FRIEND vs [BOK]

DeletedUser25273

Guest
Getuige een aantal dorpsnamen van Lijpe Loetje (Fijn en Vredig.) vond [BOK] het wat te rustig aan de grens. Nou zijn wij bij FRIEND niet de beroerdste, dus hebben we wat troepen uit wandelen gestuurd naar zijn koninkrijkje.

De stand voor aanvang van deze schermutselingen:

Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
85 Lijpe Loetje 45,54 Mio.

Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Stamnaam Verslagen
18 Friends stand United 289,87 Mio.


Side 1:
Tribes: Friend
Players:

Side 2:
Tribes: [BoK]
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 63
Kant 2: 22
Verschil: 41

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 601,060
Kant 2: 211,637
Verschil: 389,423

image.php
 

DeletedUser24129

Guest
Het zat er aan te komen. Het was nog geen echte oorlog, maar dat we nou vriendjes waren kan ook niet gezegd worden :p

Ik hoop dat op dit topic minder gespammed en onzin vertelt zal worden dan op BOK vs BP|CM.

Moge de beste winnen :)
 

DeletedUser

Guest
Het zat er aan te komen. Het was nog geen echte oorlog, maar dat we nou vriendjes waren kan ook niet gezegd worden :p

Ik hoop dat op dit topic minder gespammed en onzin vertelt zal worden dan op BOK vs BP|CM.

Moge de beste winnen :)

suc6 friend ;) nu wachten op mijn aanvallen ....:(
 

DeletedUser10303

Guest
Go girls ^^

Ik zou niet weten wie dit gaat winnen maar veel succes allebei!!
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk vooral friend succes gewenst :)

Hopen op een leuke strijd.
 

DeletedUser19953

Guest
Friend veel succes. Je zult het nodig hebben.
Ps: volgende keer beter organiseren. ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beiden.
Hoop 'n beetje op Friend, alleen omdat ze stukken kleiner zijn en toch lef hebben:)
 

DeletedUser19953

Guest
Tijd zal duidelijk maken wie zal winnen. Maar, effe. Deze oorlog is toch al bezig sinds tijden van TD. Waarom nu pas een topic maken.
 

DeletedUser24129

Guest
Het was nooit echt een vurige oorlog, of een oorlog met veel overnames/aanvallen. Ik denk dat Friend nu meer actie wil.
 

DeletedUser25273

Guest
Friend veel succes. Je zult het nodig hebben.
Ps: volgende keer beter organiseren. ;)

Het is een spel, niet ons werk, we worden er niet voor betaald. Perfectie kost veel tijd, die moet je maar net willen investeren. Getuige eerdere aanvallen van jullie op sprata en ISvennyI, snap ik eigenlijk niet waarom je onze organisatie zo slecht vindt, die van jullie was een stuk beroerder.
 
Bovenaan