DeletedUser
Guest
Toch geen backstabber als mod :/
Leg uit ?
Toch geen backstabber als mod :/
Kan me niet voorstellen dat ik jou daar heb gebackstabd, maar speel daar bijna 2 jaar niet meer.
Was ook 2-3 maand na de start al ofzo, ben sindsdien ook niet her begonnen.
Maar je hebt me daar wel degelijk gebackstabbed en me dan op het AF nog eens zwart gemaakt omdat je me "ownde"
Dan moet er wel heel veel reden voor zijn geweest, maar kan me dit in ieder geval totaal niet herinneren.
Nee hoor geen enkele reden
Enkel dat je naar de vijand overstapte en me toen in de nacht aanviel, werd wakker, bijna al mijn off/def weg en wat dorpjes.
We hadden voordien zelfs contact met elkaar in PM. Alles wees erop dat we gewoon vrienden waren en dan dat.
Goedenavond w36 spelers,
Ik ben Stefan, 18 jaartjes en sinds kort forummod.
Doe momenteel de opleiding hbo informatica, waar ik in het eerste jaar zit.
Vanaf vandaag zal ik mee gaan modereren op dit forum onder andere.
Voor een gesprek kan je me altijd een pm sturen
Groetjes,
Drunken Baby
Ik vind het niet jammer, het is juist goed want het is zeker nodig.
dank hiervoor, sta helemaal achter je
Hoe ik het ook bedoel, het maakt niet uit. Het is gewoon ernstig dat ik hier zo in moet grijpen. Begrijp dus goed dat jullie onder een loep liggen en dat alles extra zwaar berispt wordt. Let dus op je spam/offtopic, dit kan anders heel hard gaan.
Hoe zwaar de straffen blijven, of dat we snel weer terug kunnen naar de normale gang van zaken ligt aan jullie. Het ligt geheel aan hoe jullie je gedragen hier de komende tijd.
Jij bent hier toch om in te grijpen? anders hadden we geen mods nodig he . Dingen extra zwaar gaan berispen slaat kant nog wal want dan kan je net zo goed je strafsysteem weggooien. Graag met normale maatstaven dingen bestraffen en geen gekke dingen gaan doen he