankijkt, maar 40+ is uiteindelijk altijd sterker dan Ful als het erop aan gaat komen. Niet dat we plannen hebben om Ful aan te vallen, maar jou nu wel. Het had slimmer geweest als je eerst had nagadacht, over de toekomst. Als je meer met ons zou samenwerken dan was je positie in die hoek veilig geweest, nu kan ook de BG tussen Ful en 40+ je niet beschermen.

Ben je het spel zat? Of denk je echt dat Yero en met name tinkie jou gaan beschermen? Zeker van tinkie zou je beter kunnen weten, die is altijd vooral met zijn eigen belang bezig geweest.

Grtz

joek

zluwdark11 op 31.07. om 20:00 uur
Goeie Avond.

Zoals ik Wimv2 ook al had uitgelegd dit is omdat hij dorpen in mijn gebiedt edelt.
Dat andere personen een rol in spelen sluit ik niet uit.

Maar sinds wanneer ben jij leider van [ally]40+[/ally] ?
Gelukkig zijn hun wel wat slimmer en denken hun in stam belang.

Wat moest ik dan doen ?
Wachten totdat jullie al die dorpen bij mij hadden.
En me dan laten aanvallen.
Hallo !
Ik ben niet achterlijk, dus praat me dat ook niet aan.

Ik weet idd dat Tinky uit eigenbelang denkt.
Maar Tinky doet jullie toch niks...

En ik ben het saaie interen zat jij ook niet ? ^.^

Mvg Tim.

joek op 31.07. om 20:14 uur
in ben bijna klaar met internen, dus op zich wel handig dat zich nu een verzetje aandient. Over die dorpen in jouw gebied had je ook kunnen praten. Waarom denk je dat die er zijn? Die waren niet tegen jou gericht, maar wel als voorzorgsmaatregel tegen tinkie, want Ful is niet bepaald een stabiele stam.

We kunnen met jou of tegen jou gaan knokken, en het lijkt erop dat jij die keus nu gemaakt hebt. Ik spreek inderdaad niet als 40+ stamleiding, maar onze stamleiding is van alles volledig op de hoogte, de communicatie hier loopt erg goed. Er is inmiddels een druk topic over jou op ons forum, en als jij dorpen bij ons pikt, dan zal 40+ nooit accepteren dat jij onder een BG valt. Als Ful van mening is dat ze jou wel in die BG kunnen onderbrengen dan zullen we daar dus nooit voor buigen.

Wij hebben nog nooit mot gehad, maar als jij echt een een dorp van ons pakt dan heb je wel een probleem. Je zal wel denkend at we het erg druk hebben met de oorlog tegen astra maar dan vergis je je, al onze zuidelijke spelers zijn daar al min of meer klaar mee, van hieruit hebben we k.ing aangevallen en die heeft de strijd opgegeven. Wij kunnen geen zinvolle aanvallen op de meer noordelijk gelegen astra spelers sturen, we hebben een BG met Full, dus al die legers zijn in afwachting van een nieuw target. Als je het een leuk spel vind dan wil jij dat target vast niet worden, want dat ga je nooit lang volhouden.

Kijk eens goed op de maps over wat ik gezegd heb, dan kun je zelf ook inschatten dat het aardig klopt wat ik zei. Als je wil doorzetten en ons lastig gaat vallen dan kan je er dus op rekenen dat een probleem hebt, maar als je er nog eens over wil denken en praten,d an kan dat nogsteeds.

Grtz

joek

zluwdark11 op 31.07. om 20:27 uur
Voor Tinky.
Dat hoeft niet hoor.
Ik ben het nog niet vergeten wat hij me vroeger heb geflikt.
Dus dat kan je met een gerust hart aan mij overlaten hoor. ;)

Ik voel me vereerd dat ik een topic heb in 40+.
Zoals je al zei je kan niet voor de leiding spreken en de leiding beslist of ze daar okej mee willen gaan.

We zijn alle bij goede deffers hoor. ;)
Maar praten is ook goed.

MvG Tim.

joek op 31.07. om 20:37 uur
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van 40+. Dit is geen stam zoals SY was en Full is. (ik heb zelf via vv een half jaar in SY gezeten dus weet hoe het er aan toeging daar)

Wij hebben een stamleiding die uiteindelijk knopen doorhakt als dat nodig is. Maar we zijn allemaal grote spelers, erg actief, en kunnen onze eigen boontjes doppen. Er zijn hier geen Yero achtige leiders die allerlei grootse plannen ontvouwen. Spelers werken hier samen en regelen dingen grotendeels zelf, de leiding is overal bij betrokken en komt alleen in actie als er conflicten zouden zijn. Ik ben geen stamleiding, maar gewoon 1 van de zelfstandige spelers hier, net als dat in rebel vroeger het geval was. Zelfs als hierover een conflict zou ontstaan, denk je dat de stamleiding dan zou kiezen voor een BG als Ful die iemand in bescherming gaat nemen die ons aanviel, of denk je dat ze kiezen voor de eigen leden? Onze zuidelijke leden staan in elk geval klaar om jou op de menukaart te zetten als je doorgaat met aanvallen. Het is sowieso erg bedenkelijk dat een Bg van ons een speler als jou inzet om tegen ons te strijden, maar dat is een punt waar de stamleiding wel mee aan de slag zal gaan.

Onze zuidelijke spelers hebben dus geen toestemming nodig om jou aan te vallen, ook niet als je onderduikt in Ful. Als jij ervoor kiest om samen te spannen met een onbetrouwbaar figuur als Tinkie, prima, dat mag, maar dan ben je snel klaar met spelen.

We (de zuidelijke 40plussers) werken graag samen met spelers in de regio, maar veel spelers zijn er niet, en tinkie is in elk geval niet iemand met wie wij ooit iets zou doen. Yero staat ook niet hoog op ons lijstje, dus er blijft weinig over. Als jij je tegen ons keert dan blijft er dus niks over en rammen we door naar de zuidelijke rim. De keus blijft aan jou, maar erg veel tijd heb je niet meer nu je ons aan gaat vallen.

zluwdark11 op 31.07. om 20:50 uur
Joek al die bedreigingen hoeven niet hoor.

En heb je mij horen zeggen dat ik dit doe om in Ful te komen nee.
Ik ben een stam loos.
En ik heb een mes in me rug gehad van Yero en Tinky.
Dus waarom zou ik met hun samenwerken ?

Ik wou alleen mijn gebiedt verdedigen.
En als ik groot genoeg was, misschien 40+ zelf join.
Maarja als de zaken nu zo liggen. :S

joek op 31.07. om 20:59 uur
40+ join je niet door ons aan te vallen, en mijn woorden waren niet dreigend bedoeld. Meer om je uit te dagen zelf eens op een strategische manier naar de dingen te kijken.

Van de week hadden we het met wat zuid spelers juist over jou gehad, en het idee was om jee eens aan te spreken om eventueel een soort los/vast samenwerking aan te gaan. We zouden je dan niet aanvallen. Onze motivatie daarvoor was omdat we denken dat Ful geen erg lang leven beschoren is, en als die stam valt, of als de BG ten einde komt dan worden we er allemaal beter van als we niet tegen jou hoeven te knokken maar je met ons meeknokt.

Jouw aanvallen geven nu dus wat gemende gevoelens, en het verbaasd me dat je in jouw reactie nu ook spreekt over 40+ joinen. Als je dat ooit in je planning had staan,w aar was je dan met je hoofd toen je ons aanviel? Gewoon met je buren praten over dingen werkt toch veel beter in sommige gevallen?

Ik heb een beetje mijn twijfels bij je uitspraak dat je het niet voor yero en/of tinkie doet. Als ik jouw profiel mag geloven dan hou je meer van Yero dan van je eigen moeder.

joek op 31.07. om 23:18 uur
Nouja, Ful is een BG met 40+ maar ik kan je verzekeren dat er bij de zuidelijke spelers hier erg weinig sympathie is voor yero en met name Tinkie. We gaan er in elk geval niet vanuit dat Full erg lang gaat bestaan, en zelfs als ze overleven, Tinkie heeft de BG al een keer ernstig op scherp gezet en er hoeft weinig meer te gebeuren dan is de bg verleden tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Re: FUL Vs. 40+

oorlogsverklaring.gif

Het volgende bericht kwam vanuit Ronalddje. Ronalddje is ook een ex-speler van *SY* en had ook een dubbelrol, net als zluwdark11. Lot (tomman228) was de vroegere co van Ronalddje. Deze had gezegd in de tijd dat ze naar 40+ als co ging om te gaan werken voor *SY* in de vorm van een bondgenootschap met 40+ en een betere samenwerking. Deze beloftes zijn allemaal loos geweest gezien ze achter onze rug meer aan het stoken was tussen beiden partijen dan het goed te maken. Ook hier in onderstaande bericht is duidelijk te zien dat Lot in de tijden van de NAP de claimlijst in de war aan het schoppen is.

lot01.png

lot02.png

lot03.png

lot04.png

Als laatste stuk werd nog bevestigd door de nu Curam leider dat 40+ inderdaad de oorlog in de toekomst wil hebben.
40plus.jpg

Deze bewijzen doen ons geloven van kwaad spel in de toekomst. Wat doe je als de andere stam duidelijk plannen tegen je aan het maken is? Juist, dan sla jijzelf als eerste toe!
Dit hebben wij gedaan. Ons offensief is ingezet en tomman228 is onder andere de klos. De oorlog is begonnen, onze trouwe soldaten kiezen het oorlogspad.

Verdediger: tomman228
Doel: [[317] (388|646) C63

Aantal: 0 0 6678 0 2896 0 242 156 0
Verliezen: 0 0 6678 0 2896 0 242 156 0

Verdediger: tomman228
Doel: [[319] (385|645) C63

Aantal: 0 0 6910 0 2839 0 262 143 0
Verliezen: 0 0 6910 0 2839 0 262 143 0

Tomman228 valt terug aan, tevergeefs...
snipeda.jpg

Ook wordt het eerste dorp van 40+ al veroverd.

~B~ 691|237 FUL » DESTRUCTION (237|691) K62 9,790 loloo3 [40+] Sylar FTW [FUL] 2011-10-23 06:32:03

Verdediger: loloo3
Doel: ~B~ 691|237 FUL » DESTRUCTION (237|691) C62

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Toestemming: Gedaald van 27 naar -6

En blijkt stacken een iets te optimistisch wapen te zijn van 40+.

Verdediger: loloo3
Doel: feestjeuhhh (237|690) C62

Aantal: 36600 26100 60556 0 24437 0 2664 0 0
Verliezen: 36600 26100 60556 0 24437 0 2664 0 0

Maar het tegenoffensief van 40+ mag er ook wezen! Blijkbaar kunnen ze het niet alleen af want de hele garde van ~GoH~ heeft ook besloten zich in de oorlog te mengen door aanvallen te versturen onder andere op mij.

incommings40plus.jpg

971 aanvallen op een account die ver achter het front ligt. Dat moet wel héél serieus zijn...

De oorlogsstatistieken tot nu toe:
oorlogsstatistieken40pl.jpg

Wij wensen de tegenstander veel plezier toe. Dit is geen backstab zoals de mensen doen beweren maar puur een 'act of lightning' actie!
Waarom wachten tot jijzelf aangevallen gaat worden als je de tegenstander voor kan zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Succes aan beide partijen.. :)

Haal je even mijn foto en emailadres weg, voor dat TWteam dit doet?
 

DeletedUser

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Succes FUL + 40+ laat het een eerlijke en leuke oorlog zijn! :)
 

DeletedUser3368

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Haal je even mijn foto en emailadres weg, voor dat TWteam dit doet?

Bang dat mensen je gaan stalken + je foto in A1 formaat op hun muur gaan hangen? :rolleyes:
Heb het in ieder geval even bewerkt voor je...
 

DeletedUser

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Bang dat mensen je gaan stalken + je foto in A1 formaat op hun muur gaan hangen? :rolleyes:
Heb het in ieder geval even bewerkt voor je...

zeer trieste reactie van je Yero..
Gewoon aan de regels houden, meer vraag ik niet..

EDIT: Bedankt voor het veranderen :)
 

DeletedUser58575

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Interessante ontwikkeling. We kunnen dus aannemen dat nu de onderlinge partijen massaal tegenover elkaar staan, Astra* hier op zijn slofjes uit zal komen als de grote overwinnaar, en de 6e hond die er met het bot vandoor gaat?
 

DeletedUser

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Interessante ontwikkeling. We kunnen dus aannemen dat nu de onderlinge partijen massaal tegenover elkaar staan, Astra* hier op zijn slofjes uit zal komen als de grote overwinnaar, en de 6e hond die er met het bot vandoor gaat?

klopt helemaal, en ik kan daarom alleen maar zeggen: Chapeau Astra! Goed gespeeld!
En nee, dit is niet sarcastisch bedoeld.

Ik ga verder niet inhoudelijk in op bovenstaande zogenaamde bewijzen, omdat ik het grote onzin vind, maar dan nog, ookal heb ik het idee dat er meer speelt, alsnog well played van Astra!
 

DeletedUser3368

Guest
Re: FUL Vs. 40+

zeer trieste reactie van je Yero..
Gewoon aan de regels houden, meer vraag ik niet..

EDIT: Bedankt voor het veranderen :)

Over onrespectvol gesproken, voorgaande bewijzen zeggen genoeg. Ook de mensen die je inhuurt als vv. Gideon= HoKuZpOkUz, de speler die de dag ervoor nog kwam vragen of die FUL mocht joinen omdat hij teveel mensen in zijn eigen stam had zitten die er voor de veiligheid en de naam zaten.

[prive info verwijderd]

tomman228 vandaag om 14:18 uur
Lot.. says:
stuur Yero ff dat je als dank voor je bedprestaties nu ook op mn account mag

Bij deze;) Weet tegen wie je knokt;)

Yero FosGate vandaag om 14:36 uur
Je zou me blokkeren omdat je geen contact wilde met vijandelijke mensen. Heb eens een keer je erewoord hiervoor en ga daarna niet contact zoeken. Veel succes op het account.

