Firm vs B0RG ( & BORG )

DeletedUser

Guest
iedereen loopt steeds met stats te zwaaien alof dat alles verklaard.
Je ligging is ook enorm belangrijk he. Embax ligt bv een heel stuk tegen Borg aan waar we al bijna altijd een bondgenootschap mee hadden. Mijn ligging is bv ook niet ideaal om vijanden te kunnen gaan aanvallen. King ligt volledig op het kruispunt van cdm en Firm dus kan aanvallen een pak meer doen.
Als je gaat kijken naar de defence ratings zal je zien dat king ook een pak meer defence gekilled heeft. Dat is ook logisch en de zelfde redenering gaat daar op.

Wat betreft de opmerkingen van Vexx is het net wat ik bedoel met hoe het er hier aan toe gaat. Mensen die weinig bewezen hebben die steeds een grote mond hebben...

Het gaat niet om waar je ligt, het gaat er om wat je er mee doet ik kon ook naar achteren groeien en dan had ik nooit last van Firm , Chaos, eXodus , =SDM= , CDM en nu *DTW* last gehad. Maar ik heb het gevaar zelf opgezocht. In tegenstelling tot jullie. Jij en embax groeien bewust naar boven omdat jullie het niet aandurfen, er waren genoeg mogelijkheden om naar het centrum te groeien. Maar dat durfde jullie niet aan
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om waar je ligt, het gaat er om wat je er mee doet ik kon ook naar achteren groeien en dan had ik nooit last van Firm , Chaos, eXodus , =SDM= , CDM en nu *DTW* last gehad. Maar ik heb het gevaar zelf opgezocht. In tegenstelling tot jullie. Jij en embax groeien bewust naar boven omdat jullie het niet aandurfen, er waren genoeg mogelijkheden om naar het centrum te groeien. Maar dat durfde jullie niet aan

aaha zit 't dus zo volgensjou,.. Stel dat puk recht boven mijn cluster zou liggen hé.. en ik dus onder hem ;) is 't volgensjou dan logisch dat ik naar boven groei en hij naar onder? ik denk/weet toch wel zeker is dat puk naar boven zou gaan en ik dan evt naar onder! dus ligging heeft er wel degelijk mee te maken.. en niet aandurven.. pff kom op.. beetje kinderachtig gedrag hé..
 
Reactiescore
1.736
aaha zit 't dus zo volgensjou,.. Stel dat puk recht boven mijn cluster zou liggen hé.. en ik dus onder hem ;) is 't volgensjou dan logisch dat ik naar boven groei en hij naar onder? ik denk/weet toch wel zeker is dat puk naar boven zou gaan en ik dan evt naar onder! dus ligging heeft er wel degelijk mee te maken.. en niet aandurven.. pff kom op.. beetje kinderachtig gedrag hé..

gij hebt king al leren kennen zie ik op dit forum :). zo zien ongeveer al zijn posten er uit :).



of hij zegt dat je zit te janken (hoe kan hij dat nou weten???).

allemaal heel erg leuk gezwans van king :).
 

DeletedUser

Guest
Ik kom teminste aan met feiten. Dat zie ik van jouw niet. Jij lult er allemaal wat dom om heen. Waarbij het slechts een metafoor is, Maar zoals gewoonlijk snap je dat niet.

De enigste met onzin hier ben jij. Met al dat zwakke gezeur en die irritante posten zoals zonet eventjes zeggen welkom op het Forum bram en dan denk je eventjes leuk te zijn om mij eventjes "voor te stellen" die gast heeft al bijna anderhalf jaar een forum acount die hoef je echt niks te vertellen van het forum.

@ bram je weet precies wat ik bedoel je beschrijft de huidige situatie jij lag eerst ver achter pul82, hoe ben jij daar gekomen ??? precies omdat je wat dorpjes van the warior nam toen zijn grens werd opge-deelt toen was er genoeg ruimte maar dat durfde ze allebij blijkbaar niet aan en er waren genoeg kansen om naar beneden te gaan het gaat om de instelling. Ze durfen het gewoon niet aan want als je wilt is er altijd plek. Ze zijn volgens vanaf het begin al naar boven toe aan het vluchten, terwijl ik van te voren naar de grens toe ging en daar gevochten heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.736
Ik kom teminste aan met feiten. Dat zie ik van jouw niet. Jij lult er allemaal wat dom om heen.

@ bram je weet precies wat ik bedoel. Ik zeg niet dat hij voor mensen moet gaan liggen hij kan er gewoon naast gaan liggen. toen de grens van the warior werd opge-deelt was er genoeg ruimte.

kan je die feiten controleren?? nou niet echt :).


kom is met echte feiten.
 

DeletedUser

Guest
Ik kom teminste aan met feiten. Dat zie ik van jouw niet. Jij lult er allemaal wat dom om heen. Waarbij het slechts een metafoor is, Maar zoals gewoonlijk snap je dat niet.

@ bram je weet precies wat ik bedoel je beschrijft de huidige situatie jij lag eerst ver achter pul82, hoe ben jij daar gekomen ??? precies omdat je wat dorpjes van the warior nam toen zijn grens werd opge-deelt toen was er genoeg ruimte maar dat durfde ze allebij blijkbaar niet aan en er waren genoeg kansen om naar beneden te gaan het gaat om de instelling. Ze durfen het gewoon niet aan want als je wilt is er altijd plek. Ze zijn volgens vanaf het begin al naar boven toe aan het vluchten, terwijl ik van te voren naar de grens toe ging en daar gevochten heb

@king,

enkel ten tijde van de alliantie heb ik niet gevochten, daarvoor altijd en tegen iedereen,
kortom, ga nu niet lopen pronken dat wij niets doen,
je weet dat ik voor jou altijd respect heb gehad voor je spel,

maar , de meesten die hier nu komen blaten ,zijn allemaal vergane glorie,
 

DeletedUser

Guest
Deze is nog redelijk recent. Dit zijn feiten die kun je gewoon uit de statestieken halen.

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=1087900&postcount=1954

Het is een feit dat the warior zijn grens is opge-deelt dat puk en embax beide de kans hadden om echt naar het front te komen ( zie bram als voorbeeld )

etc. etc. Dit zijn nog recente posten, laat eens een goede post van jouw zien ?

@ T en M

Zet je roze brilletje eventjes af en kijk goed. Jouwn naam word nergens genoemt.

Waarbij het wel leuk is je zegt ik heb niks gedaan ten tijde van de alliantie dus ga nu niet zeggen dat wij niks gedaan hebben. Volgens mij begin je wat dingen om te draaien.

Want Firm = T en M is niet gelijk ( omgekeerd het zelfde )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een pbg voor 2 maanden,.. nounou, denk je dat wij bang zijn voor mdg fzow ;) echt niet hoor haha, die NAP (je hoort 't goed NAP) was enkel voor 2 maanden omdat mdg en de melkboer examens hadden en ik een belangrijke proefwerkweek.. en daarom hadden we besloten om een tijdelijk NAP in te stellen.. en zodra die weg is zullen we zien wat er gebeurd ;) En verder word er hier veel te veel gezeikt :p

Die NAP was idd uit respect voor elkeer en de examens in RL (die nog steeds belangrijker zijn dan TW :)).
Zowel FIRM als ik hebben die NAP gesloten uit respect en NIET omdat we bang zijn van elkaar!
Alhoewel FIRM dat toch beter mag zijn...

Side 1:

Players: Michael De Grote

Side 2:
Tribes: FIRM

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 150
Kant 2: 66
Verschil: 84

image.php


-------------------------------

En dan MIJN stats tegen King

Side 1:
Players: Michael De Grote

Side 2:
Players: king123456789

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 6
Verschil: 28

image.php


----------------------------

Side 1:
Tribes: FIRM

Side 2:
Players: king123456789

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 47
Verschil: 14

image.php


--------------------

Dus ik doe nog steeds beter dan gans FIRM! Ofja wat was het weer? Ow ja ik behaalde dit resultaat omdat FIRM hem onder druk zet! Dank u FIRM voor deze dorpen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat ik enkel wou zeggen, is dat ook ik de mogenlijkheden had gehad om nog meer te internen,

embax heeft denk ik een groot genoeg front

puk is altijd erg actief geweest tegen mdg en had echt geen nieuw front nodig.

daarnaast is er binnen firm geprobeert om voor iedereen een front te creeeren, waardoor enkele grotere spelers, hun beurt om te internen voorbij hebben laten gaan , ten behoeve van anderen.

tis niet altijd zwart of wit he
 

DeletedUser

Guest
lol ga eerst je bronnen is nachecken voor dat je met deze onzin aan komt.

Ik heb geen bronnen gecheckt en die post zal wrs niet uiterst acuraat zijn, maar dan mag jij mij eens gaan zeggen wat het oh zo grote FIRM al heeft gepresteerd.
 

DeletedUser7957

Guest
king, ik zat vroeger enkel bovenaan in K34. Ik groei zowel naar boven als naar onder dus je theorie is onzin. Bij de dorpen van the warrior en mr mikado heb ik ook andere spelers de kans gegeven om naar het zuiden te komen zoals bram.
Het is namelijk interessanter om met meerdere actieve spelers aan de grens te liggen dan met 1 speler. Iedereen maakt keuzes in het spel en niets is zo zwart wit als jij het stelt
 

DeletedUser

Guest
goh....


als je effe kijkt zie je dat we nu wel al een heel pak dorpen van king ingenomen hebben dus stop met janken allemaal

Side 1:
Tribes: B0RG BORG
Players:

Side 2:
Tribes: FIRM
Players:


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 27
Verschil: 26

Waarop VExx de echte stats post tegen king 13-0 ( tis maar de helft van wat puk postte...nuja :rolleyes:)


Reactie puk82:
get lost
k was al weer effe vergeten hoe het er hier aan toe gaat...


Hoe gaat het hier dan aan toe? Mensen posten juiste stats en daar kun je niet tegen? :)


tranquil:

Je hebt gelijk.

Alleen jij bent goed.

Hup VexX


Waar slaagt dit op? hij heeft gelijk, Vexx heeft die stats niet gemaakt, dat was firm :)

(1 van de belachelijkste comments die ik ooit heb gelezen...en dat is al heel wat met mensen zoals T en M Enschede, king en moh)


T en M Enschede:

ga nog een keer fuseren of zo, en ga nog een alliantie aan,,

wanckers, als jullie maar half zoveel aanvalsdrang als wij aan het daglicht stelden, mochten jullie echt meepraten


Ook zo'n onzinnige reactie op de post van Vexx...tzijn immers feiten, daar kan VExx niet aan doen :)

Ik denk dat Firm wel moet zwijgen over allianties...

En aanvalsdrang...komaan :D


Vervolgens een nutteloze toevoeging van Embax over de interns van Vexx...

Wat dacht je nu? Stats die Firm in een slecht daglicht zetten... snel de aandacht vestigen op Vexx zijn interns? Doe normaal :D


Embax weer:

Gelukkig weet hij ons noobs niet te laten zweven omdat wij dorpen overnemen van een vijandelijke stam. Wat voor VeXx trouwens 4 maand geleden is


Tuurlijk gaan jullie niet zweven, je hebt 41 dorpen leeggezet en er 13 overgenomen...daar gaat niemand van zweven :)



T en M Enschede

wgagahahahahhaahhaha

grote bek achter het hek, noemen we dat....


Dit is echt...
ik hoop voor jouw gezondheid dat je bewust zo'n reacties schrijft... Indien je dit soort posts (en dat doe je veel) echt uit overtuiging doet...binnenkort permanent op "hotel"?


puk82

Wat betreft de opmerkingen van Vexx is het net wat ik bedoel met hoe het er hier aan toe gaat. Mensen die weinig bewezen hebben die steeds een grote mond hebben..



Ik vind dit heel toepasselijk op de leden van firm hun reactie's in de posts hierboven :)


ff serieus....

41dorpen leegzetten
13 dorpen overnemen
Het een geweldige prestatie vinden
En dan kwaad dat "gans" w3 het een zeer gefaalde actie vind? :)



ik was altijd meer geneigd om de kant van firm te kiezen, maar hoe ze zich de laatste tijd beginnen te gedragen... Ik hoop dat je wint king :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Firm vind zichzelf verandtwoordleijk voor de val van eXodus ( lol )

owjah en ze hebben EP kapot gerecruit, ook dat vind ik erg knap
 

DeletedUser7533

Guest
@Qst?

'klein' foutje in je bericht.

41dorpen leegzetten
13 dorpen overnemen

hier heb ik wel ff de hulp van FIRM nodig, maar van de 41 zijn er ????? overgenomen?
die 13 is volgens mij voor het grootste deel gedaan door de mensen die wel aan de gezamelijke aanval mee deden.
 

DeletedUser

Guest
@Qst?

'klein' foutje in je bericht.

41dorpen leegzetten
13 dorpen overnemen

hier heb ik wel ff de hulp van FIRM nodig, maar van de 41 zijn er ????? overgenomen?
die 13 is volgens mij voor het grootste deel gedaan door de mensen die wel aan de gezamelijke aanval mee deden.

van de leeggezette dorpen is idd niets overgenomen , :eek:
 
Bovenaan