Foxhound vs The Outlanders

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

In dit bericht melden wij de leiding van Foxhound dat de oorlog met The Outlanders is verklaard.
~T.O~ (The Outlanders) heeft ons aanvallen gestuurd, dit word niet geaccepteerd bij ons dus zal er een antwoord volgen.

Wij wensen ~T.O~ veel succes in de oorlog met ons.

Persoonlijk hoop ik dat het hier geen groot spamm topic zal worden, houd het ontopic als er over de oorlog gesproken wil worden.

Laat de beste winnen.

Met vriendelijke groet,
Darkxt(mera)
Stamleider Foxhound.
 

DeletedUser

Guest
Succes beide :)

graag veel leuke rapportjes zo voorkomje spamm :D
 

DeletedUser

Guest
Succes TO
laten we natuurlijk hopen dat Foxhnd en L-fox winnen
 

DeletedUser

Guest
succes, ik ben voor foxhound want tegen family zijn the outlanders toch niet zo sterk :D
 

DeletedUser7025

Guest
Succes, jullie zullen het beiden nodig hebben denk ik:) Leuke strijd.
 

DeletedUser

Guest
Zou misschien eens de eerste echte oorlog kunnen worden op w12. Vorige zijn allemaal zo uitgedraaid dat na 1-2maanden de oorlog stil ligt. Fobie is er wel in geslaagd om oorlog te winnen, maar het is misschien wel terecht dat dit niet te hoog ingeschat wordt. Aangezien Syca nu niet de topstam was. Al zaten er wel aantal goede spelers in en was er zeker wel samenwerking
 

DeletedUser

Guest
Succes ~T.O.~.

Dat gezegd hebbende, ik geef deze oorlog hooguit een maand. Tegen die tijd zal foxhnd wel doorhebben dat het recruteren van Fidel en zijn vriendjes de moeite niet waard is.
 

DeletedUser38767

Guest
Hup Fxhnd en L-Fox! go fidel! maak ze af! 't is alleen al door de succes-wensingen spam...:eek: al leuke eerste edelberichtjes :D. bij sommige hoeven ze vast maar 2 urr te lopen ofzo
 
Bovenaan