P.s. afgelopen nachten heerlijk geslapen

Dus Lot, stop met je slechte gedrag door achter onze rug om te roddelen en de schuld in andermans schoenen te schuiven. En ook door jezelf in goed daglicht te zetten, dit verdien je verre van. Hopelijk geniet je van je prachtige lijst met incommings.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Praat niet over respect als je zulke opmerkingen maakt, die helemaal niets met TW te maken hebben..
Dan moet je ook niet raar opkijken als er nog onzinnigere antwoorden op komen.
 

DeletedUser48812

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Maar het tegenoffensief van 40+ mag er ook wezen! Blijkbaar kunnen ze het niet alleen af want de hele garde van ~GoH~ heeft ook besloten zich in de oorlog te mengen door aanvallen te versturen onder andere op mij.

Tja, Waar GoH altijd op onze steun kan rekenen.. is dat andersom ook het geval. Dat noemen ze nu trouw BG-schap.. daar kunnen jullie nog wat van leren vermoed ik :)

En blijkt stacken een iets te optimistisch wapen te zijn van 40+.
Verdediger: loloo3
Doel: feestjeuhhh (237|690) C62

Aantal: 36600 26100 60556 0 24437 0 2664 0 0
Verliezen: 36600 26100 60556 0 24437 0 2664 0 0

Inderdaad niet zo mooi, maar jullie kunnen er ook wat van hoor ;)
Verdediger: tinkywinky755
Doel: Kenzy 365 (285|698) C62

Aantal: 40000 42808 0 10 50 0 3 0 0
Verliezen: 33566 35922 0 8 42 0 3 0 0
 

DeletedUser50831

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Interessante ontwikkeling. We kunnen dus aannemen dat nu de onderlinge partijen massaal tegenover elkaar staan, Astra* hier op zijn slofjes uit zal komen als de grote overwinnaar, en de 6e hond die er met het bot vandoor gaat?

Woef!
 

DeletedUser

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Interessante ontwikkeling. We kunnen dus aannemen dat nu de onderlinge partijen massaal tegenover elkaar staan, Astra* hier op zijn slofjes uit zal komen als de grote overwinnaar, en de 6e hond die er met het bot vandoor gaat?

Nou, wat de toekomst betreft, die is onzeker. Stel Astra* blijft bestaan, dan hebben ze het offensief doorstaan. Maar dat wil niet zeggen dat ze geen verliezen hebben geleden, want dat hebben ze, zoals TI of DHBN. Dus om direct te zeggen dat ze dan de grote overwinnaars zijn, is misschien een voorbarige conclusie.

Mijn complimenten voor de resultaten die zijn geboekt. Zowel voor CCC16 (&FFF16) als voor Astra* die heel mooi stand heeft gehouden tegen de massa's
 

DeletedUser3368

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Tja, Waar GoH altijd op onze steun kan rekenen.. is dat andersom ook het geval. Dat noemen ze nu trouw BG-schap.. daar kunnen jullie nog wat van leren vermoed ik :)

Wij hadden een NAP terwijl jullie achter onze rug om naar dingen zaten te zoeken...Waarom zouden wij dus het woord trouwheid moeten leren?
 

DeletedUser48812

Guest
Re: FUL Vs. 40+

Ach.. laat FUL lekker draaien en keren tot ze een ons wegen... iedereen weet ondertussen dat het allemaal spaak liep na de fusie van Dice en SY. Er werden toen afspraken gemaakt over edelgrenzen.. maar daar had FUL nogal moeite mee zo bleek. Keer op keer over de grens gaan zorgde nogal voor wat irritatie en een grimmige sfeer.

Als vervolgens blijkt dat FUL via accounts als sluwdark indirect aanvallen doet op 40+ en later ook nog eens VV draait op Ronalddje om ons zo tegen te werken.. tja, dan ontstaat er inderdaad de gedachte dat FUL een dubbele agenda heeft. Zeker als je daar ook nog bij optelt dat FUL helemaal geen resultaten heeft geboekt in de CCC16.

Reden genoeg voor ons dus om ons zorgen te gaan maken, wanneer er plotseling ook nog eens allemaal BB's worden gepakt en uitgebouwdt langs ons front... Dat er vanaf dat moment ook gesprekken door ons gevoerd worden, om info te winnen kun je ons niet kwalijk nemen, en lijkt me ook zelfs meer dan logisch. Wij willen natuurlijk ook weten waar we aan toe zijn.


Maar het geeft niet hoor, we hadden niet anders van FUL (Yero) verwacht.. vuil spel is namelijk zijn handelsmerk. Ik ben blij dat, dat in 40+ gelukkig bij niemand opkomt, en daar ben ik dan ook erg trots op :)
 
Bovenaan