Forum mod heeft zich zelf niet in de hand

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38553

Guest
ik zat een beetje op het forum te lezen toen ik het volgende tegen kwam heb er een stukje verwijdert wat geen invloed had op dit verhaal

#2 7 maart 2011, 08:17 Naar boven
Hoi allemaal,

Samen met .EndEverAfter. zal ik het w22 forum komen modden.

Sommige zullen me ondertussen al kennen, anderen niet. Ik ben Wieteke en sta hier op het forum bekend als Ramoth. Ik ben 21 jaar oud en een meisje ( ja echt waar). Momenteel ben ik bezig met een Master oude geschiedenis en werk ik daarnaast ook nog bij mijn universiteit. Mijn grootste hobby (groter dan TW ) is lezen.

Als jullie vragen hebben over mij, dan kunnen jullie me altijd een PM sturen met die vragen. Of ik ze beantwoord is een tweede Niet geschoten is echter altijd mis.

Dan nog even over het modden hier op w22. Net zoals .EndEverAfter. wil ik graag benadrukken dat Real-life namen niet zijn toegestaan. Mensen hebben met een reden een gebruikersnaam, dus noem hun aub daarbij. De enige uitzondering hierop is als de naam van mensen in hun gebruikersnaam verbonden zit.

Probeer elkaar daarnaast met respect te behandelen. Beledigingen en dergelijke dingen zitten wij niet op te wachten, dus begin hier niet aan. Iedereen hier speelt hetzelfde spel, dus ga elkaar dan niet zitten beledigen en uitschelden.

Veel plezier op w22

Groetjes,
Ramoth

nu heb ik 2 dingen dik gedrukt
eerst stel je jezelf voor met RL naam
dan ga je ons vertellen dat het verboden is op het forum RL namen te gebruiken

ga ons niet vertellen wat wel of niet mag
terwijl blijkbaar jullie zelf er ook problemen mee hebben


m.v.g thetompy
 

DeletedUser

Guest
Dit heb je gekopieerd uit het onderwerp spotprenten lijkt me?
Inderdaad een grappige constatering maar niet meer.:)
 

DeletedUser53113

Guest
Dit had echt nood aan een apart w222-topic, is het niet? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat een wereld-nieuws..

Helaas, je hebt misgegrepen..

Iemand was je voor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij staat er duidelijk dat je de IRL-namen van anderen niet mag gebruiken op het AF. Zij gebruikt haar eigen IRL-naam. Dit hele topic slaat dus weer op niks, nice going.

O en het is trouwens zichzelf, en niet zich zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik was je voor :D

Heb het gewoon gepost bij spotprenten waar het thuis hoort, eigen topic is onzin. :p

PS : ze zeggen dat Real life namen zijn verboden, ze zeggen niks over andere namen of eigen namen, maar je zal wel gelijk hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was je voor :D

Heb het gewoon gepost bij spotprenten waar het thuis hoort, eigen topic is onzin. :p

PS : ze zeggen dat Real life namen zijn verboden, ze zeggen niks over andere namen of eigen namen, maar je zal wel gelijk hebben ;)

Je mag je eigen naam prima posten op het AF. Je mag een ánder zijn privacy niet aantasten.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel makkelijk dat deze regel er is. Als er dan over iemand gesproken wordt weet ik tenminste wie ze bedoelen.
 

DeletedUser56806

Guest
Dit is leuk om een keer voor de grap te posten. Alleen om een nieuw topic te maken hiervoor vind ik zelf een beetje kansloos... Maar ja ieder zijn mening.
 

DeletedUser

Guest
e-mail mag niet gepost worden, dat staat expliciet in de regels vermeldt. Eigen naam posten mag echter wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik teken vaak af met eigen naam en dan komt zo'n modje dat verwijderen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan