Fruit vs HEIDI

DeletedUser

Guest
Heidi wat een prestaties deze oorlog al :rolleyes::p doe eens beter jullie best :D
 

DeletedUser

Guest
Heidi wat een prestaties deze oorlog al :rolleyes::p doe eens beter jullie best :D

In plaats van op te scheppen zorg maar is dat jullie dorpjes van Heidi binnenharken...

En ik word wel een beetje moe van al die posts hier. Van de 10 posts zijn 6 posts over dat Heidi noob is en dat ze meer moeten presteren :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Verschroeiende statistieken.

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: HEIDI

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 2
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 46,884
Kant 2: 17,677
Verschil: 29,207

chart
 

DeletedUser

Guest
In plaats van op te scheppen zorg maar is dat jullie dorpjes van Heidi binnenharken...

En ik word wel een beetje moe van al die posts hier. Van de 10 posts zijn 6 posts over dat Heidi noob is en dat ze meer moeten presteren :rolleyes::rolleyes:

Sinds wanneer heb je zo'n ego? Zoals we al meermaals gezegd hebben zijn onze aanvallen een reactie op de aanvallen die door HEIDI verzonden zijn. Dus niet als doel om te edelen, maar om bij hun te slopen. De volgende zet is aan ons en dan gaan we ze laten zien hoe het wel moet als je een massa uitvoert ;)
 

DeletedUser

Guest
In plaats van op te scheppen zorg maar is dat jullie dorpjes van Heidi binnenharken...

En ik word wel een beetje moe van al die posts hier. Van de 10 posts zijn 6 posts over dat Heidi noob is en dat ze meer moeten presteren :rolleyes::rolleyes:

We scheppen niet op :D we scheppen een beeld van de realiteit:p
 

DeletedUser63278

Guest
Sinds wanneer heb je zo'n ego? Zoals we al meermaals gezegd hebben zijn onze aanvallen een reactie op de aanvallen die door HEIDI verzonden zijn. Dus niet als doel om te edelen, maar om bij hun te slopen. De volgende zet is aan ons en dan gaan we ze laten zien hoe het wel moet als je een massa uitvoert ;)

Ik hoop dat HEIDI zich een beetje herpakt want nu pakken we 8 dorpen zonder dat voor oog te hebben.
Onze actie was een reactie op de kop over kl.t.n actie van HEIDI en daar worden al enige resulaten getoont van hoe het moet en vooral hoe het niet moet., check de ratio....

1 HEIDI 1 8 40.229.132 37.107.560
2 Erotisch Fruit 8 1 20.888.989 151.499.031

We komen HEIDI, wees er klaar voor en de hulp inroepen van Lemon is een beetje flauw he :D

Ps: proficiat Warre met je N° 1 plaats OD
 

DeletedUser60153

Guest
Sinds wanneer heb je zo'n ego? Zoals we al meermaals gezegd hebben zijn onze aanvallen een reactie op de aanvallen die door HEIDI verzonden zijn. Dus niet als doel om te edelen, maar om bij hun te slopen. De volgende zet is aan ons en dan gaan we ze laten zien hoe het wel moet als je een massa uitvoert ;)

Mag ik je erop attenderen dat de massa op plague eigenlijk een morele stoot moest uitdelen en er eigenlijk alleen van Klaus geedelt zou worden? Daarnaast is een sloopmassa leuk, maar dat moet je kunnen met minder clears. Een sloopmassa moet niet in de weg van een edelmassa staan.

En 8 dorpjes, tja, weet je dat kan gebeuren. Zelfs Warpapa verloor 8 dorpjes aan The dietstructor. Betekent niet direct dat je de hele oorlog gaat winnen.
 

DeletedUser63278

Guest
Edelen bij deze was geen doel op zich.

Doch wanneer de edels van Heidi begonnen te wandelen heeft het accie Toxi alle clusterfucks van HEIDI uit zen cluster kunnen wegwerken (lees 8 dorpen) wat dan weer een mooi strategisch voordeel heeft opgeleverd.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat je zelfs moet clusterfucken op kleine bb dorpjes omdat je anders als je edels doodlopen..
En jah je kan eens 8 dorpen verliezen.. maar de moeite niet eens nemen om ze proberen terug te nemen ??

@Cornetto: Bedankt ;)

@Freso: Staat de sloopmassa dan in de weg van onze edelmassa ? Er zijn ook niet veel clears gebruikt voor die sloopmassa hoor. Als je uitrekent hoe veel aanvallen er verstuurd zijn, en weet dat deze verstuurd zijn uit een minimum aantal accies van Fruit...
Zie je al meteen hoe weinig clears er verstuurd zijn van onze kant.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer heb je zo'n ego? Zoals we al meermaals gezegd hebben zijn onze aanvallen een reactie op de aanvallen die door HEIDI verzonden zijn. Dus niet als doel om te edelen, maar om bij hun te slopen. De volgende zet is aan ons en dan gaan we ze laten zien hoe het wel moet als je een massa uitvoert ;)

Hoezo zo'n ego? En ik heb nu al zin in jullie volgende actie dan :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Onwaarheden wel jah.. Maar dit is waarheid, dus wat is je probleem ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Kom je alwéér met je grapje, je valt wat in herhaling.

-Toxication- 21.05.13 17:37
Ohhh HEIDI kan het niet alleen aan whahhaha :p
_______________________
Met vriendelijke groeten,
Warre ([player]-Toxication-[/player])

maximus88 21.05.13 17:37
Dat vind ik dan weer een vage conclusie.

.Quo ~ As Sour As Lemon

maximus88 21.05.13 17:39
Als jullie gratis clears aangeboden zouden krijgen zouden jullie die natuurlijk weigeren :)
Rare jongens die [ally]Fruit.[/ally]'ers.

.Quo ~ As Sour As Lemon

-Toxication- 21.05.13 17:39
I was joking...
But I like you ^^
_______________________
Met vriendelijke groeten,
Warre ([player]-Toxication-[/player])


(Voor de buitenstaanders: maximus88 wordt aardig afgebroken door Hap!, en aagezien ik het zonde vind om de clears verdedigend dood te laten gaan heb ik ze op warre afgestuurd, gewoon omdat het kan en omdat ik HEIDI wel een sympathieke stam vind.)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus Lemon helpt HEIDI.. inderdaad !
Is wel zeer logisch als je wordt "afgebroken" door een stam dat je niet die stam aanvalt maar iemand 200 uur verder jah :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is heel wat anders dan dat HEIDI "de hulp inroept van Lemon" ;)
Maargoed, daarom heet het hier propaganda denk ik hè.
 

DeletedUser62436

Guest
Tja van lemon wisten we al dat het niet zulke geweldige leden bevat :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Hangt er allemaal vanaf hoe je het bekijkt...
Maar je kan de stelling "HEIDI roept de hulp van Lemon in" idd als propaganda zien..
 
Bovenaan