Fresh! versus Cor.

DeletedUser10597

Guest
Wat wil je daarmee zeggen? =D Dat weet ik toch? :') x

hij heet ook yoeri.....:D


maja leave nieuwe wonder...moet het nog zien..

je hebt tanuzzo dat lijkt me al vervelend
je hebt al onze leden die tegen lock aanliggen in je stam genomen( bijna allemaal) dus die krijgen het zwaar.
punt 3. je hebt wellicht straks fresh, oud cor leden, en lock op je...dan moet je wel een heel groot wonder zijn om te overleven.


punt 3 is meer speculeren dan iets anders, maar ik zie het nog wel gebeuren.
 

DeletedUser30947

Guest
Allison will never "die" we/I love her!

:D idd ^^ Lock zal haar denk niet aanvallen want er is een misverstand geweest betreft het account :p maar denk eerder dat lock aahr zal helpen :D en uitzondering zoiezo ik uit Roar :D
 

DeletedUser14488

Guest
:D idd ^^ Lock zal haar denk niet aanvallen want er is een misverstand geweest betreft het account :p maar denk eerder dat lock aahr zal helpen :D en uitzondering zoiezo ik uit Roar :D

Kijk eens goed, wie zei dat lock me ging aanvallen, makedonija, en ook al zijn we goede maatjes, toch makedonija? (a)

Het is een spel en ik ga hem heus niet anders bekijken omdat ik in zijn weg lig. Dat is het spelletje.

Daarbij, oud-cor is edelvoer.
Fresh, nuja, die gaan het druk hebben met Lock :)

Thannxxx @Mattyy :D x
 

DeletedUser10597

Guest
Kijk eens goed, wie zei dat lock me ging aanvallen, makedonija, en ook al zijn we goede maatjes, toch makedonija? (a)

Het is een spel en ik ga hem heus niet anders bekijken omdat ik in zijn weg lig. Dat is het spelletje.

Daarbij, oud-cor is edelvoer.
Fresh, nuja, die gaan het druk hebben met Lock :)

Thannxxx @Mattyy :D x

ja zeker want monique gaat ons allemaal dood maken:)
 
Bovenaan