Forum moderator Casual

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Hallo allemaal!

Vanaf vandaag ben onder andere ik jullie forum-moderator. Jullie komen niet van me af. Voor de mensen die mij nog niet kennen: Mijn naam is Aldo, ben een jongen van 20 jaar, ben net een nieuwe studie begonnen voor facility manager. Als er vragen zijn zie ik die vanzelf wel verschijnen.

Ik stimuleer graag initiatieven voor competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. In dit algemenen casual-forum wil ik (met jullie hulp!) een aantal contest concepten die ik heb staan uitdenken/uitwerken. Hierbij is feedback en hulp welkom.

Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn. Is sommige topics zal dit eerder het geval zijn dan in andere. Als jullie zelf een overtreding spotten aarzel dan niet om deze te melden, dan zorgen we samen voor een mooi, respectvol en overzichtelijk forum. We gaan er wat leuks van maken!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hey allen :D

Vanaf vandaag mod ik samen met Aldo het "nieuwe" Casual forum.

Voor de mensen die me nog niet kennen; ik ben Duncan, 19 jaar uit Rotterdam.
At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de University College Roosevelt, in Middelburg en ben ik halverwege m'n tweede semester.

In m’n vrije tijd, waar ik enorm veel van heb, spam ik de boel hier onder en doe ik zo af en toe wat games.
Ik speel heel soms CoD, Overwatch en wil ook eens een poging wagen met Fortnite. (Drop vooral tips en je PSN :D)
Verder speel ik vrij vaak Hearthstone, dus mocht iemand zin hebben om gerekt te worden, let me know!

Wat TW betreft ben ik geen ster, na W51 (Auf der Jagd) heb ik eigenlijk niet veel meer gespeeld en ben ik vooral blijven plakken vanwege de leuke mensen.
Ben nu wat aan het kloten op Classic, maar daar blijft het ook wel bij.

Qua modden zul je van mij niet heel veel last hebben; mits de boel niet uit de hand loopt.
Ik ben hier vooral om contests te organiseren en discussies te begeleiden in de hoop dat de activiteit wat terugkomt.
Ik hoop dan ook dat ik eigenlijk niet vaak hoef in te grijpen, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Als je iets ziet waarvan je toch twijfelt, aarzel dan niet om het te melden, dan zal ik er wat scherper naar kijken. Ook ik zie wel eens dingen over het hoofd.

Tot slot kun je me altijd PM’en voor een praatje over wat dan ook; muziek, games, hobby’s,whatever you want.
Feedback over m'n modden mag ook altijd, en als je klachten/input over een wereld hebt (zoals nu met de casualrange) dan mag je dat ook laten weten. Graag zelfs!

Ik sta altijd open voor een gesprek ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan