Forum Awards

DeletedUser

Guest

klopt toch? dit potje ook weer :eek: ik erger mij daar ziek aan.
zit er een reden achter dat je hem opeet; Prima.

maar alleen opeten omdat je niemand anders weet en zo alsnog waarschijnlijk een goede slag slaat; nee. doe dan ff sportief.
 

DeletedUser

Guest
heb jij die de laatste tijd gegeven dan? ik zie jou haast nooit meer postten sinds onze discussie hier. daar gaf je ook geen verbijsterende goede argumenten.
en als je post, is het 1 zin, zoals hieronder.
 

DeletedUser

Guest
heb jij die de laatste tijd gegeven dan? ik zie jou haast nooit meer postten sinds onze discussie hier. daar gaf je ook geen verbijsterende goede argumenten.
en als je post, is het 1 zin, zoals hieronder.
Ha, nee toch niet. Want ik post hieronder!
 

DeletedUser53808

Guest
Meest irritante Forum/Spam-Figuur:
- Lieflap
- The Verifier af en toe.
- Nieuweling, als hij er is.

maar de grote winnaar is f course;

- Tarik043.
OMG! Ik heb een award gewonnen -_-. Ik vind jou anders niet zo irritant vergeleken met de anderen. Ik noem geen namen, ondanks dat ik wel vaker heb gezegd wie ik het meest haat.
 

DeletedUser

Guest
OMG! Ik heb een award gewonnen -_-. Ik vind jou anders niet zo irritant vergeleken met de anderen. Ik noem geen namen, ondanks dat ik wel vaker heb gezegd wie ik het meest haat.

Dat heeft er vooral mee te maken dat jij zo ongeveer de meest leeghoofdige poster bent die hier rondloopt.
 

DeletedUser

Guest
heb jij die de laatste tijd gegeven dan? ik zie jou haast nooit meer postten sinds onze discussie hier. daar gaf je ook geen verbijsterende goede argumenten.
en als je post, is het 1 zin, zoals hieronder.
Ik post al jaren hetzelfde, dus die vlieger gaat niet op
Maar ik snap het wel hoor

Ha, nee toch niet. Want ik post hieronder!
zit ik daar mooi even met de gebakken peren
 

DeletedUser53808

Guest
Dat heeft er vooral mee te maken dat jij zo ongeveer de meest leeghoofdige poster bent die hier rondloopt.
Ik moet nu tegen mijn docente Nederlands praten, tenminste zo voelt het. Maar hier ga ik gewoon niet op in ...
 

DeletedUser

Guest
OMG! Ik heb een award gewonnen -_-. Ik vind jou anders niet zo irritant vergeleken met de anderen. Ik noem geen namen, ondanks dat ik wel vaker heb gezegd wie ik het meest haat.

ik heb een redelijke reden dat ik jou irritant vind. toen ik jou voor het eerst zag postten, kraakte je alles af wat iedereen voorstelde, op een domme manier. = eerste indruk verkloot.
vervolgens begon je te ouwhoeren in het FM topic, en andere topic's die ik zeer leuk vind,

en je bleef agressief jegens andere mensen op een domme manier.

heel het forum weet dat Koenfighter en ik het niet vaak eens zijn, maar hierin moet ik hem toch echt wel gelijk geven.
 

DeletedUser53808

Guest
ik heb een redelijke reden dat ik jou irritant vind. toen ik jou voor het eerst zag postten, kraakte je alles af wat iedereen voorstelde, op een domme manier. = eerste indruk verkloot.
vervolgens begon je te ouwhoeren in het FM topic, en andere topic's die ik zeer leuk vind,

en je bleef agressief jegens andere mensen op een domme manier.

heel het forum weet dat Koenfighter en ik het niet vaak eens zijn, maar hierin moet ik hem toch echt wel gelijk geven.
Ik doe gewoon normaal in het FM-topic hoor, als jij dat niet normaal vind PM me maar en zeg maar wat ik doe. En ff dat je het weet ik kraak de laatste tijd veel minder af....tenminste dat zou jij wel moeten weten. Welke topic's vind je nog meer leuk?
 

DeletedUser

Guest
Ik doe gewoon normaal in het FM-topic hoor, als jij dat niet normaal vind PM me maar en zeg maar wat ik doe. En ff dat je het weet ik kraak de laatste tijd veel minder af....tenminste dat zou jij wel moeten weten. Welke topic's vind je nog meer leuk?

Ik vind alles hier leuk. Behalve het echte vrije forum. Verdwijn dus naar daar.
 

DeletedUser

Guest
Favoriet Forumfiguur:
- Lieflap (niemand die het verwachtte, zelfs ik niet, maar ik houd wel van zijn to-the-point gedrag en droge posts. Hoewel hij lang niet altijd de perfecte forumganger is.
- tsja, Senne is toch wel diegene die het met iedereen kan vinden, gewoon een zeer aardige gast.

Favoriet P&P poster (Speler):
-
-

Favoriet P&P poster (Stam):
-

Meest nutteloze P&P poster (Speler):
-
-

Meest humorristisch:
- Soms Aivb. Maar ik denk dat ik ga voor Jobeh. Lache gast :D.
-

Beste argumenten komen van:
- Nikolaas
- De vroegahre Dirk-janusIV

Favoriet op ''Serieus Vrij Forum'':
- Hmm, kom ik nauwelijks, maar Slaro doet het daar vaak goed.

Beste Avatar:
- Jobeh
- Quechua, de eeuwige muis!

Beste Handtekening:
- Svennieboys :)p)

Meest irritante Spam-Figuur:
- Nieuweling
- The verifier
- Name it.

Grootste hekel aan reacties zoals:
Alle reacties van Mods die er voor zorgen dat een leuke discussie op een kaa uw tee manier einidigt.

Mijn soort van lijstje in een haast gemaakt. Het is toch wat!
 

Deleted User - 44652

Guest
Favoriet Forumfiguur:
- Senne
- Simeco
- Chagall
- Christine1902
Favoriet P&P poster (Speler):
- Dakingnl :D (oud :p)
-
Favoriet P&P poster (Stam):
- OVI
Meest nutteloze P&P poster (Speler):
- c0alKiller
-
Meest humorristisch:
- Chagall
- Utungu (niet omdat ie grappig is, maar vanwege zijn spampogingen)
Beste argumenten komen van:
- YougotOWEnd
- DirkJanus
- d.o.a.
Favoriet op ''Serieus Vrij Forum'':
- Stalov
- DirkJanus
Beste Avatar:
- Jodude
- Lieflap
- Jobeh
- Grafisch Forum :p
Beste Handtekening:
- Chagall
- Koenfighter
- Ice-Cool
Meest irritante Spam-Figuur:
- c0alKiller
- Utungu
- The Verifier (als ie besluit te spammen ;))
Grootste hekel aan reacties zoals:
":rolleyes:"
"gewoon" (geen argumenten gebruiken dus ergens voor -,-)
Posts die te vaak moeten worden aangepast vanwege fouten (die van mezelf dus :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan