First., lets chop down .Tree! Bust! ~ ATR & Ghosts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
214
Re: First., lets chop down .Tree! Bust! ~ ATR & Ghosts

Daarnaast heeft Ferry zelf af en toe wat deff teruggestuurd wanneer de stack te laag werd en hij dus bijv. een full deff zou verliezen bij de eerst volgende clear.

toch niet veel dan :rolleyes: heb heel wat berichtjes gezien waar een clear gewoon de laatste def wegbashte ;)

Ferry had al zijn techs prima in orde en daarnaast was/is hij ook zeker gemotiveerd om gewoon verder te spelen ;)

ik heb anders gehoord :rolleyes:
 

DeletedUser74157

Guest
Re: First., lets chop down .Tree! Bust! ~ ATR & Ghosts

Noem je de huidige verliezen dan geen 'pak clears'?? :p Je moet eens nagaan hoeveel clears jullie verloren zijn, van dat aantal zul je behoorlijk schrikken ;)

Uiteraard zijn wij clears verloren maar wat ook normaal is als je dorpen overneemt (zeker als die dorpen dan nog in het cluster ligt van de andere stam). Zoals aangegeven zijn we veel minder verloren dan dat we zelf hadden verwacht en hebben we toch enkele mooie dorpjes binnen gehaald :D.

Maar jullie hebben gisteren anders toch ook een mooi aantal clears (+/- 20 clears) doodgelopen om vervolgens geen dorpje te kunnen edelen :rolleyes:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dag Spelerkes & mensen die op t forum reageren zonder enig benul van de situatie :)

Ik heb alleen de opening van het forum gelezen aangezien 30 paginas een beetje veel is, ik verwijs dus ook vooral naar de eerste post.

De eerste post vind ik enorm zwak.. je komt klagen op t forum omdat je t zelf binnen het spelletje niet aankan? of waarvoor is deze discussie anders aangemaakt? de oorlog was nog helemaal niet leuk verder met sappige details etc.

Verder heb ik een tijdje in Tree gespeeld. Niet iedereen binnen de stam was even aardig maar over het algemeen een leuke stam die lekker samenwerkt en ook lekker sterk staat. Ik heb helaas zelf tot nog geen 100k punten gespeeld op w39 omdat ik hier geen tijd meer voor had.

Over het punt waarop Tree & ATR nog Nap waren. Ik weet nog goed dat we Nap werden met ATR. mij maakte het niks uit omdat ik toch west lag binnen de stam & ATR aan de oostkan lag. maar goed, na alles toch zorgvuldig bij te houden ging alles even prima.. totdat ik voor de eerste keer een nieuw forum binnen het defensieve forum zag waarbij vermeld stond dat een speler van ATR een speler van ons toen die tijd aanviel. Daar is het ooit begonnen. En niet anders. Verder hoeft dat nog niet zo n groot probleem te zijn aangezien het een incident kan zijn.. hoe de leiding van de beide stammen daar verder op in is gegaan weet ik ook niet, want ik was maar een bescheiden lid.

wat ik wel weet is dat Tree niks fout deed & altijd volgens een eerlijke '' code '' speelde waar de spelers van Tree zich ook aan hielden. Ik vind het ook jammer dat er zoiets verwijt word aan Tree op het algemene forum. Verder denk ik dat diegene die dit forum heeft geopend en diegene die negatief hier zijn over Tree dit geheel onnodig doen.

Immers zou men niet moeten vergeten dat het maar een spelletje is.

Ik wens zowel de spelers van ATR als Tree. veel plezier met spelen & dat de beste mag winnen.

Groetjes,

Ex. Tree. lid, ( CaesarSamuelos )

P.S. mocht er iets in mijn stukje staan wat je niet aan staat, ga daar dan op een volwassen manier mee om.
 

DeletedUser

Guest
Dag Spelerkes & mensen die op t forum reageren zonder enig benul van de situatie :)

Ik heb alleen de opening van het forum gelezen aangezien 30 paginas een beetje veel is, ik verwijs dus ook vooral naar de eerste post.

De eerste post vind ik enorm zwak.. je komt klagen op t forum omdat je t zelf binnen het spelletje niet aankan? of waarvoor is deze discussie anders aangemaakt? de oorlog was nog helemaal niet leuk verder met sappige details etc.

Verder heb ik een tijdje in Tree gespeeld. Niet iedereen binnen de stam was even aardig maar over het algemeen een leuke stam die lekker samenwerkt en ook lekker sterk staat. Ik heb helaas zelf tot nog geen 100k punten gespeeld op w39 omdat ik hier geen tijd meer voor had.

