Forum mod heeft zich zelf niet in de hand

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nee hoor. Ik heb jou vaak genoeg gerapporteerd omdat je afsloot met je eigen naam maar toen zei Endever dat je gewoon mag ondertekenen met je eigen naam.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor. Ik heb jou vaak genoeg gerapporteerd omdat je afsloot met je eigen naam maar toen zei Endever dat je gewoon mag ondertekenen met je eigen naam.

Lolllllll dus je doelt er op om me bans te bezorgen, zal het onthouden :p
 

DeletedUser44415

Guest
Er was al eens eerder daarover een discussie gebeurd. Eigen naam plaatsen = toegestaan. Rl-namen van andere personen = tegen de regels.

Tjah, je kan dan ook gewoon de aankondigingen-pagina kopiëren & hier plaatsen. Aandacht tekort of wil je je eigen rl-naam tevoorschijn zien komen?
 

DeletedUser

Guest
ik zie het probleem niet in van voornamen te gebruiken op het forum,
daarmee kan je toch niets doen.

mocht je nu bv je achternaam geven,
zouden ze je kunnen vinden op facebook&al die sites
 
Reactiescore
25
Klopt, ik gebruik mijn RL-naam.

Het posten van je RL-naam staan wij opzich toe, bijvoorbeeld ook in het voorsteltopic op het vrije forum. Het gebruik van andermans namen is niet toegestaan.

Over de posts waarin toch namen worden verwijderd: vaak gaat het ons vooral om email adressen, deze mogen niet gepost worden, ook niet als het je eigen email is. Soms halen we ook de namen van de afsluiting dan weg, in mijn geval doe ik dat vooral wanneer andere mensen beginnen met de RL-naam te gebruik ipv de gebruikersnaam.

Een apart topic is hier verder niet voor nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan