[Forumvraag] - Ik post en het komt er niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2772

Guest
Hallo!

Normaal mag je hier alleen vragen over het spel plaatsen maar ik vond nergens een topic waarin je vragen over het forum mag posten.

Verhaal: Ik heb bij "Ideeën" een goeduitgewerkt plan gepost over poortwachters. Er staat dat dit eerst wordt gelezen door de mods of admin. Maar vanochtend zag ik bij ideeën een nader topic staan dat er al staat VOOR het mijne, die ik eerder gepost had...

Vraag: Waarom is dit zo?
 
Reactiescore
2.493
als de admins het niet toestaan, het zelf een onmogelijk idee vinden en dergelijke wordt dat niet toegelaten en zal je dat topic nooit zien.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb jouw idee niet goedgekeurd, omdat we jouw idee al hadden. Als je de search gebruik, vind je de thread zeker. Ik heb deze idee al aan de admins doorgegeven en ze was niet goedgekeurd, maar ze weten van deze idee en misschien komt het in een paar manden of zo wel ;)
 

DeletedUser2772

Guest
Ik heb jouw idee niet goedgekeurd, omdat we jouw idee al hadden. Als je de search gebruik, vind je de thread zeker. Ik heb deze idee al aan de admins doorgegeven en ze was niet goedgekeurd, maar ze weten van deze idee en misschien komt het in een paar manden of zo wel ;)


In de search vond ik alleen iets over poortwachters die de poort sluiten. Niet over poortwachters die alarm slaan in het dorp en kunnen vertellen welk soort troepen ij de aanval betrokken zijn.

Toch jammer dat het (nog) niet is goedgekeurd.

(slotje)
 

DeletedUser

Guest
vind het juist goed dat serieuze dingen gescreend worden op nieuwe topics want dan lezen ook de mensen die niet van zinloze topics houden (val ik niet onder hoor) :D ik heb al gemerkt dat de boel hier goed gemod wordt en rechtvaardig dus maak je er geen zorgen over, zelfs mij tolereren ze hier :p

over alarmslaan, als het voor 40 cent pob oid kan vind ik het best een idee om een sms te kunnen krijgen als iemand mijn dorp aanvalt (evt pas na de afbreken tijd dat ze me niet failliet kunnen maken) en bv maximaal 2 per dag ofzo. voor als ik laveloos op bed lig :rolleyes: nu kan ik volgens mij wel via een php script de berichten doorsturen naar mijn telefoon maar dan is het misschien al te laat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan