goh....
als je effe kijkt zie je dat we nu wel al een heel pak dorpen van king ingenomen hebben dus stop met janken allemaal
Side 1:
Tribes: B0RG BORG
Players:
Side 2:
Tribes: FIRM
Players:
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 1
Kant 2: 27
Verschil: 26
Waarop VExx de echte stats post tegen king 13-0 ( tis maar de helft van wat puk postte...nuja

)
Reactie puk82:
get lost
k was al weer effe vergeten hoe het er hier aan toe gaat...
Hoe gaat het hier dan aan toe? Mensen posten juiste stats en daar kun je niet tegen?
tranquil:
Je hebt gelijk.
Alleen jij bent goed.
Hup VexX
Waar slaagt dit op? hij heeft gelijk, Vexx heeft die stats niet gemaakt, dat was firm
(1 van de belachelijkste comments die ik ooit heb gelezen...en dat is al heel wat met mensen zoals T en M Enschede, king en moh)
T en M Enschede:
ga nog een keer fuseren of zo, en ga nog een alliantie aan,,
wanckers, als jullie maar half zoveel aanvalsdrang als wij aan het daglicht stelden, mochten jullie echt meepraten
Ook zo'n onzinnige reactie op de post van Vexx...tzijn immers feiten, daar kan VExx niet aan doen
Ik denk dat Firm wel moet zwijgen over allianties...
En aanvalsdrang...komaan
Vervolgens een nutteloze toevoeging van
Embax over de interns van Vexx...
Wat dacht je nu? Stats die Firm in een slecht daglicht zetten... snel de aandacht vestigen op Vexx zijn interns? Doe normaal
Embax weer:
Gelukkig weet hij ons noobs niet te laten zweven omdat wij dorpen overnemen van een vijandelijke stam. Wat voor VeXx trouwens 4 maand geleden is
Tuurlijk gaan jullie niet zweven, je hebt 41 dorpen leeggezet en er 13 overgenomen...daar gaat niemand van zweven
T en M Enschede
wgagahahahahhaahhaha
grote bek achter het hek, noemen we dat....
Dit is echt...
ik hoop voor jouw gezondheid dat je bewust zo'n reacties schrijft... Indien je dit soort posts (en dat doe je veel) echt uit overtuiging doet...binnenkort permanent op "hotel"?
puk82
Wat betreft de opmerkingen van Vexx is het net wat ik bedoel met hoe het er hier aan toe gaat. Mensen die weinig bewezen hebben die steeds een grote mond hebben..
Ik vind dit heel toepasselijk op de leden van firm hun reactie's in de posts hierboven
ff serieus....
41dorpen leegzetten
13 dorpen overnemen
Het een geweldige prestatie vinden
En dan kwaad dat "gans" w3 het een zeer gefaalde actie vind?
ik was altijd meer geneigd om de kant van firm te kiezen, maar hoe ze zich de laatste tijd beginnen te gedragen... Ik hoop dat je wint king