Fitum

DeletedUser

Guest
Hij heeft gisteren nog op DF gezeten en nu op eotg?
Dat betekend dus dat hij een account aan gemaakt heeft op w19 of ban =D?
 

DeletedUser

Guest
Nah hij zit op de fokke en heeft vv van emperor... Correct me if i'm wrong.

Haha typisch dat het zo zou gebeuren, als er iets goed gebeurt speel hij zogezegd op het account en als er niets positiefs of zelfs slechts gebeurt dan heeft hij het excuus om er niet te spelen :D

Trouwens TWSS je hebt een heel bijzondere def-stijl :)
 

DeletedUser

Guest
Haha typisch dat het zo zou gebeuren, als er iets goed gebeurt speel hij zogezegd op het account en als er niets positiefs of zelfs slechts gebeurt dan heeft hij het excuus om er niet te spelen :D

Trouwens TWSS je hebt een heel bijzondere def-stijl :)

Ik speel wel :) maar ik ga altijd comfortabel door een massa :d
 

DeletedUser58575

Guest
Ik gebruikte het De Fokke account om te vv'en op EotG. Heb er maar iets van anderhalf uur op gezeten of zo, als niet nog minder.

Heb overigens vandaag dus niet op De Fokke gespeeld. Bij mijn weten was Joost online in de tijd dat ik op EotG zat.

Voor alle duidelijkheid, ik heb een vast account gevonden om te bespelen op W19, en zal er over 5 dagen starten.
Voor hen die willen weten waar ik kom te spelen? Pm. Of wacht 5 dagen en je ziet het wel in mijn sig ;)
 

DeletedUser58690

Guest
Ik gebruikte het De Fokke account om te vv'en op EotG. Heb er maar iets van anderhalf uur op gezeten of zo, als niet nog minder.

Heb overigens vandaag dus niet op De Fokke gespeeld. Bij mijn weten was Joost online in de tijd dat ik op EotG zat.

Voor alle duidelijkheid, ik heb een vast account gevonden om te bespelen op W19, en zal er over 5 dagen starten.
Voor hen die willen weten waar ik kom te spelen? Pm. Of wacht 5 dagen en je ziet het wel in mijn sig ;)

vladi...
 

DeletedUser

Guest
Harm moet niet zo patsen met zn acc manager :O

niet opbouwen is handiger dan via de AM hoor ;)

Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 30 naar level 28
Toestemming: Gedaald van 2 naar -32
 

DeletedUser

Guest
is meestal :p ze kunnen alleen aanvallen maar deffen zijn ze gevlogen zeker :D? smoesjes zijn er genoeg, DF is zeker met vliegtuig naar de maan & eotg is skiën op de Atlantische oceaan :p

haha ik wens ze veel plezier daar :D
 

DeletedUser

Guest
Harm moet niet zo patsen met zn acc manager :O

niet opbouwen is handiger dan via de AM hoor ;)

Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 30 naar level 28
Toestemming: Gedaald van 2 naar -32

Das wel goed =))
 

DeletedUser

Guest
Okeeee, ik vind het knap dat er überhaubt mensen zijn die AM snappen.
Ik heb het op wereld 5 geprobeert had er speciaal 10 verschillende groepen voor ingedeeld
en toen probeerde ik gebouwenmanager en toen crashde alles :S
 
Bovenaan