Forummoderatie W26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen,

Jullie krijgen vanaf vandaag een nieuwe forummoderator genaamd Heulsen. Ik ben sinds enkele dagen begonnen aan mijn proefperiode.

Ik ben dus Heulsen, 16 jaar oud, en wonend in België. Ik volg informaticabeheer in het 5de jaar.

Over het modereren, ik ben pas nieuw. Dus ik ga eerst even lezen wat er allemaal heerst op het forum. Wel heb ik speciale aandacht voor volgende regels:

Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

Het vernoemen van spelers bij hun Real life naam in plaats van hun forum of game-naam is niet toegestaan. Je dient dus, als je iemand aanspreekt te verwijzen naar zijn naam op het forum (waar hij/zij zelf mee post) of zijn actieve spelnaam.

Verder kunnen jullie me altijd een forumPM sturen als jullie vragen/opmerkingen en dergelijke hebben.

Vele groetjes,

Heulsen
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Vanaf heden zal ik (bik en rode trap) als nieuwe moderator die net aan zijn proefperiode is begonnen hier als forum moderator komen.

Ik ben op het moment 18 lentes jong en woon in het prachtige Hengelo. Momenteel studeer ik Bedrijfseconomie aan het Saxion in Enschede, in mijn tweede jaar.

Wat betreft mijn stijl van modereren: Ik ben een persoon die van mening is dat we dit forum samen toegankelijk houden voor spelers die hier al langer vertoeven en nieuwe spelers, daarom hoop ik dat we de kleine moeite kunnen nemen om RL-namen zo veel mogelijk te vermijden en de nickname van de speler die je aanspreekt te gebruiken (Dus ook geen gebruik van afkortingen van voornamen. Bij meerdere spelers op 1 account kun je de forumnaam van de persoon waartegen je praat gebruiken :)).

Mochten er vragen/opmerkingen zijn omtrent mijn figuur/handelen hier op het forum kun je me altijd contacteren via PM en ik zal dan proberen er zo snel mogelijk op te reageren en eventuele problemen op te lossen.

Ik hoop op een fijne en lange samenwerking!

Groet,
Bik en rode trap
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Hoi Bik :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou, ik ben gewoon gestopt met forum modden hoor :p Ik was jullie niet beu
 

DeletedUser51839

Guest
Veel succes ;)
Ook met je studie bedrijfseconomie.
Die worden met de jaren zwaarder, geloof me ;)
 

DeletedUser

Guest
Veel succes ;)
Ook met je studie bedrijfseconomie.
Die worden met de jaren zwaarder, geloof me ;)

Dat heb ik gemerkt ja, haha. Eerste jaar stelde niets voor maar dit jaar is toch al wel pittig :).

Bedankt iig allen, ik gooi em weer op de lock :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14894

Guest
Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht al wel weten ben ik de nieuwe forum moderator van het altijd mooie forum van wereld 26.
Mijn naam is Johan, 22 jaar jong en student aan saxion hogeschool in Enschede. Hier studeer ik biologie en medische laboratoriumonderzoek, leerjaar 3 momenteel.

Ik beheer naast het forum van w26 ook het forum van w29 en de speed, en indien jullie een goed idee hebben dan zal ik ook die afhandelen bij het ideeën forum!

Indien er vragen zijn, stel die dan gerust middels een pm!

Met vriendelijke groet,

Johan
 

DeletedUser62436

Guest
Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht al wel weten ben ik de nieuwe forum moderator van het altijd mooie forum van wereld 26.
Mijn naam is Johan, 22 jaar jong en student aan saxion hogeschool in Enschede. Hier studeer ik biologie en medische laboratoriumonderzoek, leerjaar 3 momenteel.

Ik beheer naast het forum van w26 ook het forum van w29 en de speed, en indien jullie een goed idee hebben dan zal ik ook die afhandelen bij het ideeën forum!

Indien er vragen zijn, stel die dan gerust middels een pm!

Met vriendelijke groet,

Johan

Van harte welkom op het w26 forum :)
En suc6 met het in toom houden van onze alom geliefde Quiem! spelers :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan