Flop/Top spelers

DeletedUser75951

Guest
Ik had mijne rond half 7 deze morgen maar toen hing het forum blijkbaar vast dus vandaar de latere post.
Dat kan niet haha. Zo snel kan je nog niet aan een stal geraakt zijn, laat staan dat je lc hebt kunnen ontwikkelen. (gratis lc niet meegerekend)
 
Reactiescore
2.039
Dat kan niet haha. Zo snel kan je nog niet aan een stal geraakt zijn, laat staan dat je lc hebt kunnen ontwikkelen. (gratis lc niet meegerekend)

Niet als je enkel de juiste quests doet, dan kon je wanneer je meteen gestart was al wel die 5 lc hebben hoor

Lc is overrated. Veel te weinig barbjes om te farmen.

U wot mate
 

DeletedUser77561

Guest
1 van die rotzakken waar je vroeger wel is ruzie mee had ^^.
 
Reactiescore
420
LC van de quest zijn in mijn ogen ook LC en die krijg je gratis na dat je verkenners hebt ontwikkeld :)
 
Reactiescore
980
Oeh, een fan gespot.
 

DeletedUser53985

Guest
Jij zal er veel beter inzicht op hebben dan ik, maar is 60 speer en 60 zwaard niet ideaal farmen?
 
Reactiescore
2.039
Vroeger was dat idd zo aangezien je toen alle gs richting lc moest farmen, maar door die quests is het niet echt gunstig aangezien je daar vrij snel lc kunt krijgen en die uiteraard wat beter farmen. :p
 
Reactiescore
2.039
Met die 20 speer en 20 zwaard die je sws moet halen wel ja, de rest van de speer is disposable en de zwaardquest zelfs waste of gs. Je krijgt er niets geen gs voor, louter trage zwaardvechters die weinig meenemen terwijl je anders veel sneller aan de lc zou zitten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik ben zelf voorstander van het voltooien van de zwaardquest MITS je een goede ligging hebt.
 
Bovenaan