Forum moderatie Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56459

Guest
Kan me niet voorstellen dat ik jou daar heb gebackstabd, maar speel daar bijna 2 jaar niet meer.

Was ook 2-3 maand na de start al ofzo, ben sindsdien ook niet her begonnen.
Maar je hebt me daar wel degelijk gebackstabbed en me dan op het AF nog eens zwart gemaakt omdat je me "ownde"
 

DeletedUser

Guest
Was ook 2-3 maand na de start al ofzo, ben sindsdien ook niet her begonnen.
Maar je hebt me daar wel degelijk gebackstabbed en me dan op het AF nog eens zwart gemaakt omdat je me "ownde"

Dan moet er wel heel veel reden voor zijn geweest, maar kan me dit in ieder geval totaal niet herinneren.
 

DeletedUser56459

Guest
Dan moet er wel heel veel reden voor zijn geweest, maar kan me dit in ieder geval totaal niet herinneren.

Nee hoor geen enkele reden :)
Enkel dat je naar de vijand overstapte en me toen in de nacht aanviel, werd wakker, bijna al mijn off/def weg en wat dorpjes.

We hadden voordien zelfs contact met elkaar in PM. Alles wees erop dat we gewoon vrienden waren en dan dat.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor geen enkele reden :)
Enkel dat je naar de vijand overstapte en me toen in de nacht aanviel, werd wakker, bijna al mijn off/def weg en wat dorpjes.

We hadden voordien zelfs contact met elkaar in PM. Alles wees erop dat we gewoon vrienden waren en dan dat.

Van wat ik kan vinden zat ik al zo'n 1,5 maand niet meer bij je in de stam en van wat ik me kan herinneren hadden we ook geen pbg? Aangezien het toen en nu nog steeds bij jou overgekomen is als een stab, wil ik daarvoor dan mijn excuses aanbieden en als je het er verder nog over wil hebben graag een pm of skype ;)
 

DeletedUser56459

Guest
Oh vreemd, dacht dat je paar dagen uit de stam was en het toen deed.
Of we een BG hadden weet ik ook niet meer. Ik kan me precies toch nog herinneren dat ik je wat vertrouwelijke info gaf. Maar kan dus helemaal mis zijn. Ik zag het toen als backstab dat weet ik nog goed. Maar als ik het nu herbekijk snap ik het zelf ook niet echt.

Laatste hierover.
 

DeletedUser

Guest
Goedenavond w36 spelers,

Ik ben Stefan, 18 jaartjes en sinds kort forummod.
Doe momenteel de opleiding hbo informatica, waar ik in het eerste jaar zit.
Vanaf vandaag zal ik mee gaan modereren op dit forum onder andere.

Voor een gesprek kan je me altijd een pm sturen ;)

Groetjes,
Drunken Baby

Ook hier succes :)
 
Reactiescore
31
Goed. Nu maak ik dit één keer duidelijk:

Bij het erbij betrekken van het persoonlijk leven, in een beledigende manier
Mocht je dit doen, na deze laatste waarschuwing, dan zal je een berisping krijgen ter waarde van 3 punten.

Bij het erbij betrekken van het persoonlijk leven
Mocht je dit doen, na deze laatste waarschuwing, dan zal je een berisping krijgen ter waarde van 1 punt.

Bij het schelden, of ongepast taalgebruik
Mocht je dit doen, na deze laatste waarschuwing, dan zal je een berisping krijgen ter waarde van 1 tot 3 punten, ligt aan de ernst.

Dus, als men nog één keer hier ergens op het forum mensen gaat beledigen of iets anders zal er hard ingegrepen worden. Ik zal dit forum de komende tijd in de gaten houden en extra streng modereren. Gedragen jullie je niet, dan komt de banhamer langs. Het ligt dus compleet aan jullie zelf.

Bovenstaande berispingen, qua punten of berisping, kan vanaf geweken worden door mij. Dit is tevens een tijdelijke extra strenge maatregel.

Groetjes,
Dao

Edit: Erg jammer dat dit zo moet.
 

DeletedUser59685

Guest
Ik vind het niet jammer, het is juist goed want het is zeker nodig.
 
Reactiescore
31
Hoe ik het ook bedoel, het maakt niet uit. Het is gewoon ernstig dat ik hier zo in moet grijpen. Begrijp dus goed dat jullie onder een loep liggen en dat alles extra zwaar berispt wordt. Let dus op je spam/offtopic, dit kan anders heel hard gaan.

Hoe zwaar de straffen blijven, of dat we snel weer terug kunnen naar de normale gang van zaken ligt aan jullie. Het ligt geheel aan hoe jullie je gedragen hier de komende tijd.
 

DeletedUser1206

Guest
Hoe ik het ook bedoel, het maakt niet uit. Het is gewoon ernstig dat ik hier zo in moet grijpen. Begrijp dus goed dat jullie onder een loep liggen en dat alles extra zwaar berispt wordt. Let dus op je spam/offtopic, dit kan anders heel hard gaan.

Hoe zwaar de straffen blijven, of dat we snel weer terug kunnen naar de normale gang van zaken ligt aan jullie. Het ligt geheel aan hoe jullie je gedragen hier de komende tijd.

Jij bent hier toch om in te grijpen? anders hadden we geen mods nodig he ;). Dingen extra zwaar gaan berispen slaat kant nog wal want dan kan je net zo goed je strafsysteem weggooien. Graag met normale maatstaven dingen bestraffen en geen gekke dingen gaan doen he:D
 

DeletedUser19172

Guest
Ik wist niet dat ze tegenwoordig mensen uit noord korea inhuren om het tw forum te bewaken.
 

DeletedUser66265

Guest
Jij bent hier toch om in te grijpen? anders hadden we geen mods nodig he ;). Dingen extra zwaar gaan berispen slaat kant nog wal want dan kan je net zo goed je strafsysteem weggooien. Graag met normale maatstaven dingen bestraffen en geen gekke dingen gaan doen he:D

tuurlijk wel, je hebt spammen/of topic gaan/ongepast woordgebruik e.d.
en je hebt hetgeen wat zakitaki hier vertoonde..

Die eerste categorie grijpen mods vaak te snel onnodig in, maar af en toe moet dat gewoon.
Wat hier gebeurde mag alleen gewoon niet gebeuren, en is eigenlijk triest dat het is gebeurd.
Ik vind het daarom ook goed van de mod dat hij hier extra op let en zwaardere straffen uitdeelt.

Het woord respect is zakitaki namelijk onbekent, dus der kan van alles voorbij komen op dit forum..




Nogmaals pluim voor de mod (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan