Foutmelding bij deffen.

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hallo mannen... een tijdje terug heb ik deze vraag gesteld en toen kon niemand hem oplossen;

https://gyazo.com/612678290d68b1450581aefef714f1fc

Deze blijf ik continu krijgen zodra ik incs heb. Ik wil naar een andere pagina (bijv incs pagina) en hij geeft hem. Keer op keer... Zodra ik rustig account onderhoud voer, no problemo.

Word er moederloos van ;( heeft al vaker snipes/recaps van me genaaid.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik denk dat het zich toch op je computer bevindt. Addware of spyware of hoe die dingen allemaal heten. Je kunt je cookies wissen en je cache legen, maar ik vrees dat dat in dit geval niet werkt. Ik raad je aan om je computer eens goed te scannen op addware/spyware/virussen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik denk dat het zich toch op je computer bevindt. Addware of spyware of hoe die dingen allemaal heten. Je kunt je cookies wissen en je cache legen, maar ik vrees dat dat in dit geval niet werkt. Ik raad je aan om je computer eens goed te scannen op addware/spyware/virussen.

Allemaal gedaan, en nog eens gedaan maar niks te vinden... Laatste keer van Warre al een scanner gebruikt ook die doet niks.

Het is ook ENKEL op TW, Nergens anders.
 

DeletedUser72568

Guest
Dit ligt niet aan het spel zelf in ieder geval. Als je scripts, extensies oid hebt staan kan het daar van komen.
Beste is al je scripts verwijderen en van een betrouwbare bron herinstalleren.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dit ligt niet aan het spel zelf in ieder geval. Als je scripts, extensies oid hebt staan kan het daar van komen.
Beste is al je scripts verwijderen en van een betrouwbare bron herinstalleren.

Dacht inderdaad ook aan me scripts. Toch raar dat de error dan niks met een script te maken heeft aar van een UCL? lol.

Heb wat scripts verwijderd/uitgezet maar heb toch alles van bekende sites.
 

DeletedUser72568

Guest
Nja, ik heb een paar jaar geleden een 1-april grap in een (oud, zeer oud) script gestopt. Die liet na een paar pagina's (alleen op 1 april) je het gevreesde acc gebant scherm zien waar je geen support op kon indienen. :p

Wie weet heeft er iemand met een script gespeelt en is die een fan van UCL of gewoon je ff voor de gek wilt houden.
Als het nog eens voorkomt, onthoud dan ff op welke pagina, dan kun je al scripts gericht filteren. ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nja, ik heb een paar jaar geleden een 1-april grap in een (oud, zeer oud) script gestopt. Die liet na een paar pagina's (alleen op 1 april) je het gevreesde acc gebant scherm zien waar je geen support op kon indienen. :p

Wie weet heeft er iemand met een script gespeelt en is die een fan van UCL of gewoon je ff voor de gek wilt houden.
Als het nog eens voorkomt, onthoud dan ff op welke pagina, dan kun je al scripts gericht filteren. ;)

Haha ;P.

Zoals ik zei komt hj met deffen, overzichten scherm en inc scherm. Maar ook als ik inlog of naae een dorp ga. Zou haast zeggen in Sangu.
 

DeletedUser72568

Guest
Sws def scripts eens opnieuw installeren dan, sangu van de officiele pagina halen ook.
Zijn al je scripts leesbaar? (dus niet in 1 lijntje code ofzo)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Sorry dit topic ff laten liggen tijdens mijn weekend.

Heb na wat zoeken heel brutaal gewoon de IT afdeling van het UCL gemailed (a). Ze reageerde heel vlot en wisten me direct te vertellen dat de foutmelding gaat om een geluids fragment wat van hun is en niet meer in gebruik is. Ik vermoed dat het ging om mijn ''Aanvals Gong'' script wat ik al een tijd heb en het van de week iniedergeval niet werkte bij het deffen. Oftewel mijn pagina zou crashen zodra er een inc bij komt, wat het onregelmatige crashen dus zou veroorzaken.

Heb hem verwijderd inmiddels en zodra ik weer incs krijg (laat dit geen verzoek zijn btw lol) zal ik t merken :p.
 

DeletedUser79518

Guest
Bedankt voor de goede ideeën om te brengen. Ik weet veel meer :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan