Firm

DeletedUser

Guest
Hoe kom je erbij dat heel FIRM Moya aanvalt? Ik heb nog nooit van die gast gehoord en volgens mij ben ik toch echt lid van FIRM.

En waarom noem je ons noobs? We staan 1e met het hoogste gemiddelde aan punten per speler. We vechten tegen de nummers 2, 3 en 4 en doen dat al een tijdje. Lijkt me niets noob aan. Maar goed, jij (wie je dan ook bent) zal het wel beter weten.
o


och meneer fusie:rolleyes:
 

DeletedUser18545

Guest
Och och ik zal het je uitleggen,

Ik het het over de stats, je weet wel die dingen ervoor. En hij noemt heel FIRM tegen Moya. Dat is een stam tegen een persoon ja? Doe dan Firm tegen Moya en King ofzo of ALUI mag je helemaal weten, maar zo kan je de stats altijd naar je toe keren.

Wie ik ben? Ik ben Kingryan16 aangenaam :)
 

DeletedUser16881

Guest
Er deden voor zover ik weet wel 4 Firm-spelers mee tegen Moya: Embax (die slechts enkele dorpen van Moya in de buurt heeft), the scorp (the scorp had maar 1 dorp aan het cluster van Moya), king of leon (zijn hoofdcluster ligt mijlenver van Moya af), en ikzelf, die alleen maar clears heeft gestuurd.

Wel 4 spelers, die allemaal maar op halve kracht hebben (kunnen) aan(ge)vallen, wat een enorme prestatie om dan 17 dorpen te verliezen!
 

DeletedUser

Guest
Er deden voor zover ik weet wel 4 Firm-spelers mee tegen Moya: Embax (die slechts enkele dorpen van Moya in de buurt heeft), the scorp (the scorp had maar 1 dorp aan het cluster van Moya), king of leon (zijn hoofdcluster ligt mijlenver van Moya af), en ikzelf, die alleen maar clears heeft gestuurd.

Wel 4 spelers, die allemaal maar op halve kracht hebben (kunnen) aan(ge)vallen, wat een enorme prestatie om dan 17 dorpen te verliezen!

Ik viel in mijn eentje T en M aan die verloor toch wel meer dan 17. Dus heb toch wel een rendement wat meer dan 4x zo hoog is
 

DeletedUser22326

Guest
Och och ik zal het je uitleggen,

Ik het het over de stats, je weet wel die dingen ervoor. En hij noemt heel FIRM tegen Moya. Dat is een stam tegen een persoon ja? Doe dan Firm tegen Moya en King ofzo of ALUI mag je helemaal weten, maar zo kan je de stats altijd naar je toe keren.

Wie ik ben? Ik ben Kingryan16 aangenaam :)

Jij bent er vast een van plox..
 

DeletedUser

Guest
Ja maar je verloor er ook weer een paar:rolleyes:

Wil je ze ongeldig verklaren omdat er een paar keer gecounterd is ?? lol dat is echt bull shit het gaat niet om de counters maar om het eind resultaat en 36-13 is toch echt wel beter dan 16-0 alleen die 0 staat wat leuker maar dat van mij is in werkelijkheid 24-0.

24 dorpjes gepakt dus en 0 verloren dat is toch wel een redement 5 a 6x zo hoog omdat ik in mijn eentje 24 winst heb . En jullimet 4 man slechts 17
 

DeletedUser21032

Guest
Haha zo mooi, ik word blijkbaar op bijna dezelfde lijn als Pj gezet ^^

Pj, ze vereren ons jong :D
 

DeletedUser

Guest
Wil je ze ongeldig verklaren omdat er een paar keer gecounterd is ?? lol dat is echt bull shit het gaat niet om de counters maar om het eind resultaat en 36-13 is toch echt wel beter dan 16-0 alleen die 0 staat wat leuker maar dat van mij is in werkelijkheid 24-0.

24 dorpjes gepakt dus en 0 verloren dat is toch wel een redement 5 a 6x zo hoog omdat ik in mijn eentje 24 winst heb . En jullimet 4 man slechts 17

de meesten kunnen er niet tegen dat je het er zo dik oplegt , je mag zeker pronken met je result , maar dat hoeft geen verdere uitleg of verdediging , relax man
 

DeletedUser22326

Guest
Én waarom is alles in combi met Plox/ALUI direct negatief?

Dat is niet zo, Alui lijkt me een puik en plox is vast een goeie gast, maar hier op het AF vind ik hem wat minder en die gast met dat plaatje van een koning maakt echt idiote opmerkingen, dus ik keek even in spelers ranglijst bij wel stam die zat en toen vond ik dit wel leuk om te zeggen. :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet zo, Alui lijkt me een puik en plox is vast een goeie gast, maar hier op het AF vind ik hem wat minder en die gast met dat plaatje van een koning maakt echt idiote opmerkingen, dus ik keek even in spelers ranglijst bij wel stam die zat en toen vond ik dit wel leuk om te zeggen. :)

Haha xD

Wat ik zeg..
Dat FIRM noob is door te gaan edelen van een grote afstand :D
Ze zouden beter opbouwen die richting uit ^^
maar wel goed dat het hun gelukt is ^^

En ze mogen ook eens wisselen voor spelers aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
de meesten kunnen er niet tegen dat je het er zo dik oplegt , je mag zeker pronken met je result , maar dat hoeft geen verdere uitleg of verdediging , relax man

Hun begonnen met dat ze het een hele prestatie vonden om met 4 man 17 dorpjes te pakken van moya.

Waarom zouden hun wel mogen opscheppen daarover en ik niet dan ?

Als hun niet zo arrogant hadden lopen doen hoe goed ze wel niet waren dat ze met 4 man wel 17 dorpjes kunnne pakken had ik niks gezegt
 

DeletedUser22326

Guest
moyanoob.jpg



Side 1:
Tribes:
Players: Moya

Side 2:
Tribes: FIRM
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 7
Kant 2: 399
Verschil: 392

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 17
Verschil: 17

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 67,417
Kant 2: 3,809,547
Verschil: 3,742,130

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 199,383
Verschil: 199,383

image.php

Dit is het stukje in kwestie.. apart dat je je hier zo aan stoort.
 

DeletedUser

Guest
Wil je ze ongeldig verklaren omdat er een paar keer gecounterd is ?? lol dat is echt bull shit het gaat niet om de counters maar om het eind resultaat en 36-13 is toch echt wel beter dan 16-0 alleen die 0 staat wat leuker maar dat van mij is in werkelijkheid 24-0.

24 dorpjes gepakt dus en 0 verloren dat is toch wel een redement 5 a 6x zo hoog omdat ik in mijn eentje 24 winst heb . En jullimet 4 man slechts 17

rustig. Ik stel alleen een feit. Ik zeg toch niet dat ze daarom niet gelden? Je liet stats zien van 48 uur maar die dorpen (een deel) werden ook weer terug geëdelt.

Het was niet aanvallend bedoeld ofzo:(
 

DeletedUser

Guest
rustig. Ik stel alleen een feit. Ik zeg toch niet dat ze daarom niet gelden? Je liet stats zien van 48 uur maar die dorpen (een deel) werden ook weer terug geëdelt.

Het was niet aanvallend bedoeld ofzo:(

Je stelt geen feit want ik heb de eerlijke stats van de hele aanval er neer gezet alle dorpjes die ik gepakt heb en alle counters die ik er op gehad heb
 
Bovenaan