Over het punt waarop Tree & ATR nog Nap waren. Ik weet nog goed dat we Nap werden met ATR. mij maakte het niks uit omdat ik toch west lag binnen de stam & ATR aan de oostkan lag. maar goed, na alles toch zorgvuldig bij te houden ging alles even prima.. totdat ik voor de eerste keer een nieuw forum binnen het defensieve forum zag waarbij vermeld stond dat een speler van ATR een speler van ons toen die tijd aanviel. Daar is het ooit begonnen. En niet anders. Verder hoeft dat nog niet zo n groot probleem te zijn aangezien het een incident kan zijn.. hoe de leiding van de beide stammen daar verder op in is gegaan weet ik ook niet, want ik was maar een bescheiden lid.

wat ik wel weet is dat Tree niks fout deed & altijd volgens een eerlijke '' code '' speelde waar de spelers van Tree zich ook aan hielden. Ik vind het ook jammer dat er zoiets verwijt word aan Tree op het algemene forum. Verder denk ik dat diegene die dit forum heeft geopend en diegene die negatief hier zijn over Tree dit geheel onnodig doen.

Immers zou men niet moeten vergeten dat het maar een spelletje is.

Ik wens zowel de spelers van ATR als Tree. veel plezier met spelen & dat de beste mag winnen.

Groetjes,

Ex. Tree. lid, ( CaesarSamuelos )

P.S. mocht er iets in mijn stukje staan wat je niet aan staat, ga daar dan op een volwassen manier mee om.

Die toevoeging van dit stuk is mij geheel onduidelijk. Je speelt hier niet meer, maar toch voel je je genoodzaakt nog even te reageren... :confused:

Kortom wat doe je hier en wat wil je bereiken?
 

DeletedUser69459

Guest
Ik denk dat hij opheldering tracht te verschaffen omtrent dat hele backstabgedoe ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Re: First., lets chop down .Tree! Bust! ~ ATR & Ghosts

Ik denk dat je de tekst een moet lezen en terwijl je leest, eens een keer je hersens gebruiken want daarin staat duidelijk wat dingeske daar vindt dat bewijs is in dit backstabgedoe .

Is iemand daar nog mee bezig dan? Ze zijn nu toch gewoon lekker aan het bashen. Lekker oorlogje voeren:cool:

Hij is de paginas dan ook overgeslagen :p
 

DeletedUser73927

Guest
Dag Spelerkes & mensen die op t forum reageren zonder enig benul van de situatie :)

Ik heb alleen de opening van het forum gelezen aangezien 30 paginas een beetje veel is, ik verwijs dus ook vooral naar de eerste post.

De eerste post vind ik enorm zwak.. je komt klagen op t forum omdat je t zelf binnen het spelletje niet aankan? of waarvoor is deze discussie anders aangemaakt? de oorlog was nog helemaal niet leuk verder met sappige details etc.
Nooit gehoord van een oorlogstopicje om de rest van de wereld te laten meegenieten? Een globaal beeldschetsen van de situatie is de bedoeling van zo'n topic.
Verder heb ik een tijdje in Tree gespeeld. Niet iedereen binnen de stam was even aardig maar over het algemeen een leuke stam die lekker samenwerkt en ook lekker sterk staat. Ik heb helaas zelf tot nog geen 100k punten gespeeld op w39 omdat ik hier geen tijd meer voor had.

Over het punt waarop Tree & ATR nog Nap waren. Ik weet nog goed dat we Nap werden met ATR. mij maakte het niks uit omdat ik toch west lag binnen de stam & ATR aan de oostkan lag. maar goed, na alles toch zorgvuldig bij te houden ging alles even prima.. totdat ik voor de eerste keer een nieuw forum binnen het defensieve forum zag waarbij vermeld stond dat een speler van ATR een speler van ons toen die tijd aanviel. Daar is het ooit begonnen. En niet anders. Verder hoeft dat nog niet zo n groot probleem te zijn aangezien het een incident kan zijn.. hoe de leiding van de beide stammen daar verder op in is gegaan weet ik ook niet, want ik was maar een bescheiden lid.

wat ik wel weet is dat Tree niks fout deed & altijd volgens een eerlijke '' code '' speelde waar de spelers van Tree zich ook aan hielden. Ik vind het ook jammer dat er zoiets verwijt word aan Tree op het algemene forum. Verder denk ik dat diegene die dit forum heeft geopend en diegene die negatief hier zijn over Tree dit geheel onnodig doen.

Immers zou men niet moeten vergeten dat het maar een spelletje is.

Ik wens zowel de spelers van ATR als Tree. veel plezier met spelen & dat de beste mag winnen.

Groetjes,

Ex. Tree. lid, ( CaesarSamuelos )

P.S. mocht er iets in mijn stukje staan wat je niet aan staat, ga daar dan op een volwassen manier mee om.

Ook het hele backstab gedoe is al meerdere keren opgehelderd, als je dan toch zo graag reageert, zorg dan dat je op de hoogte bent en lees alle 30 pagina's.

Het hele backstab gebeuren zal de meeste mensen niet interesseren, het gaat erom dat we oorlog hebben en lekker knallen op elkaar.
 
Reactiescore
746
Aight liefjes. De discussie zal hier verder gaan. Dit is hetzelfde topic, om praktische redenen zijn de beginposts overgezet maar je kan dus wel posts van hier ginder beantwoorden!

Veel plezier

Slotje/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan