Fruit vs HEIDI

DeletedUser62361

Guest
lijkt er wel op zo te lezen, kan je beter gewoon samen met verwijderd blijven spelen.

btw hoe gaat het hier op w21 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62361

Guest
zwaar ;)

zo nu en dan toch nog zin in tw, blijf je toch houden na 5a6 jaar tw.

maar voor de rest lekker met mijn dochtje op stap, nu ze kan lopen word het alleen maar leuker ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt zo'n gevoel dat als ik hem erop zet ik een record ga krijgen van van rang 1 naar rang 100 te gaan xD

Valt ook wel mee heb jaar lang een 30 mil acc bijgehouden en die in de top 50 gehouden

Ah is het die verwijderd


Ik zal er alles tegen doen om onkruid zoals jij weg te houden van deze wereld. Daarbij neemt geen enkele topstam van het moment jouw in haar gelederen, aangezien je gewoon geen zak kunt.



Wesley was tenminste nog gewoon mee te praten. Bij P. mochten we de vv draaien en als het niet goed ging dan hadden we het gedaan. Destijds zelfs meer dorpen gepakt voordat Fruit. het account helemaal de puin in stampte.



Zeg maar gewoon dat hij die niet heeft hoor.
Haha had niet anders verwacht van je zoeperman en ik heb toen zelf ook meerdere vv's gedraaid die er wel blij mee waren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Valt ook wel mee heb jaar lang een 30 mil acc bijgehouden en die in de top 50 gehouden


Haha had niet anders verwacht van je zoeperman en ik heb toen zelf ook meerdere vv's gedraaid die er wel blij mee waren

maar dit (bijna) 30 mil acc moet je top 1 houden, kun jij die druk aan!@!@!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha als zoeperman me tegenstander is zeker

Jij kan geeneens 1k incs aan. Dat heb je wel bewezen op het account dat je hier destijds gehad hebt. Ik zou zeggen treed toe op moises (ookal raad ik het r en d niet aan) dan ga je eens wat meemaken. Een ding is zeker als jij op het account online bent spelen ze de nr 1 plaats zo kwijt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier voor iedereen de pm ie ik naar zoeperman heb gestuurt

He ik heb net terug zitten lezen van toen ik gekickt was en ik besef nu zelf ook dat wat ik heb gezegd dat dat niet juist was
Ik snap het nu ook dat je voor de stam hebt gekozen en de juiste keus heb gemaakt omdat ik toen inderdaad niet ervaren was en ook irritant was toen

Dus ik zal je niet meer lastig vallen en weer verdwijnen van het forum van w21 en wens je nog veel plezier in tw verder


En nogmaals het is miss een schrale troost maar heb er toch spijt van wat ik heb gezegd heb

Dus dit was me laatste post op het forum van w21
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier voor iedereen de pm ie ik naar jack heb gestuurt

He ik heb net terug zitten lezen van toen ik gekickt was en ik besef nu zelf ook dat wat ik heb gezegd dat dat niet juist was
Ik snap het nu ook dat je voor de stam hebt gekozen en de juiste keus heb gemaakt omdat ik toen inderdaad niet ervaren was en ook irritant was toen

Dus ik zal je niet meer lastig vallen en weer verdwijnen van het forum van w21 en wens je nog veel plezier in tw verder


En nogmaals het is miss een schrale troost maar heb er toch spijt van wat ik heb gezegd heb

Dus dit was me laatste post op het forum van w21

Daar gaat een geest van het verleden. Mission succesful ^^
 

DeletedUser62436

Guest
Erg fijn dat er zo ontopic gereageerd wordt :rolleyes:
Kom op fruit, geef nog eens wat statistieken, hoe gaat het in jullie oorlog? Wie zijn de echte floppers in heidi? Ik wil details :D
 

DeletedUser

Guest
Erg fijn dat er zo ontopic gereageerd wordt :rolleyes:
Kom op fruit, geef nog eens wat statistieken, hoe gaat het in jullie oorlog? Wie zijn de echte floppers in heidi? Ik wil details :D

Op het moment zijn de echte floppers in Heidi de spelers genaamd: Jhonnas en Red Gitano. Deze spelers hebben afgelopen Massa ervoor gezorgd dat wij Fruiters een dikke 500 dorpen gepakt hebben in totaal.

Stats:
Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: HEIDI

Timeframe: 10/05/2013 12:48:25tot24/07/2013 06:46:32

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 546
Kant 2: 19
Verschil: 527

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,052,817
Kant 2: 176,165
Verschil: 4,876,652

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Pfffff Zo hé, dat gaat lekker daar. Had van Red gitano eigenlijk wel beter verwacht.
 

DeletedUser63278

Guest
Heidi onderneemt nog maar weinig tegenover fruit, zonde.

Gisteren een mini actie met 50 clears op enkele dorpen maar heeft enkel weer veel odd opgeleverd :D
 

DeletedUser

Guest
Achaj, HEIDI faalt nu, overduidelijk. Ik had nochtans hogere verwachtingen van hen. Godb ezid Fruigt ;)
 
Bovenaan